IPS افسر Roopa Moudgil راه اندازی KSOU آنلاین مربیگری برای امتحانات رقابتی

میسور/Mysuru: آنلاین کلاس های مربیگری برای امتحانات رقابتی انجام شده توسط رقابتی آزمون مربیگری مرکز (CECC) کار

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

میسور/Mysuru: آنلاین کلاس های مربیگری برای امتحانات رقابتی انجام شده توسط رقابتی آزمون مربیگری مرکز (CECC) کارناتاکا دولت باز دانشگاه (KSOU) افتتاح شد در KSOU سالن اجتماعات دیروز.

در مجموع 447 جزوات به حال ثبت نام برای کلاس های مربیگری پیش از آن در ماه فوریه قبل از lockdown اما در پی تاج همه گیر KSOU است برگزاری کلاس های آنلاین برای بعد از 50 روز از 11 صبح تا 1 بعد از ظهر.

D. تاریخ Moudgil بازرس کل پلیس راه آهن و بخش بنگلور, پس از راه اندازی برنامه آنلاین از بنگلور خطاب به شرکت کنندگان و تجربیات شخصی خود را به عنوان یک داوطلب برای IPS ،

حاکی از این است که آنجا نبود دانش در مورد IAS و IPS امتحانات نوع امتحانات رقابتی در کارناتاکا در زمانی که او در گرفتن امتحان تاریخ Moudgil گفت که یکی باید هدف مشخص برای موفقیت است. "به جای اتلاف وقت در شبکه های اجتماعی باید استفاده از کلاس های آنلاین مناسب است. موفقیت است و مطمئن باشید در هر امتحانات رقابتی اگر یک آماده برای آن را با توجه به آن یک توبه و طلب بخشایش" او اضافه شده است.

منطقه ای اضافی کمیسر K. M. Gayathri بود که رئیس مهمان در این مناسبت گفت که یکی باید اعتماد به نفس به چهره امتحانات. اعتماد به نفس را افزایش یادگیری مهارت های او اضافه شده است.

ذکر است که او در یک مدرسه دولت در کانادا و متوسط و او گفت که هیچ مقدار تسهیلات در طول یادگیری او به روز و نسل حاضر بود تمام مواد مطالعه را نشستن در خانه های خود.

نشان می دهد در پاسخگویی در امتحانات رقابتی او گفت: "به زودی پس از دیدن یک مقاله سوال یکی باید تصمیم بگیرید که چه مقدار زمان داده شده به هر سوال."

KSOU VC پروفسور S. Vidyashankar بود که در بنگالور در وظیفه بیش از حد صحبت آنلاین و اطلاع داد که در میان تاج بحران تمام ترتیبات لازم برای آنلاین مربیگری ساخته شد و فقط در طول یک هفته است.

"به عنوان یک جایگزین برای زوم برنامه ما موفق شده اند در حال توسعه یک صدای بهتر و بصری مرکز آنلاین. Dy.CM دکتر Ashwath Narayan نیز کار ما قدردانی. KSOU در حال ظهور است به عنوان بهترین پلت فرم آموزش آنلاین و حتی دانش آموزان در حال استفاده از تسهیلات در شیوه ای موثر او گفت:" ابراز شادی که در حال حاضر مربیگری تکمیل شده است به K-مجموعه امتحانات با استفاده از حالت آنلاین.

KSOU ثبت پروفسور Lingaraj گاندی مربیگری مرکز هماهنگ Jainahalli Qglaser Gowda محقق دکتر Selvapillai Iyengar و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن