آن چهارشنبه: اینجا یک خرس در یک وان

حیوانات در باغ وحش اورگان, مانند, بسیاری از ما در حال بدست گرفتن زندگی در طول coronavirus ناشی از مستند یک روز

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

حیوانات در باغ وحش اورگان, مانند, بسیاری از ما در حال بدست گرفتن زندگی در طول coronavirus ناشی از مستند یک روز در یک زمان. این باغ وحش به روی عموم بسته شده در مارس 17, و از آن پس zookeepers به اشتراک گذاشته اند شایان ستایش و خنده دار peeks دزدکی حرکت کردن به زندگی در داخل.

ما به دنبال تعداد زیادی از باغ وحش و مزرعه کم در آستانه — مثل این گربه های بزرگ و نوزاد بز. اما مخلوقات در باغ وحش اورگان, تا کنون شده ترین relatable. این توله در یک وان:

این است که من به آرامی در تلاش برای نگه داشتن سر من بالا, آب, تمرین مراقبت از خود و اولویت بندی من سلامتی در زمان coronavirus. همچنین من در دبیرستان PE تلاش برای سرد و نگاه خوب در استخر (کلمه کلیدی: تلاش).

پس از آن وجود دارد کایا بندر مهر که مثل من مشتاق برای روز قبل از Mariah Carey الگوهای رفتاری زمانی که کری کلاسیک بهترین موسیقی متن فیلم به یو پی اس و فراز زندگی از عشق. در Infinite ما می توانید مناقصه لحظه تنظیم این آهنگ "پروانه" بین کایا و پروانه "bestie" که آنها را به اشتراک از طریق آکواریوم شیشه ای. دو "شد اجتماعی فاصله قبل از آن سرد" عنوان خوانده شده. کایا (یا اجتماعی مدیریت رسانه) نیز به وضوح درک حقیقت غیر قابل انکار است که Mariah Carey آهنگ ها زندگی را شیرین; همان تصویری در توییتر بدون موسیقی زیبا است اما لمس کردن نیست.

برای همه شما زوج در قرنطینه ببین: Nacho و بز پنگوئن. من هیچ نظری ندارم اگر این دو در واقع یک زن و شوهر اما در اینجا آنها در حال برگزاری باله در یک پیاده روی. من احساس می کنم شما Nacho و بز است. شما رو به کار برای حفظ عاشقانه رفتن هنگامی که شما با هم 24/7 و شب تاریخ را تبدیل به زدن در پارک.

حیوانات — که می تواند دیده می شود در Twitter, Instagram, Infinite, Facebook و YouTube — در حال کمک به باغ وحش اورگان بنیاد جمع آوری پول. این درخواست برای کمک های مالی برای حمایت از این باغ وحش عملیات پس از آن است که درآمد هر چیز از پذیرش در حالی که آن را نگه می دارد و درب آن را بسته به بازدید کنندگان در طول بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب