Instacart اطلاعات شخصی کاربران از جمله سفارش, تاریخ, گزارش آنلاین به فروش می رسد

اطلاعات شخصی صدها هزار نفر از Instacart کاربران است که به فروش می رسد در وب تاریک برای حدود 2 دلار در هر فرد ب

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

اطلاعات شخصی صدها هزار نفر از Instacart کاربران است که به فروش می رسد در وب تاریک برای حدود 2 دلار در هر فرد با توجه به یک گزارش از BuzzFeed.

این نشریه می گوید اطلاعات از جمله "نام آخرین چهار رقم از شماره کارت اعتباری و تاریخ سفارش" ظاهر می شود متعلق به 278,531 Instacart حساب در دسترس است برای خرید. (هر چند آن را غیر ممکن است به منظور بررسی که از این تعداد را شامل نمی شود تکراری و یا اطلاعات نادرست است.) BuzzFeed تایید نشده با دو Instacart کاربران که منظور تاریخ معامله مقدار و شماره کارت اعتباری موجود در کش همسان اخیر خود را خرید. این اطلاعات همچنین شامل کاربران و آدرس ایمیل.

Instacart منکر آن است که شده است وجود دارد یک نقض داده ها از سیستم های آن, اما می گوید آن را در حال بررسی این موضوع است و به طور بالقوه تحت تاثیر قرار کاربران است. یک سخنگوی این شرکت گفت: در آستانه است که آن را در تماس با مشتریان که داده ها ممکن است به خطر بیافتد نیست چرا که از یک نقض داده اما به دلیل حملات فیشینگ و یا اعتبار چاشنی.

اعتبار چاشنی است که در آن هکرها را برای ورود اطلاعات آنلاین پست به عنوان یک نتیجه از نشت و یا نقض و استفاده از آن را امتحان کنید و دسترسی به حساب های مختلف متعلق به همان اهداف است. آن را اغلب موفق چرا که مردم تمایل به استفاده مجدد از رمزهای عبور در سراسر وب.

BuzzFeed گزارش می دهد که داده ها را برای فروش به تاریخ بازگشت به ماه ژوئن با جدید ترین ها, پوشش جولای 22nd. "آن را به دنبال اخیر و کاملا حلال" متخصص امنیت سایبر نیک اسپینوزا گفت: این نشریه پس از بررسی داده ها.

Instacart می گوید هر گونه نقض حساب به طور موقت به حالت تعلیق و کاربران مجبور به به روز رسانی رمزهای عبور خود را.

"ما آگاه هستند از هر گونه نقض داده ها در این زمان. ما را به حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی بسیار جدی" یک سخنگوی این شرکت گفت: BuzzFeed. "خارج از Instacart پلت فرم مهاجمان ممکن است افراد به هدف با استفاده از فیشینگ یا مدارک چاشنی تکنیک های. در موارد که در آن ما معتقدیم حساب مشتری ممکن است از طریق یک خارجی کلاهبرداری فیشینگ خارج از Instacart پلت فرم و یا اقدام دیگر ما فعالانه در برقراری ارتباط به مشتریان به صورت خودکار آنها را وادار به روز رسانی رمز عبور خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن