I-Day: DRM highlights performance of SWR Mysuru Division

Mysore/Mysuru: جنوب غربی راه آهن (SWR) ، بخش Independence Day میسورو ، جشن هفتاد و چهارمین روز استقلال دیروز د

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1399

Mysore/Mysuru: جنوب غربی راه آهن (SWR) ، بخش Independence Day میسورو ، جشن هفتاد و چهارمین روز استقلال دیروز در زمین های ورزشی راه آهن با حضور افسران و پرسنل نیروی حفاظت راه آهن (RPF) در حالی که خانواده ها از طریق telecast وب شرکت کردند.

COVID Warriors, doctors and staff from Railway Hospital, health workers and house-keeping staff were felicitated for their dedicated service during this pandemic.

آپارنا گارگ، مدیر بخش راه آهن (DRM)، که پرچم ملی را از هم گساینده بود، مبارزه بزرگ هند برای آزادی را به خاطر آورد و عملکرد بخش SWR Mysuru را برجسته کرد. اگرچه کل کشور در طول قفل شدن سراسری به حالت ایستادگی در آمد، چرخ های کالا ی قطار همچنان در حال حرکت برای حفظ زنجیره تامین کالاهای ضروری دست نخورده بود.

دکتر ادرامی گفت: برای تکمیل مراقبت های بهداشتی موجود، در مدت زمان ثبت شده، 320 مربی خواب دار به سرعت توسط SWR به مراکز مراقبت COVID تبدیل شدند و به عنوان کارگردانی وزارت امور داخله، آماده استفاده از آن توسط اداره بهداشت و درمان شدند.

SWR 226 Sharmik Specials را به ایالات مختلف اداره کرده است، که بازگشت امن حدود 4 کارگر مهاجر لاخ به خانه های خود را تسهیل می کند، او گفت که بخش میسورو 12 ویژه شرامیک را اداره می کرد که بازگشت امن 17000 کارگر مهاجر را تسهیل می کرد.

در کل، 35 مربی خواب دار به عنوان مرکز مراقبت COVID توسط بخش SWR Mysuru که بخش های انزوا و بخش مراقبت COVID در بیمارستان راه آهن برای درمان و تسهیلات قرنطینه ایجاد شده است تبدیل شدند.

به غیر از این، بخش میسورو با تجهیز رزمندگان خط مقدم به تجهیزات حفاظتی در صدر نبرد با COVID قرار گرفته است، او گفت: 1710 ماسک، 22 لیتر بهداشت دست و 9853 جلد در کارگاه C&W و مربیگری انبار در میسورو ساخته شده است.

همچنین عملکرد پزشکان، کادر پیراپزشکی و کارکنان بهداشتی را ۲۴×۷ برجسته کرد. با اشاره به COVID-19 در بخش، او گفت که 110 نفر مبتلا شده اند و از میان آنها 27 کارکنان ترخیص شده اند در حالی که 75 بیمار تحت درمان هستند.

آپارنا گارگ گفت: SWR تعداد قابل توجهی از آثار نگهداری آهنگ مانند میپ، بالاست، کامیون داری ریل های قدیمی و خواب یال ها، USFD و غیره را از آوریل ۲۰۲۰ انجام داد.  او گفت: "تیم های نگهداری ما به پا هستند تا عبور امن و هموار قطارها از جمله گشت زنی در روز و شب در چالش بخش حسن- Subramanya جاده Ghat، اطمینان حاصل شود، او گفت که عمده کار زیرساخت ها در طول دوره قفل انجام شد.

مرمت بناهای میراثی

بخش میسورو در تلاش برای افزایش تجربه مسافر در ایستگاه راه آهن میسورو سیتی بوده است و در دو سال اخیر این بخش به طور خستگی ناپذیر و با دقت برای بازگرداندن ساختمان های میراث یکار کرده است. در ابتدا دفتر تقسیمات و سپس ایستگاه Mysuru با دولت از هنر مسافر رزرو سیستم (PRS) و گالری هنر بود.

علاوه بر این، موزه ریلی میسورو که تقریباً یک سال تعطیل بود، یک آرایش کامل با معماری مدرن و فضاهای دوباره تصور شده داده شده است. است که با سلیقه توسعه یافته است و بسیاری از ویژگی های جدید. باید 'باید محل را ببینید' در هر برنامه ی برنامه ی غذایی Mysurean است ، او گفت. با آمفي تئاتر باز در محيط بکر، اين مکان جديدي در "نامما ميسورو" براي سازمان دهي رويدادهاي هنري و ادبی است.

با ستایش از مشارکت سازمان رفاه زنان راه آهن جنوب غربی در تمام فعالیت ها و خدمات RPF، پیشآهنگان و راهنماها، او از افسران، سرپرستان، کارکنان و پرسنل RPF خواست تا برای انجام هدف از ساخت راه آهن جدید و هند جدید تلاش کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن