Jabra عالی نخبگان 75t بی سیم از earbuds هستند $30 خاموش

چند هفته پیش من با هایلایت $100 معامله در مرمت مجموعه ای از Jabra نخبگان 75t هدفون. که قیمت بی نظیر باقی مانده

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

چند هفته پیش من با هایلایت $100 معامله در مرمت مجموعه ای از Jabra نخبگان 75t هدفون. که قیمت بی نظیر باقی مانده است هر چند اگر شما مایل به رفتن به پایین مرمت مسیر یک نام تجاری جدید مجموعه ای است که مقرون به صرفه تر از همیشه در آمازون و Best Buy. این به طور معمول هزینه $180, اما شما می توانید آنها را در حال حاضر برای $150.

در حالی که نخبگان 75t عدم لغو سر و صدا و یا شارژ بی سیم مورد آنها را تشکیل می دهند که با کیفیت صدای بسیار عالی و راحت مناسب و USB-C شارژ. در مقایسه با AirPods آنها بهتر انزوا سر و صدا و سازگاری بهتر با دستگاه های آندروید است. این به دست آورده و یکی از نقاط بالا در ما راهنمای خرید برای بهترین راستی هدفون بی سیم.

آمازون اکو نقطه صفحه نمایش هوشمند نبوده است آسان به تازگی, اما, امروز, آمازون ارائه شده است آن را فقط برای $50. این محصول در اصل در قیمت 130 دلار و بعد از آن کاهش یافت و به $90. نسبت به انعکاس صفحه نمایش نشان می دهد این یک دایره روی صفحه نمایش و کروی ساخت است که یادآور یک ساعت زنگ دار. هر چند مانند دیگر نمایش اکو نقطه ساخته شده در دوربین و الکسا پس از آن می توانید مسئولیت رسیدگی به درخواست ها و دستورات مانند هر دیگر اکو بلندگو. این معامله اگر شما می خواهید یک صفحه نمایش هوشمند است که می تواند مخلوط را به اتاق خود را کمی بهتر از دیگران است.

مایکروسافت فروشگاه بهترین معامله در عین حال در سامسونگ کهکشان S20. این $749 برای 128GB مدل کیهانی خاکستری رنگ است که اولین بار است که ما دیده ایم این افت در قیمت $250. سامسونگ منتشر شد این گوشی فقط چند ماه پیش و آن را هنوز هم در میان بهترین و قدرتمند ترین گوشی های اندروید شما می توانید خرید در حال حاضر. این S20 را در قیمت بالا یکی از دیتر Bohn را حداقل های مورد علاقه همه چیز در مورد آن را در بررسی خود را, اما پس از آن بسیار ارزان تر به خرید گوشی در حال حاضر شما ممکن است می خواهید آن را به اتمام.

شما ممکن است شنیده ام که Persona 4 Golden به تازگی ساخته شده و مدتها در انتظار پرش از پلی استیشن ویتا برای PC. این JRPG کلاسیک با شخصیت های سرگرم کننده و موسیقی شگفت انگیز است که در قیمت $20 در بخار است که در حال حاضر یک معامله برای چه مقدار از مطالب شما در حال گرفتن هر چند متعصب ارائه شده است یک معامله بهتر. تا زمانی که عرضه آن از بازی های arrow به طول می انجامد (از آن به فروش می رسد یک بار قبل از در حال حاضر شما می توانید گیر خودتان یک کپی فقط برای $17.

Best Laptops 2020: MacBook Air

در مورد شما از دست رفته دیروز اخبار, اپل, است, دادن به دانش آموزان و مربیان مجموعه ای رایگان از AirPods هنگامی که آنها به خرید تکنولوژی های جدید از طریق آن آموزش و پرورش نمای آنلاین. شما دریافت رایگان هدفون هنگامی که شما خرید $479 iPad Air یک $899 مک بوک ایر و یا $1,049 مانیتور دسکتاپ. کسانی که فقط به قیمت ورود نقاط به هدفون و شما واجد شرایط برای دریافت آنها با خرید مدل های گران تر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن