اتحاد COVID داده می شود آرام دفن برای KRS دیزنی لند پروژه ؟

توسط S. S. Ravikumar میسور/Mysuru: این پروژه بلند پروازانه از تبدیل کریشنا رجا ساغر سد و Brindavan باغ به دیزن

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

توسط S. S. Ravikumar

میسور/Mysuru: این پروژه بلند پروازانه از تبدیل کریشنا رجا ساغر سد و Brindavan باغ به دیزنی لند-مانند مقصد توریستی است بیشتر یا کمتر junked به عنوان دولت خود را قرار داده است تمام ماشین آلات و منابع به مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر.

دولت سکوت در مورد این مسئله به طور عمده به عنوان یک پروژه است فرو رفته در بحث, دو, کشاورزان در Mysuru و مندیا کمربند حریف پروژه رویایی با وجود اطمینان است که آن را به شغل برای مردم محلی و سه با توجه به کروناویروس ترساندن مقامات ممکن است تبدیل به سهام خنده اگر پول اختصاص داده شده به این پروژه در این مقطع.

مخالف به بهره برداری تجاری

جدا از کشاورزان از Mysuru و مندیا کمربند مردم در مورد اهمیت تاریخی از KRS سد شکوه تاریخ و میزان فداکاری سابق میسور خانواده سلطنتی ساخته شده برای ساخت این سد مخالف بودند به این ایده از دیزنی لند به نام "دیزنی' به خودی خود به معنای بهره برداری تجاری از یک محل است که زیبایی های طبیعی و زمین های حاصلخیز.

این یک پروژه رویایی کنگره-JD(ع) ائتلاف دولت مطرح کرد و سپس وزیر گردشگری S. R. ماهش و حمایت های پس از آن در منابع آب وزیر D. K. Shivakumar. هر دو Minsters شد و به شدت با حمایت وزیر H. D. Kumaraswamy تحت آنها یک تومان. 2,000 کرور پروژه conceptualised.

فریب شغل و اقتصاد

به محض این که این کلمه در مورد این پروژه رسیده عمومی, دامنه, سفت مخالفت با آن آغاز شد و به دولت رفت جلوتر با طرح اولیه و گزارشات و مشاوره. برای ساکت کردن شوراندن مردم مندیا و Srirangapatna دولت گفت که زمین های حاصلخیز گرفته نخواهد شد و دور از کشاورزان به دولت خود را صدها هکتار از زمین. مقامات همچنین آمد تا با ایده احداث یک مجسمه غول پیکر از الهه Cauvery در یک قد بلند پایه. هنوز اعتراضات ادامه داد. نه cowed توسط این تظاهرات دولت ادعا کرد که این پروژه را ارائه اشتغال به بیش از 40 ، 000 جوانان از Mysuru و مندیا. آن را تا به حال نگه داشته و 400 هکتار از زمین های متعلق به این پروژه و کشیده شده تا به حال برنامه ای برای ساخت یک برج است که بالاتر از سد ساختار تلفات پلازا گراند خیابان مجسمه Nalwadi Krishnaraja Wadiyar مجسمه سلطنتی پرنده Gandabherunda و متعلقات دیگر است که به قول یک به پایان مقصد توریستی.

سازگار با محیط زیست حساس منطقه

محیط زیست مخالف این پروژه به عنوان Srirangapatna اعلام شده است به عنوان یک زیست حساس منطقه (ESZ) توسط اتحادیه وزارت محیط زیست و جنگل ها و تغییر آب و هوا و مخرب مانند پروژه اجازه داده نمی شد در اطراف KRS, Ranganathittu و مراتع سبز از Srirangapatna و مناطق اطراف آن.

به عنوان دولت بود به یک شکل نهایی برای دیزنی لند, پروژه ائتلاف satrap سقوط کرد و دولت بی جی پی به قدرت رسید. هر چند سانتی متر Yediyurappa به نام به حال یک جلسه در Aug. 4, 2019 آن برگزار نشده بود با توجه به برخی از دلیل.

آرام دفن

پس از آن حتی یک بحث صورت گرفت در سطح دولت در مورد پروژه. این ساخته شده است که مقامات Cauvery Neeravari Nigama محدود که مدیریت KRS سد به فکر می کنم که دیزنی لند پروژه کردم آرام بود.... در حال حاضر که همه گیر است ثاقب دولت متمرکز در صرفه جویی در زندگی مردم به جای ارائه آنها سرگرمی در قالب مگا پروژه.

همچنین زمانی که این پروژه conceptualised سپس رهبر مخالفان Yediyurappa تا به حال در گوشه ای دولت در مجلس و گفت که این پروژه یک اتلاف پول و منابع است. او ادعا کرد که ائتلاف دولت افتاده بود قربانی به برخی از لابی قدرتمند. در حال حاضر با Yediyurappa در راس او خطر را ندارد از راه اندازی این پروژه همان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن