Jarkiholi به دنبال Seers' نعمت راه اندازی Edu Kaushal برنامه

MP Pratap Simha می خواهد Savarkar نام برای بنگالورو روگذر میسور/Mysuru: منابع آب وزیر رامش Jarkiholiکه بازدید

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

MP Pratap Simha می خواهد Savarkar نام برای بنگالورو روگذر

میسور/Mysuru: منابع آب وزیر رامش Jarkiholiکه بازدید Suttur Mutt و روپیه Ganapathy Sachchidananda آشرام در شهرستان صبح امروز به دنبال نعمت هر دو Seers.

وزیر پس از به دنبال نعمت Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji راه اندازی Edu Kaushal برنامه توسعه یافته توسط AVK مرکز منابع یک جوجه کشی در SJCE مرحله ای که دانه صندوق ارائه شد توسط SJCE-گام.

Edu Kaushal برنامه توسعه داده شده است برای هر دو کانادا و انگلیسی متوسط دانش آموزان به منظور بهبود مهارت های علمی از دانش آموزان از کلاس 1 تا 5 بر اساس خود کتاب درسی از طریق گوشی های هوشمند و یا زبانه ها و توسعه خواندن و نوشتن مهارت های مورد نیاز برای پیشرفت تحصیلی در میان دیگران.

نرم افزار راه اندازی شد در حضور نماینده Pratap Simha JSS Mahavidyapeetha دبیر اجرایی دکتر C. G. Betsurmath, منشی, S. P. Manjunath و دیگران.

وزیر رامش Jarkiholi که راه اندازی Edu Kaushal برنامه در Suttur Mutt امروز صبح دیده می شود با روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji MP Pratap Simha JSS Mahavidyapeetha دبیر اجرایی دکتر C. G. Betsurmath JSS Mahavidyapeetha وزیر S. P. Manjunath و دیگران.

جلسه در حمله ملخ برگزار شد

صحبت کردن با رسانه ها Jarkiholi گفت که ملاقات با مقامات از منابع آب و کشاورزی بخش برگزار شد به بحث در مورد اقدامات پیشگیرانه به صورت گرفته برای کنترل حمله ملخ ها که در حال حمله به بسیاری از شهرستانها در کشور است.

به یک سوال در MLC بلیط به وزیر سابق A. H. Vishwanath, او گفت که او تصمیم ساز و افزود که دستور بالا را با یک تماس تنها پس از برگزاری بحث.

نامگذاری بنگالورو روگذر

در پاسخ به مخالفان سابق CMs Siddharamaiah و H. D. Kumaraswamy به نام بنگالورو روگذر پس از آزادی جنگنده Veer Savarkar MP خواسته سابق CMs برای بازدید از زندان در, Andaman and Nicobar Islands که در آن Savarkar زندانی شد به دانستن در مورد جنگنده آزادی.

سوال احزاب اپوزیسیون Pratap Simha گفت: چرا حزب کنگره به یاد داشته باشید نام Kanakadasa در حالی که نامگذاری ایندیرا محیط های اغذیه فروشی و یا نام هر Kannadiga در حالی که نامگذاری Bandipur و Nagarahole رزرو جنگل پس از گاندی اعضای خانواده و چرا آنها به خاطر سپردن Kannadigas در حال حاضر هنگامی که وجود دارد یک پیشنهاد به نام روگذر پس از Veer Savarkar? MP احساس کردند که حزب کنگره باید از خواب بیدار و افراط در سیاست سالم به جای تنها مخالف به خاطر مخالفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن