ترکیبی مجازی جلسه پارلمان در کارت

دهلی نو: چشم انداز یک روال جلسه پارلمان آمده اند زیر سوال با موجود ساختمان های دولتی در یافت ناکافی به جای همه

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

دهلی نو: چشم انداز یک روال جلسه پارلمان آمده اند زیر سوال با موجود ساختمان های دولتی در یافت ناکافی به جای همه اعضای مجلس اگر COVID-19 فیزیکی فاصله هنجارها هستند و به دنبال آن با توجه به شدت منابع قرار داده شده.

با نه سالن مرکزی از مجلس و نه Vigyan بهون عمومی سالن به اندازه کافی بزرگ به صندلی تمام نمایندگان مجلس در حالی که حفظ حداقل فاصله یک متر به ریاست افسران هر دو خانه های آموخته شده اند به بررسی گزینه از برگزاری یک "هیبرید" جلسه پارلمان یا مجازی یکی از این منابع گفت.

ترکیبی جلسه اجازه می دهد برخی از نمایندگان مجلس به حضور فیزیکی در مجلس با آنهایی که باقی مانده از حضور در آن تقریبا.

این منابع گفت: یکی از گزینه های مورد بحث است که قادر به حضور در این مجلس هر دو در خانه تنها کسانی که بسیاری از کاربرانی که جایگزین می شود و با توجه به اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای توسط تهیه لیست از جمله اعضای مشارکت که در آیتم های مختلف از کسب و کار مورد نیاز است به صورت روزانه.

در جلسه برگزار شده توسط Rajya سبها رئیس M. Venkaiah Naidu و Lok سبها اسپیکر Om Birla وزیر ژنرال از هر دو خانه را به یاد گفته اند که ریاست افسران که نه سالن مرکزی و نه Vigyan بهون عمومی سالن یک صندلی ظرفیت به جای تمام نمایندگان مجلس با هم. این جلسه برگزار شد به بررسی گزینه های مختلف برای برگزاری متعاقب آن موسمی جلسه پارلمان.

جلسه Naidu و Birla در فرصت های مختلف, وزیر ژنرال گزارش نتایج ارزیابی آنها از گنجایش در اتاق هر دو این خانه ها سالن مرکزی از مجلس و مجمع عمومی سالن Vigyan بهون.

آنها اطلاع داد که در حالی که Rajya سبها اتاق می تواند حدود 60 عضو به عنوان هنجارهای اجتماعی فاصله های Lok سبها اتاق و سالن مرکزی کافی به اندازه کافی برای کمی بیش از 100 عضو دارد. آنها گفتند: حتی اگر اعضای شدند تا جایگزین شود در این گالری مجموع گنجایش خواهد بود بسیار کمتر از نیاز است و اگر تمام اعضای شدند تا جایگزین شود.

Naidu و Birla کارگردانی دو تا از مقامات بالا به بررسی در جزئیات مسائل مختلف مربوط به فعال کردن مجازی مشارکت اعضا در جلسات از هر دو مجلس. این شامل حداکثر ظرفیت های موجود برای فعال کردن چنین مجازی مشارکت نمایندگان مجلس, امکان سنجی, امکان مشارکت اعضای طبق قوانین کسب و کار از هر دو خانه و دیگر مسائل فنی است.

با توجه به جلسات مجازی از کمیته های مجلس آن توضیح داده شد که هر گونه تغییر در قوانین مربوط به این جلسات نیاز به یک حرکت انجام می شود در هر دو مجلس پارلمان. مجلس و مقامات همچنین به اطلاع ریاست افسران برخی محدودیت های دیگر اگر سالن مرکزی و Vigyan بهون بودند برای جلسه.

این شامل عدم در دسترس بودن مطبوع تاسیسات در طول روز در سالن مرکزی و مشکلات را قادر می سازد به طور همزمان تفسیر و خدمات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن