شامل Kodavas در خیابان لیست قانون اساسی: CNC

هیئت ملاقات عدالت H. N. Nagamohan Das یک مرد کمیسیون مدیکری: اعضای Codava شورای ملی (CNC) به رهبری رئیس جمهور

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

هیئت ملاقات عدالت H. N. Nagamohan Das یک مرد کمیسیون

مدیکری: اعضای Codava شورای ملی (CNC) به رهبری رئیس جمهور آن Nandineravanda U. Nachappa به تازگی ملاقات برنامه ریزی شده طبقه وزارت رفاه و عدالت H. N. Nagamohan دس کمیسیون در بنگلور اصرار او شامل Kodava قبیله در خیابان لیست از قانون اساسی است.

در این جلسه صورت گرفت در Yavanika یک مرد کمیسیون در Nrupathunga جاده در بنگلور. Nachappa ارائه یک نامه توضیح نیاز برای گنجاندن Kodavas در خیابان لیست از قانون اساسی و مطلع او در مورد اصل و نسب و قبیله ای بومی قبیله ای صفات.

عدالت Nagamohan دس گفته شد مورد نیاز و ضرورت حفاظت قانونی برای حفظ Kodava فرهنگ و زبان و فولکلور هویت قدیمی خود را ارثی قطعه untitled اراضی علاوه بر خود تداوم تاریخی.

همچنین این کمیسیون قابل توجه در مورد 'تخریب' شجره نامه مطالعات انجام شده شامل Kodavas در لیست سنت جوامع است. مطالعات انجام شده توسط KSTRI (کارناتاکا دولت قبیله ای تحقیقات موسسه) Mysuru.

"حال انجام مردمنگاری مطالعه Kodava قبیله گرایی است که در یک شیطانی 'Etic' رویکرد است. ما به درخواست کمیسیون برای هدایت KSTRI Mysuru به درخواست Emic' رویکرد است. ما بیشتر خواست که بر اساس پارامترهای گذاشته شده توسط عدالت Lokur کمیته گزارش مردمشناسی مطالعه باید انجام شود. در این زمینه عنوان برنامه باید "Kulashashtra Adhyayana" و یا "قوم نگاری" مطالعه اما KSTRI اتحاد آن با عنوان 'Kodagu Jilleyallina Kodava Samudayada Arthika-Saamaajika Adhyayana' (اجتماعی-اقتصادی مطالعه Kodavas)," Nachappa گفت.

روشن است که قطع منظور صادر شده توسط دولت برای انجام یک منحصر به فرد قوم نگاری مطالعه است. KSTRI انجام داده است بخش عمده ای از اجتماعی و اقتصادی مطالعه و ایجاد جعلی اقتصادی وضعیت. "این KSTRI نه جمع آوری اسناد و مدارک معتبر و نه تولید مناسب درآمد و هزینه از منابع, اما جمع آوری شده تنها کلامی اظهارات حاشیه راندن واقعی قوم نگاری موضوع" Nachappa ادعا کرد.

"این KSTRI ایجاد شده جعلی اغراق آمیز نسخه با تعصب طرز فکر است که قابل قبول نیست برای ما. ما می خواهیم واقعی مردمشناسی مطالعه برای کشف و ایجاد درست قبیله ای قومیت" Nachappa گفت: عدالت Nagamohan دس.

Almanda Jai, Pattamada کوشا, Pattamada Ashok دارند و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن