Instacart را گسترش خواهد پرداخت بیمار به خریداران بیشتر

Instacart خود را گسترش دهد COVID-19 بیمار پرداخت شامل بیشتر فرفره کارگران به عنوان بخشی از یک توافق با دادستان

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

Instacart خود را گسترش دهد COVID-19 بیمار پرداخت شامل بیشتر فرفره کارگران به عنوان بخشی از یک توافق با دادستان کل برای واشنگتن, DC. تحت قرارداد این شرکت نیز راه اندازی آزمایشی پزشکی از راه دور در منطقه DC از راه دور تشخیص خریداران که به اعتقاد آنها ممکن است قرارداد این بیماری و ارائه مراقبت از کودکان کمک پرداخت به کارگران واجد شرایط در حالی که مدارس تعطیل هستند.

در ماه مارس Instacart اعلام کرد که کارکنان بودند که قرنطینه یا آزمایش مثبت برای COVID-19 خواهد دریافت 14 روز از بیمار پرداخت معنای به آنها را تشویق به ماندن در خانه و نه از گسترش این بیماری بیشتر است. اما گرفتن که پرداخت ثابت کرده است که دشوار است برای خریداران که اغلب مسدود شده از سود یا در دسترس نبودن از آزمون و یا سردرگمی که در اطراف سازمان مجاز توصیه شده است.

در ماه مه یک آستانه تحقیقات نشان داده است که Instacart بیمار پرداخت شد دشوار است برای دسترسی به, در عمل با کمی منطق روشن به عنوان زمانی که ادعا اعطا شد یا تکذیب کرد. از هشت خریداران صحبت کرد که ما تنها سه با موفقیت دریافت سود اغلب به دلیل منحصر به فرد تلاش خود را در بخشی.

تحت سیاست جدید هر کسی که مبتلا به COVID-19 خود را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خواهد بود واجد شرایط برای بیمار پرداخت — حتی اگر آنها را دریافت نکرده اند یک تست مثبت. Instacart را نیز اجازه می دهد تا خریداران به طور فعال به دنبال تشخیص از طریق پزشکی از راه دور سیستم اداره از طریق دکتر در تقاضا. Instacart نیز متعهد به ارائه به بیمار پرداخت برای خریداران که در همان محل اقامت به عنوان کسی که آزمایش مثبت برای COVID-19 دیدن آنها را به عنوان به خصوص در معرض خطر ابتلا به بیماری های.

این سیاست جدید را هنوز هم نیاز به اسناد و مدارک — آیا از یک قرنطینه سفارش و یا تشخیص مثبت و توافق را شامل نمی شود هر گونه مقررات برای بهبود نحوه شرکت و فرایندهای آن درخواست. هنوز DC دادستان کل کن رکین گفت: اقدامات جدید بودند و حیاتی برای جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری همه گیر در حال انجام.

"ما از Instacart برای انجام کار درست" گفت: رکین. "در طول این همه گیر مواد غذایی تحویل کارگران را به خطر می اندازند سلامت خود را برای اتصال ساکنان منطقه به کالاهای ضروری. Instacart جدید سیاست خواهد اطمینان حاصل شود که کارگران که بیمار می تواند در خانه بمانند و به دنبال مراقبت و کمک می کند تا محافظت از خود و همکاران و مصرف کنندگان و در طول این بحران است."

در حالی که توافق به دست آمده را از طریق کانال های قانونی شده است وجود دارد هیچ ادعا که Instacart عمل غیر قانونی و توافق را شامل نمی شود هر گونه پذیرش تخلف است.

Instacart جمهور Nilam Ganenthiran قرار داده و توافق در sunnier نظر. "در طول COVID-19 بحران در تیم ما شده است فوق العاده با تمرکز بر حمایت از سلامت و ایمنی ما خریدار جامعه" او در بیانیه ای گفت. "ما مفتخر به همکاری با دادستان کل رکین به گسترش ما ارائه شده و در ادامه حمایت از ارزش ما خریدار جامعه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن