Apple releases iOS 13.5.1 وصله کردن Unc0ver فرار از زندان

اپل در iOS 13.5.1 امروز که این شرکت می گوید: "فراهم می کند به روز رسانی امنیتی مهم است و توصیه می شود برای تما

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

اپل در iOS 13.5.1 امروز که این شرکت می گوید: "فراهم می کند به روز رسانی امنیتی مهم است و توصیه می شود برای تمام کاربران" البته بدون جزئیات زیادی در ورود به سیستم تغییر. اما همانطور که اشاره شد با حساب توییتر اپل نرم افزار به روز رسانی, به روز رسانی شده است به معنای پچ کردن کرنل آسیب پذیری مورد استفاده اخیر Unc0ver فرار از زندان.

اپل پشتیبانی صفحه می گذارد همه چیز را واضح تر — به روز رسانی طراحی شده بود برای جلوگیری از برنامه از قادر بودن به "اجرای کد دلخواه با هسته امتیازات." به عبارت دیگر در iOS 13.5.1 طراحی شده است به بلوک دیگر....

این Unc0ver فرار از زندان بود به خصوص قابل توجه در iOS جیل بریک جامعه به دلیل آن در دسترس بود در آن زمان در حال حاضر در iOS 13.5 کاربران اجازه می دهد از آخرین دستگاه های اپل به نصب نرم افزار جدید امکانات خارج از اپل دردار فروشگاه App.

در حالی که آن را قطعا سرگرم کننده برای آی فون علاقه مندان قادر به گزینه های سفارشی سازی بیشتر وقتی که می آید به دستگاه های خود را jailbreaks مانند این نیز می تواند نشان دهنده بزرگ حفره های امنیتی در اپل نرم افزار (چیزی که این شرکت خم به شدت به عنوان یک مزیت iOS) پس از آن دقیقا تعجب کنید که اپل نقل مکان کرد تا به سرعت به وصله آسیب پذیری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن