Insomniac تایید Spider-Man: Miles Morales مستقل PS5 بازی

Insomniac Games تایید کرده است که به تازگی اعلام کرد Spider-Man: Miles Morales خواهد بود یک عنوان مستقل برای پ

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

Insomniac Games تایید کرده است که به تازگی اعلام کرد Spider-Man: Miles Morales خواهد بود یک عنوان مستقل برای پلی استیشن 5, quashing شایعاتی که عنوان شد به سادگی یک remastered نسخه و یا گسترش اصلی PS4 مرد عنکبوتی که شده اند پس از چرخش آشکار. Spider-Man: Miles Morales گزارش خواهد بود کوچکتر در محدوده از اصل اگر چه در هر یک بلومبرگ گزارش می دهند که در مقایسه با آن به بازی Uncharted: The Lost Legacy در محدوده.

بخشی از سردرگمی ناشی از نظرات از سیمون Rutter, EVP سر از کسب و کار اروپا در سونی سرگرمی های تعاملی که اظهار نظر در مصاحبه با تلگراف "من حدس می زنم شما می توانید تماس بگیرید و آن را گسترش و افزایش به بازی قبلی." Rutter در ادامه به توضیح "وجود دارد قابل توجه مایلز مورالس جزء — که گسترش عنصر — اما همچنین در این بازی نیز وجود دارد پیشرفت بزرگ را به بازی و بازی های موتور بدیهی است که استقرار برخی از عمده پلی استیشن 5 فن آوری و ویژگی های."

با وجود Rutter نظرات هر چند توسعه دهنده Insomniac Games تایید کرده است در یک صدای جیر جیر که Spider-Man: Miles Morales یک "بازی مستقل" است که در ادامه ماجراهای تصویری بازی مرد عنکبوتی.

Uncharted: The Lost Legacy شد 2017 spinoff از اصلی ورود سری بازی Uncharted 4: A thief's Endکه به اشتراک گذاشته مشابه عناصر گیم پلی, گرافیک و فن آوری به عنوان قبلی. اما از آن کوچکتر و کوتاه تر تجربه از سنتی بازی Uncharted بازی. (آن را نیز به فروش می رسد برای $39 در خرده فروشی ها به جای کامل 59 دلار قیمت....) Spider-Man: مایلز مورالس با توجه به بلومبرگ's گزارش به دنبال خواهد داشت یک استراتژی مشابه با "به طور قابل توجهی کوتاه تر" زمان اجرا از اصل Spider-Man (که در زمان حدود 40 دقیقه برای تکمیل شمارش نیست DLC بسط).

اما بر خلاف The Lost Legacyمنتشر شد در همان پلت فرم به عنوان Uncharted 4, مرد عنکبوتی: مایلز مورالس را به اضافه چین و چروک است که علاوه بر تمرکز بر یک شخصیت جدید و اضافه کردن ویژگی های گیم پلی جدید از PS5 عنوان نیز خواهد ساخت بر روی PS4 بازی با ویژگی های جدید بهبود به استفاده از کنسول قوی تر از سخت افزار است. یک پست در وبلاگ پلی استیشن جزئیات برخی از این پیشرفت ها از جمله "نزدیکی-آنی و سریع-سفر در سراسر مارول را در شهر نیویورک" و "بسیار دقیق مدل های شخصیت و پیشرفته تصاویری" نسبت به اصلی PS4 عنوان.

Spider-Man: Miles Morales منتشر خواهد شد در پلی استیشن 5 در این فصل تعطیلات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن