Jabra رول کنترل قابل برنامه ریزی و یک تست شنوایی برای نخبگان 75t earbuds

صاحبان عالی Jabra نخبگان 75t (و نخبگان فعال 75t) از earbuds هم اکنون می توانید سفارشی کنترل برای دکمه های فیزی

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

صاحبان عالی Jabra نخبگان 75t (و نخبگان فعال 75t) از earbuds هم اکنون می توانید سفارشی کنترل برای دکمه های فیزیکی بر روی هر یک earbud. با یک به روز رسانی جدید به این شرکت صدا به همراه نرم افزار گوشی های هوشمند امروز در دسترس, شما می توانید انتخاب کنید آنچه شما می خواهید یک دو و یا سه گانه را فشار دهید برای انجام هر earbud.

برای مثال من در حال حاضر سفارشی معدن به طوری که دو دکمه از سمت راست earbud دکمه جست و خیز رو به جلو یک مسیر و یک فشار بر روی دکمه سمت چپ را به عقب خواهد رفت. (به طور پیش فرض, آهنگ کنترل فقط در سمت چپ earbud.) نیز وجود دارد در حال حاضر یک سه گانه ضربه بزنید و گزینه ای که من مجموعه ای به عنوان یک دستیار صوتی میانبر در سمت راست و برای شنیدن از طریق / صدای محیط حالت در سمت چپ.

کنترل حجم یکسان باقی می ماند: شما را فشار دهید و نگه دارید برای تنظیم چگونه با صدای بلند صدا است. این را نمی توان تغییر و یا سفارشی.

گذشته از انعطاف بیشتری کنترل Jabra است همچنین نورد از آن "MySound" ویژگی های شخصی sound profile که متناسب با خود را شنیدن. این مختصر تست شنوایی چیزی است که تعداد فزاینده ای از هدفون سازندگان از جمله در برنامه های خود و روند در اینجا این است که شبیه به آنچه که من دیده ام قبل از. شما پیدا کنید یک اتاق آرام صدا به همراه نرم افزار پخش یک سری از تن در هر earbud و شما شیر روی صفحه نمایش گوشی خود را هر زمان که شما می شنوید چیزی.

Jabra اشاره می کند که پدر و مادر خود شرکت GN گروه قابل توجهی تخصص وقتی که می آید به سمعک و آن را اهرم که دانش با MySound آزمون. اما از مشتری چشم انداز, شما واقعا یاد بگیرند که اطلاعات بسیار مفید. من آرزو می کنم که این برنامه نشان می دهد شما را به نتایج آزمون و یا دقیقا چگونه آن را تغییر صدا در هر گوش. در عوض هنگامی که شما تکمیل MySound روند EQ به طور خودکار اعمال می شود و شما بدون هیچ گونه اطلاعات مفید در مورد گوش خود را.

آزمون بهبود کیفیت صدا? از آن ساخته شده قابل تنظیم در مورد من, اما من مطمئن هستم که من می خواهم لزوما تماس آن را بهتر از پیش فرض خروجی صوتی. این پایین خواهد آمد به سلیقه شخصی, اما آن را احتمالا حداقل ارزش دادن MySound یک شات برای دیدن اگر شما می خواهم نتایج.

آخرین صدا به علاوه به روز رسانی در حال حاضر در دسترس برای iOS و باید ضربه آندروید به زودی به عنوان به خوبی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب