iOS 14 و iPadOS 14 خواهد اجازه دهید به شما در تنظیم به طور پیش فرض ایمیل و مرورگر و برنامه های

اپل در نهایت اجازه می دهد آی فون و آی پد صاحبان به تغییر به طور پیش فرض ایمیل و مرورگر برنامه ها در iOS 14 و i

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

اپل در نهایت اجازه می دهد آی فون و آی پد صاحبان به تغییر به طور پیش فرض ایمیل و مرورگر برنامه ها در iOS 14 و iPadOS 14. این شرکت به طور خلاصه نشان داد که تغییر عمده ای در طول یک اسلاید در نطق اصلی WWDC امروز اشاره کرد که این به روز رسانی اجازه می دهد تا کاربران را به "مجموعه ای به طور پیش فرض ایمیل و مرورگر apps."

اپل نمی جزئیات این تغییر به طور کامل در آن keynote اما یک بخش از iOS 14 صفحه پیش نمایش به شما می گوید "به طور پیش فرض تنظیم مرورگر وب و ایمیل نرم افزار است که راه اندازی هنگامی که شما با کلیک بر روی یک لینک و یا می خواهید برای نوشتن یک ایمیل جدید پیام است." این شرکت تایید کرد به آستانه است که توسعه دهندگان را مجبور به به روز رسانی برنامه های خود را به منظور پشتیبانی از ویژگی های.

اپل تنها ذکر شده در مرورگر و برنامه های ایمیل تا کنون پس از آن به احتمال زیاد محدود به فقط این دو نوع از نرم افزار به جای گسترده تر به طور پیش فرض نرم افزار برای دستیاران دیجیتال و یا برنامه های موسیقی. این تغییر به طور پیش فرض ایمیل و مرورگر و برنامه های در حال حاضر اجازه می دهد آی پد و آی فون صاحبان برای انتخاب برنامه های ایمیل مانند Gmail و یا چشم انداز برای رسیدگی به لینک های ایمیل به طور پیش فرض و یا Chrome, Firefox, لبه, و بسیاری از مرورگرهای دیگر به عنوان پیش فرض برای رسیدگی به لینک های وب در سراسر iOS 14 و iPadOS 14.

متاسفانه اپل نیز تایید کرد که شخص ثالث مرورگر هنوز هم نیاز به استفاده از اپل WebKit خود را به عنوان زمینه ای مرور موتور بنابراین تفاوت اصلی از سافاری را در رابط کاربری و گزینه های همگام سازی.

به روز رسانی ژوئن 22, 3:00 PM ET: این مقاله به روز شده است تا منعکس کننده که به طور پیش فرض جدید برنامه های سفارشی نیز در دسترس در iOS 14.

به روز رسانی ژوئن 22, 4:50PM ET: اضافه کردن اطلاعات در مورد WebKit مورد نیاز و توسعه دهندگان نیاز به اضافه کردن پشتیبانی برای برنامه به طور پیش فرض گزینه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن