نیت در مقابل اهداف: تفاوت چیست ؟

اگر این اولین بار است که پریدن به یادگیری در مورد تعیین هدف, یک نکته مهم را توجه داشته باشید از این است که نیت

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

اگر این اولین بار است که پریدن به یادگیری در مورد تعیین هدف, یک نکته مهم را توجه داشته باشید از این است که نیت در مقابل اهداف است. این یک جنبه است که بسیاری از مردم مبارزه با, به خصوص اگر شما نوع از کسی که مجموعه قطعنامه سال نو هر سال و به پایان می رسد تا از دست دادن آنها را در ماه های آینده.

دانستن رابطه و تفاوت بین این جنبه ها اجازه خواهد داد که شما را به شناسایی بهتر است قصد و آنچه که هدف است برای شما.

بعلاوه درک این می تواند اجازه می دهد تا شما را به اهرم بهتر آنها را در راه خود را به موفقیت بیشتر.

چه هستند تفاوت بین نیت در مقابل اهداف ؟

قبل از پریدن به تفاوت های کلیدی شما نیاز به درک که هر دو از مقاصد و اهداف برای شما خوب هستند. هر دو باید روشن مزایا و معایب به یک دیگر.

گفت: تنها یکی از این دو در حال رفتن به شما کمک کند ببینید تغییر واقعی در زندگی خود را که اهداف خود را.

من به جزئیات چرا که این مورد بیشتر پایین این پست اما در حال حاضر دانستن تفاوت بین این دو را به شما صرفه جویی در مقدار زیادی از مبارزه در آینده است.

توضیحات خود را

اولین چیزی که توجه داشته باشید این است که چگونه شما می توانید توصیف هر یک از وجود دارد برخی از تفاوت قابل توجه بین نیت در مقابل اهداف است.

اهداف را می توان به عنوان بهترین نتایج است که شما به دنبال آن هستید. این نتیجه از چیزی که شما قرار داده ایم با هم بر اساس روند تفکر خود را.

از سوی دیگر نیت بیشتر یا کمتر انرژی است که شما را در آغاز بسیار از چیزی. آن را کاملا مانند انگیزه اما از آن است که خود را به طور کلی تمایل به انجام کاری.

تبلیغات

برای دیدن این در عمل قصد می تواند در امتداد خطوط از خودتان گفتن "من می خواهم به از دست دادن وزن" یا "من خواهد بود یک شریک بهتری برای همسر من." اهداف اقدامات خاص است که شما می شود با توجه به از دست دادن وزن و ایجاد یک رابطه بهتر با شریک زندگی خود را.

زمان خود را

یکی دیگر از تفاوت های کلیدی بین این دو این است که زمان خود را – همانطور که در چه زمان آنها با اشاره به. از مثال ذکر شده در بالا شما می توانید در حال حاضر قطعه با هم که در آن اهداف و مقاصد نهفته است.

نیت نگران حال حاضر در زندگی خود را. آن را با تکیه بر چگونه شما احساس می کنید در حال حاضر.

اهداف پیش بینی آینده. این چیزهایی که شما می خواهید برای رسیدن به در برخی از نقطه. شما می توانید هنگامی که شما به اندازه کافی انرژی به اقدام برای رسیدن به اهداف خود.

چه آنها اولویت بندی

سومین تفاوت این است آنچه که هر یک در مورد مراقبت و اجازه می دهد تا شما را به اولویت بندی.

هنگامی که شما در تنظیم یک هدف تاکید قرار داده است در نتیجه و سفر در طول راه. شما تمرکز بر نقاط عطف است که شما قرار می گیرد و ارزیابی نتایج است که شما دریافت کرده ام تا کنون و نتایج نهایی ،

یکی دیگر از راه نگاه کردن به آن است که اهداف اولویت بندی خارجی دستاوردهای.

نیت اولویت بندی احساسات است که شما احساس. بله که بخشی از این سفر به عنوان به خوبی, اما نیت حفاری عمیق تر. آنها اولویت بندی در ارتباط است که شما با خودتان و کاری که در دست.

تفاوت در دامنه

چهارم و نهایی تفاوت را تا دامنه این دو جنبه است. دامنه اشکال که چگونه شما آنها را در وهله اول.

تبلیغات

وقتی که می آید به نیت وجود دارد جنبه های گسترده و چگونه شما شکل آنها متفاوت است از فرد به فرد. به طور کلی هر چند نیت طراحی شده است که مبهم است. آنها عباراتی که ذکر یک نتیجه کلی و یا شاید آن را یک کلمه. نمونه هایی هستند که قبلا ذکر شد و یا با استفاده از کلمات کلیدی مانند "رشد" "عشق" یا "صبر".

اهداف اقدامات انتظارات و نتایج شما می خواهید برای رسیدن به. این باریک هستند. اگر شما می خواهید به صبر بیشتر یک هدف خواهد بود چیزی شبیه به مراقبه برای یک دوره از زمان و یا تلاش برای قطع مردم است.

کدام یک بهتر است برای موفقیت ؟

اگر ما در نگاه به این دو خود وجود دارد یک برنده روشن بین که یکی را به موفقیت منجر می شود و این است که تعیین اهداف.

یکی دیگر از راه برای دیدن اهداف تجلی نیت خود را به یک طرح توجیهی بتن. با اهداف شما می خواهید برای رسیدن به همه چیز شما باید با قرار دادن بیشتر به فکر آنها است. شما می شود صحبت کردن در مورد چگونه شما می خواهید و چگونه شما را اندازه گیری نتایج خود را.

اهداف مبهم و تمرکز در کوتاه مدت و فوری. آن را آسان به اهداف در زندگی خود را, اما این نمی تواند به عمل است. و یا اگر آنها را به مردم از دست دادن انگیزه.

من را دریافت نمی اشتباه نیت قوی عاطفی جبهه به عنوان آنها می تواند رضایت بیشتری برای تکمیل اهداف است. [1] این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان انگیزه بیشتری در آغاز به عنوان شما تعیین انگیزه های خود را و درایو برای تکمیل هدف خود را.[2]

اما با استفاده از این در ذهن, آن می ایستد به همین دلیل است که به جای تمرکز بر یکی بر دیگری ممکن است آن را با توجه به ارزش قابل توجه یک تعادل بین دو نفر از آنها.

چرا ترکیب آنها ؟

زاویه دیگری نگاه نیت در مقابل اهداف است که اهداف هستند چه شما می خواهید به انجام در زندگی شما. نیت در حال جنبه های که شما می خواهید. این هر دو بسیار قوی و خواسته های خودمان را به عنوان اهداف و مقاصد تاثیر ما در سطح عاطفی.

به خودی خود یک هدف می تواند مدیریت خوبی در خود را دارد. اما بارها و بارها مردم را به مشکلات اجرا پس از دستیابی به اهداف. وجود دارد بسیاری از موارد که در آن مردم احساس خالی حتی پس از به پایان رساندن یک هدف بزرگ.[3]

تبلیغات

نیز وجود دارد مخوف سوال از "گام بعدی چیست؟" سوالی است که بسیاری از مردم در تلاش برای پاسخ به.

که تغییرات به طور کامل زمانی که شما در حال حاضر قصد در محل. این چیزی است که به طور مستقیم به شما درایو رو به جلو, اما آن را می تواند به عنوان آموزش چرخ بنابراین شما سقوط نمی کردن مسیر.

بعد از تکمیل یک هدف و آن را حس می کند که شما بازگشت به نیت خود را و شروع به تعمیق ارتباط خود را با آنچه در بیرون و با خودتان است. با انجام این کار شما نیز بدانند که در آن شما می خواهید برای رفتن به بعدی. این مورد پس از نیت شما نمی خواهید به تغییر زیادی.

اگر قصد شما این است به رشد و سپس چه رشد نگاه مانند?

راه های بسیاری وجود دارد که یک فرد می تواند به رشد فراتر از طرز فکر توسعه – رشد ثروت فیزیکی قابلیت های ارتباطی و بیشتر.

چگونه به بهترین اهرم این

بهترین راه برای این اهرم رابطه با شروع با یک هدف. برای دریافت بیشتر از آن می پردازد و برای شروع با گسترده قصد و چسبیده به کلمه به وضوح آشکار است که قصد.

من با استفاده از نمونه هایی مانند عشق رشد و صبر و اینها شروع می شود. وجود دارد بسیاری از روش های است که شما می توانید با این پس با داشتن گزینه های بسیاری است که طنین انداز با شما کمک خواهد کرد.

پس از آن شما می خواهید برای رفتن از طریق هدف-تنظیم روند. وقتی که می آید به تعیین هدف وجود ندارد و اشتباه روش به عنوان نویسنده نوشته شده اند و صدها کتاب در مورد این موضوع. رفتن برای یک روش است که شما مناسب بهترین.

از آنجا شما می خواهید به تلاش برای رسیدن به هدف خود را و به خودتان یادآوری کنید از قصد خود را. شما می توانید آن را در یک معنا به تاکید این نقطه.

تبلیغات

برای مثال اگر هدف شما این است برای رشد رسانه های اجتماعی قصد شما می تواند چیزی شبیه به "من ارسال خواهد شد در حال حرکت محتوا که درگیر مخاطب من."

هدف می تواند کمک به شما به عنوان شما می توانید نگاهی به تلاش های خود را و مطابقت آن با چگونه شما احساس. نگاهی به پست شما ساخته شده و یا کار انجام داده اید و از خودتان بپرسید که آیا این چیزی است که شما را خوشحال می کند یا شما می توانید انجام دهید بهتر است برای دفعه بعد.

در یک معنا شما می توانید با استفاده از نیات خود را به تنظیم دقیق اهداف و تکیه بر آن در طول ER مراحل که در حال "بررسی" و "ارزیابی مجدد هدف خود را".

افکار نهایی

همه توسط خود اهداف برتر راه برای رسیدن به موفقیت است. وجود دارد بسیاری از امکانات و سیستم در محل است که می تواند جایگزین نیت به طور کامل

که گفت:, اگر شما در حال تنظیم اهداف در وهله اول شما می توانید بیشتر احساسات خود را به کار و ایجاد ارتباط عمیق تر.

این ارتباط عمیق تر می تواند اجازه می دهد شما را به نگه داشتن ساختمان عادت خود را بیشتر و بیشتر تا زمانی که آن را تبدیل به طبیعت دوم شما. چنین نیت هستند با توجه به ارزش به عنوان یک تعریف به هدف خود را تنظیم سیستم برای موفقیت است.

بیشتر بر اهداف و نیات

عکس های اعتباری: Bookblock از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن