hyper Scape با داشتن یک پرتاب خشن در Twitch

Ubisoft روز گذشته با Hyper Scapeوارد بازار پرازدحام نبرد رویال شد، تیرانداز اول شخص جدید نوید دهنده یک پیچ و ت

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

Ubisoft روز گذشته با Hyper Scapeوارد بازار پرازدحام نبرد رویال شد، تیرانداز اول شخص جدید نوید دهنده یک پیچ و تاب منحصر به فرد در فرمول شلوغ. پیش از انتشار آن، بازی به نظر می رسید که آن را به حال بالقوه به ضربه بزرگ در Twitch، حتی به اندازه نمودار جریان غول پربازدید روز آن اعلام شد و آزمون فنی خود را برای اولین بار به طور زنده رفت. متاسفانه، بازی هایپ برای بازی آزاد و بازی اینده یوبی سافت به طور قابل توجهی کاهش یافته است، به عنوان آن در حال حاضر در بیننده های بی احساس تنها یک روز پس از انتشار بر روی کنسول و کامپیوتر کشیدن.

از امروز بعد Hyper Scape از ظهر، هایپر اسکیپ بیش از 240000 دنبال کننده دارد و فقط 11000 بیننده در حال تنظیم برای تماشای سازندگان محتوای مختلف جریان آن زندگی می کنند. (مقایسه کنید که به بچه ها سقوط ،یکی دیگر از بازی های رویال نبرد که در هفته گذشته راه اندازی شد ، که بیش از 311،000 بیننده فعال در بعد از ظهر امروز و 431،000 کل پیروان در پلت فرم.) بیش از حداسکیپ 'sرقبای دیگر --فورتنیت ، افسانه راس زاویه دید ، تماس از وظیفه : Warzone، و Apex Legends PlayerUnknown 'sمیدان های جنگ -- میلیون ها نفر از پیروان و صدها هزار نفر از بینندگان تنظیم در به طور منظم.

Ubisoft تا به حال برنامه های جریان بزرگ برای ابر اسکیپ, بیش از حد, امیدوار است که می تواند محبوب ترین عناوین در Twitch رقیب. پیش از انتشار آن، یوبی سافت اعلام کرد که بر روی ادغام های ویژه Twitch برای بازی کار می کند، و به بینندگان اجازه می دهد تا رویدادهای نقشه تصادفی را که به طور موقت بر روی مسابقه فعال یک جریان دهنده مانند مهمات بی نهایت یا گرانش پایین تاثیر می گذارد، تصمیم بگیرند. که همان نوع ادغام نیز به جریان سازها اجازه می دهد که فوراً در مسابقات با بینندگان خود راه اندازی و شرکت کنند.

'مشخص نیست که چه چیزی باعث چنین بیننده کم برای ابر اسکیپ; ممکن است تعدادی از عوامل مانند بیش از حد در ژانر نبرد سلطنتی و رقابت سفت از بازی هایی مانند Fortnite و Call of Duty: Warzone،که اغلب انتشار محتوای جدید برای نگه داشتن بازیکنان به آینده است. شاید بازگشت شرود به جریان به طور انحصاری در Twitch یکی دیگر از عوامل کمک کننده است. جریان دهنده محبوب انجام داد در یک نقطه بیش از 500،000 مردم تماشای بازگشت خود را به بازی شورش جدید تاکتیکی تیرانداز شجاعت.

Ubisoft غریبه است به رشد بازی های خود را در طول زمان. شرکت رنگین کمان شش محاصره را در طول سال های بسیار و به روز رسانی ها و گسترش های بی شماری به پدیده ای جهانی ورزش های الکترونیکی تبدیل کرد. البته زمان زیادی برای هایپر اسکیپ وجود دارد تا همین کار را انجام داده باشد. Hyper Scape اما با توجه به بازدید های دیگر رویال نبرد را دیده اند ده ها میلیون نفر از بازیکنان جدید در هفته اول خود را در بازار، یوبی سافت ممکن است نیاز به خلاق برای کمک به متقاعد کردن بازیکنان روزمره و جریان به آن ضربه زودتر و نه بعد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن