خود سازندگان در حال دادن دور میلیون ها نسخه رایگان از کنترل ذهن پاک گسترش

این تیم پشت سر هم خم تیرانداز اول شخص خود خیلی خوب است پیشنهاد: فروش و یا خرید این بازی برای اولین بار و شما م

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

این تیم پشت سر هم خم تیرانداز اول شخص خود خیلی خوب است پیشنهاد: فروش و یا خرید این بازی برای اولین بار و شما می توانید پیگیری به صورت رایگان. به نام خروس: کنترل ذهن پاکهای مستقل گسترش بوده و در دسترسی در اوایل بخار پس از 2017. اما انتشار کامل در جولای 16th, و توسعه دهنده وب تیم می خواهد به پاداش خریداران اصلی با یک کپی رایگان. این بدان معناست که به عنوان بسیاری از 2 میلیون نفر واجد شرایط برای دریافت این گسترش بدون پرداخت پول برای آن استودیو می گوید.

همه شما باید انجام دهید این است که خرید خودو یا در حال حاضر خریداری این بازی در یکی از پشتیبانی سیستم عامل و گسترش خواهد بود به طور خودکار اضافه شده به کتابخانه خود را. این مهم است که توجه داشته باشید که این است که برای غیر VR نسخه از این بازی به عنوان VR نسخه برای Oculus Rift و سیستم عامل های دیگر است یک عنوان جداگانه. در حال حاضر خود است و 60 درصد در فروشگاه مایکروسافت بخار و ایکس باکس. به طور معمول بازی هزینه $24.99 و آن را هنوز هم برای قیمت کامل در فروشگاه پلی استیشن و نینتندو سوئیچ. (تغییر است نه در میان سیستم عامل های پشتیبانی شده برای ارتقاء.)

هر کسی که می پردازد برای بازی از طریق Steam, پلی استیشن, ایکس باکس, حماسه, بازی, فروشگاه, منبع, و یا یاجوج خواهد بود واجد شرایط برای کپی رایگان از گسترش است. اما این معامله فقط برای افرادی که در خرید بازی است و نه کسانی که دریافت آن را به صورت رایگان از طریق یک بسته نرم افزاری فروش و یا ارتقاء های دیگر مانند پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس, بازی با طلا. کسانی که با دریافت این بازی به صورت رایگان به عنوان بخشی از حماسه تعطیلات زمستانی سادگی انجام یک شیب تخفیف استودیو می گوید. در اینجا یک پرسش و پاسخ مفید شکستن الزامات و چگونه شما قادر خواهید بود به ادعای کپی رایگان (در اکثر موارد خود تیم ایران را فقط اضافه شده به کتابخانه خود را).

برای کسانی که غافل کنترل ذهن پاک تر از همان مسخره کند-حرکت رزمی و حل پازل ساخته شده است که اولین وب یکی از خلاق ترین بورس از دهه گذشته است. اما گسترش می اندازد در یک rogue-lite پیچ و تاب است که در آن سطح نظم تصادفی و همچنین به عنوان یک تعداد از دشمن جدید انواع سلاح و دیگر اضافات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن