در یک ماموریت حالت SWR تولید 2,252 PPEs برای سلامت کارگران

Hubballi کارگاه تولید 1,612 coveralls در حالی که Mysuru کارگاه تولید 640 مناسبهر یک از کارگاه های تولید 8,400

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399
  • Hubballi کارگاه تولید 1,612 coveralls در حالی که Mysuru کارگاه تولید 640 مناسب
  • هر یک از کارگاه های تولید 8,400 coveralls در دو ماه آینده

میسور/Mysuru: راه آهن هند واحدهای تولیدی, کارگاه ها و واحد های میدان باید شروع به ساخت تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) بارانی یا روپوش پزشکی و بهداشتی-مراقبت از کارکنان که به طور مستقیم در معرض COVID-19 بیماری در هنگام کار در میان بیماران آلوده.

راه آهن هند', پزشکان, متخصصان پزشکی بهداشت و سلامت دیگر کارگران و مراقبان در حال کار خستگی ناپذیر در مبارزه با COVID-19 بیماری است. به عنوان اولین خط دفاعی در مقابل پیمانکاری رمان Coronavirus آنها نیاز به ارائه یک نوع خاص از غیر قابل نفوذ coverall است که عمل به عنوان یک مانع به ویروس و همچنین سایر بیماری-حمل مایعات. به عنوان بروز COVID-19 را افزایش می دهد حتی اگر در یک نسبتا کنترل شده صورت نیاز از PPE coveralls نیز ضرب.

کمک پزشکی برادری با ارائه دنده محافظ آنها به عنوان مبارزه با بیماری همه گیر در جنوب غربی راه آهن (SWR) آغاز شده است تولید با کیفیت بالا PPE coveralls از آوریل.21, 2020 و تا کنون تولید شده 2,252 coveralls تجویز شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده. این SWR کارگاه های آموزشی در Hubballi و Mysuru را با موفقیت تکرار با کیفیت بالا PPE coveralls.

Hubballi کارگاه SWR تولید 1,612 coveralls. از این 650 انجام شد, در مارس و 662 coveralls است. در طول این ماه تا کنون 300 coveralls ساخته شده اند. Mysuru کارگاه تولید 640 coveralls 340 در ماه مارس و 300 coveralls در مارس سال 2020 است.

8,400 coveralls در 2 ماه آینده

PPE مناسب بودن تولید در کارگاه های آموزشی از Hubballi و Mysuru تحت کنترل کیفیت دقیق طبق استانداردهای تاسیس شده است. هر یک از کارگاه های آموزشی هدفمند برای تولید 8,400 coveralls در دو ماه آینده.

به منظور پر کردن شکاف در دسترس و مورد نیاز از PPEs, Jagadhari کارگاه شمال راه آهن گرفته بود ابتکار به طراحی و ساخت یک نمونه اولیه PPE coverall. نمونه coverall مورد آزمایش قرار گرفت با دفاع از تحقیقات و توسعه و استقرار (DRDE) آزمایشگاه DRDO در گوالیور مجاز برای انجام چنین آزمایش. این coverall نمونه به تصویب تمام آزمون های انجام شده توسط DRDE با بالاترین نمرات.

همه از این انجام شده است با وجود عمده جهانی کمبود مناسب مواد اولیه و همچنین ماشین آلات برای تولید هوای بارانی یا روپوش. در پشت این تلاش است که در زمان آزمایش قابلیت راه آهن هند را در کارگاه ها و واحدهای تولیدی از تولید و حفظ برخی از امن ترین راه آهن نورد سهام در جهان است.

همان قابلیت ها و تخصص پروتکل ها و روش ها معمولا به دنبال طراحی و تولید و استفاده از سهام نورد شده مورد استفاده برای فعال کردن زمینه واحد و کارگاه های آموزشی برای شروع تولید با کیفیت بالا PPE coveralls بنابراین به سرعت در حال.

این coveralls خواهد شد یک راه طولانی در تجهیز پزشکان درمان COVID-19 بيمار در بخشی بیمارستان راه آهن, بنگلور با 50 تخت و 6 تخت ICU و در حال حاضر تبدیل به منحصر به فرد COVID بیمارستان.

پزشکان نیز مجهز به بارانی یا روپوش برای درمان COVID-19 بيمار در بخشی راه آهن بیمارستان Mysuru با 74 تخت و در مرکزی بیمارستان Hubballi با 30 تخت تبدیل به انزوا بلوک و اختصاص داده شده برای COVID-19 بيمار با توجه به آزادی مطبوعات از رئیس روابط عمومی افسر SWR, Hubballi.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن