ویروس ترساندن: ورود به پارک ها و استادیوم ها و زمین های بازی محدود

میسور/Mysuru: در حال حاضر cooped بسیاری از روز در خانه های خود به مبارزه COVID-19صدها نفر از ساکنان شهر امروز

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

میسور/Mysuru: در حال حاضر cooped بسیاری از روز در خانه های خود به مبارزه COVID-19صدها نفر از ساکنان شهر امروز صبح از خواب بیدار برای پیدا کردن خود را محروم از یکی از معدود لذت های ساده چپ: یک پیاده روی در داخل وسیع پارک های محله شان.

این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) تصمیم گرفته است برای محدود کردن جنبش در داخل پارک ها و استادیوم ها و زمین های بازی.

مقامات بهداشتی باید گفت که بیش از حد بسیاری از مردم جمع آوری شد و در پارک ها و زمین های بازی و این در راه کمک به افزایش سریع عفونت با ویروس.

در اوایل تصمیم مردم شده بود مجاز به راه رفتن و یا تنه زدن در پارک و زمین بازی به عنوان طولانی به عنوان آنها را نگه داشته و حداقل فاصله دو تا سه متر بین هر یک از دیگر.

اما همه به دنبال قوانین مجبور MCC را به تصمیم گیری. راه رفتن نیز ممنوع در آب بدن از جمله مشهور Kukkarahalli دریاچه و Lingambudhi دریاچه که در آن به طور منظم واکر جمع در صبح و شب. دستور صادر شده توسط MCC کمیساریای است که اعمال می شود به تمام پارک آب و زمین های بازی و استادیوم در داخل محدوده شرکت. سفارش خواهد بود در نیروی تا اطلاع ثانوی.

در حالی که بسیاری از به طور منظم واکر غافل از اواخر شب گذشته سفارشات راه می رفت به پارک های امروز دستور را به شدت اجرا می شود از عصر امروز. تمام پارک شرکت کنندگان و پرسنل تعمیر و نگهداری در پارک ها و استادیوم ها و زمین های بازی دستور داده شده است که اجازه نمی دهد هر کسی در داخل امکانات ماموران گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن