آن مهندس آشپز از آشپزخانه خانه اش و در خدمت نیازمندان

میسور/Mysuru: این داستان یک مهندس IT, آشپزی از آشپزخانه خانه اش برای 31 روز مستقیم و توزیع 10,200 صفحات گیاهی

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: این داستان یک مهندس IT, آشپزی از آشپزخانه خانه اش برای 31 روز مستقیم و توزیع 10,200 صفحات گیاهی مغذی در وعده های غذایی به مردم Mysuru.

نقل مکان کرد و با گرفتاری های روزانه wagers, Radhakrishna Hurlihalli ارشد ویژگی های معمار در Infosys, Mysuru در زمان پس از خود را به انجام کمی تفاوت را در این دوران دشوار COVID-19.

روز خود را شروع می شود در 6 صبح با تمیز کردن مواد غذایی — برنج و حبوبات و سبزیجات. او می تواند تیم خود را در دقت برش مرتب سازی پخت و پز و بسته بندی وعده های غذایی فرد.

و برای شکستن یکنواختی Radhakrishna خواهد طبخ یک ظرف های مختلف هر روز — poori مطر, vangibath برنج aloo sabji, kichdi ، dalma, سرو برنج baingan sambar ، و تا ظهر او را به وعده های غذایی آماده برای توزیع به حدود 500 نفر به طور متوسط. هیچ صندوق جمع آوری و یا هر گونه حمایت مالی; او است هزینه از جیب خود برای خدمت به نیازمندان است.

در این تلاش او کمک شد به همان اندازه مشتاق تیم متشکل از همسر خود Deepa و یک تیم از داوطلبان Biswajeet Patra Manjunathan Seshadri, Evellyn Reddy, Akash Dubey, Srinivas, Mayur و سای Avinash.

رایگان گیتا کلاس

Radhakrishna می گوید که ماموریت الهی با الهام از آموزه های Bhagavad Gita. هر چند او انجام داده بیت خود را به خدمت او احساس می کند که جامعه امروزی با آن مواجه است گرسنگی از یک نوع متفاوت از گرسنگی روح است. به گفته وی پس از روح گرسنه است جامعه امروز گریبانگیر توسط فقدان هدف و منجر به افسردگی و استرس است. برای تهیه این غذا از روح او انجام کلاس های رایگان در گیتا هر هفته و پس از صرف شام prasadam.

هر کسی که مایل به بخشی از این ابتکار ممکن است تماس با Radhakrishna در Mob: 78991-62520.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن