یخ فقط با شرکت تشخیص چهره قرارداد امضا کرد Clearview AI

مهاجرت و اجرای گمرک (ICE) قرارداد با شرکت تشخیص چهره Clearview AI این هفته برای "پشتیبانی از ماموریت، دولت قرا

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

مهاجرت و اجرای گمرک (ICE) قرارداد با شرکت تشخیص چهره Clearview AI این هفته برای "پشتیبانی از ماموریت، دولت قرارداد سوابق نشان می دهد (به عنوان اولین بار توسط سازمان فناوری پاسخگویی غیر انتفاعی استعلام خال خال). سفارش خرید برای $224,000 توصیف "مجوز clearview" و لیست "ماموریت ICE پشتیبانی دالاس" به عنوان دفتر قرارداد.

ICE شناخته شده است به استفاده از فن آوری تشخیص چهره; ماه گذشته، The Washington Post واشنگتن پستی گزارش آژانس، همراه با اف بی آی، به پایگاه داده های مجوز رانندگان دولتی دسترسی داشته است -- معدن واقعی تشخیص چهره طلا ، به عنوان پس از آن را اصطلاح -- اما بدون اطلاع و یا رضایت رانندگان. آژانس به خاطر شیوه های ش در مرز جنوبی آمریکا که شامل جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده های خود و بازداشت نامحدود پناهندگان بوده است، مورد انتقاد قرار گرفته است.

Clearview AI از زمان تحقیقات ژانویه از The New York Times نیویورک تایمز در کانون توجه قرار گرفته است نشان داد که تکنولوژی تشخیص چهره آن در استفاده گسترده در میان آژانس های اجرای قانون و شرکت های خصوصی بوده است. این تکنولوژی می تواند کسی را فقط از یک عکس شناسایی کند و نام ها را از طریق سه میلیارد تصویر از سایت های رسانه های اجتماعی - اغلب در برابر قوانین سیستم عامل ها- به چهره قرار دهد.

همچنین سوابق فدرال نشان می دهد Clearview قراردادی ۵۰ ۰۰۰ دلاری با نیروی هوایی آمریکا در دسامبر ۲۰۱۹ در پاسخ به "درخواست باز برای فناوری های دو منظوره مرتبط با دفاع نوآورانه با یک نیاز روشن نیروی هوایی ذینفع امضا کرد."

در ماه مه، Clearview گفت که فروش برنامه خود را به شرکت های خصوصی متوقف خواهد کرد و "اجتناب از انتقال با مشتریان غیر دولتی در هر نقطه." به عنوان اولین بار توسط BuzzFeed Newsگزارش شده است، هزاران شرکت، از جمله NBA، بانک مرکزی آمریکا، Macy s، و مارت، کشف شدند که با استفاده از تکنولوژی Clearview است. با این حال ، قرارداد ICE به نظر می رسد مطابق با تعهد قبلی Clearview است.

چند شرکت فن آوری دستور توقف و توقف را به Clearview درخواست آن حذف هر گونه داده ها از رسانه های اجتماعی حذف شده ارسال شده است. و اتحادیه ٔ آزاديهای مدنی آمریکا در ماه مه به خاطر نقض قانون حریم خصوصی اطلاعات بیومتریک ایلینوی (BIPA) علیه Clearview دادخواست داد. ALU ادعا می کند که این شرکت بدون رضایت آنها اطلاعات شهروندان ایلینوی را به طور غیرقانونی جمع آوری کرده است، که بعداً دسترسی به اطلاعات را به شرکت های اجرایی و خصوصی می فروشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن