فولکس واگن ID 4 نازل شده در تصاویر به بیرون درز

فولکس واگن برای اولین بار تمام برقی SUV ID 4 شکسته پوشش با تشکر از تصاویر به بیرون درز از چین و وزارت صنعت و ف

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

فولکس واگن برای اولین بار تمام برقی SUV ID 4 شکسته پوشش با تشکر از تصاویر به بیرون درز از چین و وزارت صنعت و فناوری اطلاعات است که توسط یک VW fan فروم.

شناسه 4 — که قبلا شناخته شده به عنوان ID Crozz هنگامی که آن را هنوز هم یک مفهوم است و اولین خودرو از VW در آینده ID صف وسایل نقلیه الکتریکی خواهد شد که به فروش می رسد در ایالات متحده است. شناسه 4 نیز فروخته شده در چین و اروپا است. این خودروساز آلمانی است که گفته می شود برنامه ریزی کامل آشکار از ID 4 مدتی بعد از این تابستان. این انتظار می رود به حدود 300 مایل از محدوده در یک شارژ کامل و ساخته شده است در همان مدولار EV پلت فرم است که قدرت VW دیگر ID وسایل نقلیه.

عکس های منتشر شده در چهارشنبه تنها نشان می دهد بیرونی خودرو و سهام آن برخی از همان زبان طراحی به عنوان ID 3 — هاچ بک EV که VW شروع به رول کردن در اروپا — به عنوان به خوبی به عنوان دیگر ID وسایل نقلیه است که ما دیده ایم در مفهوم فرم. آن چراغهای جلو شبیه آنهایی که در ID 3 و جلو پنجره مشبک سهام مشابه پنیر اهنی زیبایی به واگن مفهوم VW پرده برداری کرد در سال گذشته خودرو لس آنجلس نشان می دهد.

شناسه 4 یک ظاهر طراحی شده مدرن احساس می کنید به آن را به عنوان آن را به دور curvier از VW را اسب بارکش Suv ها مانند Tiguan یا اطلس. اما هیچ چیز وجود دارد که واقعا فریاد می زند: "EV" در مورد طراحی. آن را فاقد آبی روشن لهجه و سفینه فضایی به نظر می رسد که برخی دیگر از خودروسازان حاضر به حرکت فراتر از وجود وسایل نقلیه الکتریکی تبدیل شدن به امری عادی است.

یکی از چیزهایی است که نمی ایستادگی کردن آن است که به رغم VW با تمرکز بر "ID 4" نام تجاری برای ماه ها در حال حاضر یک نوع از این وسیله نقلیه می کند از ویژگی های برجسته "Crozz" حروف بر آن سپر عقب معنی این شرکت ممکن است به طور کامل انجام می شود که با نام تجاری. ما باید صبر کنید به صورت کامل آشکار برای پیدا کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن