هندی, Grey Wolf 'دوربین دام افتاده' برای اولین بار در Cauvery پناهگاه حیات وحش در Chamarajanagar

Chamarajanagar: برای اولین بار یک گرگ خاکستری شده است 'دوربین دام افتاده' در Kothanur طیف وسیعی از Cauvery پنا

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

Chamarajanagar: برای اولین بار یک گرگ خاکستری شده است 'دوربین دام افتاده' در Kothanur طیف وسیعی از Cauvery پناهگاه حیات وحش در Chamarajanagar منطقه.

گرگ دستگیر شد در دوربین های نصب شده توسط یک گروه از اياد مطالعه و دوربین به دام انداختن پلنگ در Cauvery پناهگاه حیات وحش on Apr. 7 صبح زود.

هند Grey Wolf شد مستند توسط Sanjay گوببی از بنیاد حفاظت از طبیعت و تیم خود را در حالی که آنها دوربین به دام انداختن پلنگ.

مطالعه تیم متشکل از Sandesh Appu Naik, M. N. Girish, Gnanendra, H. C. Poornesha و دیگران.

صحبت به 'ستاره میسور,' سانجی گوببی گفت که تمام چهار canid گونه — Dhole, هندی, گرگ, شغال و بنگال فاکس — خال خال شده است در Chamarajanagar منطقه.

او گفت که Chamarajanagar تنها در منطقه که در آن ببر Dholes و گرگ با هم یافت می شود و افزود که اگر این دو حیوانات نیز یافت می شود در Chikkamagalur منطقه آنها یافت نمی شود با هم. در حالی که ببر و Dholes در Madodi گرگ در Kadur.

سانجی گوببی گفت که در کارناتاکا گرگ است که در جیب جدا در مناطق خشک از جمله هوری, شاپور, Tumakuru, رایچور و Ballari و افزود که هند Grey Wolf بسیار در معرض خطر و تهدید گونه است که عمدتا در مراتع بوته جنگل ها و به ندرت در خشک جنگل برگریز.

گوببی در ادامه گفت که هر چند این گونه است که به طور گسترده ای توزیع شده است و تهدید تا حد زیادی به دلیل از دست دادن زیستگاه و تلافی جویانه کشته و افزود که جمعیت هند گرگ گفته می شود پایین تر از ببر. آنها تحت حفاظت برنامه من از حیات وحش حفاظت کنند, 1972, او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن