ژاپن رول مایکروسافت-طراحی و توسعه COVID-19 تماس با ردیابی برنامه

دولت ژاپن امروز منتشر شد آن coronavirus تماس با ردیابی نرم افزار برای iOS و آندروید. برنامه های با تکیه بر اپل

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

دولت ژاپن امروز منتشر شد آن coronavirus تماس با ردیابی نرم افزار برای iOS و آندروید. برنامه های با تکیه بر اپل و گوگل شرکت توسعه یافته قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی پلت فرم با استفاده از بلوتوث برای کمک به تعیین اینکه آیا کاربران آمده اند و به تماس نزدیک با دیگران که آزمایش مثبت برای COVID-19.

هر چند این برنامه لیست فروشگاه به سادگی می خواند "COVID-19 تماس با برنامه" ژاپن اشاره به برنامه کاکائو یک تا حدودی پیچیده backronym که مخفف COVID-19 تماس با ما-تایید برنامه. آن را طراحی و توسعه توسط مایکروسافت مهندسین با توجه به شاخص Nikkeiکه استخدام شده بودند در ماه مه پس از گوگل و اپل شرایط گزارش به دولت منجر به کنار گذاشتن این کار انجام شده توسط توکیو مبتنی بر تیم در حمایت از یک بزرگتر شرکت.

کاکائو ذخیره اطلاعات شخصی مانند اطلاعات محل سکونت یا شماره تلفن های دولت می گوید: مطابق با اپل و گوگل ردیابی پلت فرم. به جای آن سوابق رمزگذاری داده ها گوشی های ضعیف شده اند که در عرض یک متر برای بیش از 15 دقیقه; زمانی که یک نفر گزارش این واقعیت است که آنها باید آزمایش مثبت برای COVID-19 کسانی که دیگر کاربران اطلاع داده خواهد شد.

چند کشور را مورد بحث رویکرد خود را برای تماس با ردیابی برنامه در ماه های اخیر با برخی از دولت ها به دنبال کنترل بیشتر بر داده ها از اپل و گوگل رابط های برنامه کاربردی اجازه می دهد. آلمان منتشر شد برنامه خود را بر اساس همان پلت فرم پس از اصل برنامه ریزی برای توسعه سیستم های مختلف و انگلستان به طور مشابه عقب نشینی این هفته در اختصاصی NHS برنامه است که در تست.

ژاپن شیوع کروناویروس شده است نسبتا کوچک با توجه به کشور است و اندازه با 17,668 موارد و 935 مرگ تایید شده تا کنون. که نشان دهنده یک رقم از 140 مورد در هر میلیون نفر در مقایسه با 6,779 در آمریکا و 1,060 در سراسر جهان است. امروز دولت برداشته توصیه های خود برای جلوگیری از سفر بین توکیو و اطراف آن استان و با تاخیر Nippon حرفه ای بیس بال فصل آغاز خواهد شد در خالی استادیوم های این شب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن