اینتر استیت کانمن به جرم تقلب در جواهرات شهر

دستگیر شد 45 لاخ به ارزش طلا بهبود یافت، یک ماشین MG هکتور ضبط Mysore / Mysuru : پلیس لشکر را دستگیر کرده اند

توسط PARINEWS در 7 شهریور 1399
دستگیر شد

45 لاخ به ارزش طلا بهبود یافت، یک ماشین MG هکتور ضبط

Mysore / Mysuru : پلیس لشکر را دستگیر کرده اند 46 ساله بین ایالتی conman از کرالا به اتهام تقلب جواهر ساز شهرستان طلا و Rs. 45 lakh به ارزش طلا علاوه بر ضبط MG هکتور SUV از او بازیابی شده است.

کانمن دستگیر شده اس.ای حامد علی، ساکن خانه علی برکات، ریمانیا ناگار، روستای موتتاثودی در جاده علمپادی در بخش کاساراگود کرالا است. جواهرساز شهر که فریب خورده است ایندر چاند، مالک جواهرات سری ماتاجی در جاده بیمارستان K.R در لشکر موهالا در اینجا است.

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی افسر روابط عمومی (PRO) در دفتر کمیساریای پلیس شهر در شهر، حامد در طول اکتبر سال گذشته، یک مغازه جواهرات در گارادیکری افتتاح کرده بود و معاملات تجاری کوچکی با ایندر چاند انجام داده بود و اعتماد خود را به دست آورده بود.

در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹، حامد با پرداخت پول کمی یک منش طلا به وزن یک کیلوگرم از ایندر چاند گرفت و با ایندر چاند وعده دادن به ایندر چاند طلا را ترک کرد تا پول باقی مانده را به دست آورد. اما حامد نه مبلغ تعادل را داد و نه غارت طلا را برگرداند که به دنبال آن ایندر چاند شکایتی را در اداره پلیس لشکر مطرح کرد.

پلیس لشکر که پرونده ای را ثبت کرده بود، تحقیقات را بر روی دست گرفت و به تازگی حامد را در نزدیکی لاج امارات در کسارگود در کرالا دستگیر کرد. گفته می شود که متهم در بازجویی فاش کرده است که این طلا را به وزن یک کیلوگرم از ایندر چاند به دست آورده و ۵۰۰ گرم از ۱ کیلوگرم طلای اینگوش را در بنگالورو فروخته و برای آن پول دریافت کرده است.

او در ادامه فاش کرده است که ۵۰۰ گرم باقی مانده تونگ طلا به ۲ تا ۳ قطعه شکسته شده و به افراد مختلف در خود بنگالورو فروخته شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط متهم، پلیس لشکر ۵۰۰ گرم طلای طلا به ارزش حدود ۲۵ لخ را که در بنگالورو فروخته بود و همچنین یک ام جی هکتور اس یووی به ارزش ۲۰ لاخ را که از پولی که با فروش ۵۰۰ گرم طلای باقی مانده به صورت تکه تکه دریافت کرده بود، خریداری کرده بود، بازیابی کرده است. طلا و خودروی بازیابی شده در ۴۵ لاخ تخمین زده می شود.

DCPs دکتر A.N. پراکاش گودا و Geetha Prasanna و Devaraja زیر بخش ACP Shashidhar نظارت بر لشکر بازرس S.D. سورش کومار، بازرسان فرعی گائوتام گودا و دهناکشمی و کارکنان آدام، آر ماهادواسوامی، بوپایا، رامش، ویجیاکومار، منجوناث و بازرس سلول فنی لولاکشی و کارکنان منجونات، کومار، شیام و گورودیف آردهیا در عملیات نبینگ، بهبودی و ضبط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن