Jayalakshmi Vilas عمارت چهره های به یاد ماندنی بی تفاوتی

کمیته میراث می نویسد: به نگهبان دانشگاه میسور به دنبال تعمیرات فوری از 113 سال Jayalakshmi Vilas عمارت یک ساخت

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

کمیته میراث می نویسد: به نگهبان دانشگاه میسور به دنبال تعمیرات فوری

از 113 سال Jayalakshmi Vilas عمارت یک ساختار میراث واقع در وسیع Manasagangothri پردیس, مسکن, برخی از بهترین آثار باستانی گرانبها است که دروغ گفتن در حالت غفلت و خرابی حتی پس از نیکوکار و Infosys رئیس بنیاد Sudha Murty صرف Rs. 1.17 کرور به نوسازی شکوه ساختار در سال 2001.

این عمارت در حال حاضر در دانشگاه میسور (UoM) و تبدیل به یک موزه است که در گردشگری, سفرنامه و بخشی از میراث پیاده روی و چرخه تورهای همچنین. این ساختمان که ساخته شده از آجر و ملات و چوب و آهن بدون هر گونه سنگ استفاده می شود تبدیل به ضعیف و توسعه ترک در بسیاری از مکان ها.

وضعیت عمارت کشیده شده توجه میراث کارشناس کمیته که نوشته است نامه ای به معاونت های جهانی میسور پروفسور G. Hemantha کومار فوری به دنبال تعمیرات و بازسازی ساختمان. دولت منصوب کمیته گفته است که راه به میراث ساختار حفظ شده است غم انگیز بازتاب در امور در قرن دانشگاه.

نامه امضا شده توسط مسلح ، Gen (Retd.) S. G. Vombatkere ، N. S. Rangaraju که یک عضو کمیته تخصصی برای توسعه و حفاظت از میسور میراث فرهنگی منطقه و Convenor INTACH (هندی, اعتماد ملی برای هنر و میراث فرهنگی), N. R. Ashok, Dr. H. D. Nagesh و سابق رئیس Chamarajendra آکادمی هنرهای تجسمی پروفسور V. A. Deshpande.

یک سال 1905 عمارت

عمارت ساخته شد در سال 1905 توسط مادر Nalwadi کریشنا رجا Wadiyar برای شاهزاده خانم Jayalakshammanni. دانشگاه میسور خریداری Jayalakshmi Vilas عمارت در سال 1959 برای Rs. 10 لاخ وقتی K. V. Puttappa (Kuvempu) بود معاونت.

"Jayalakshmi Vilas عمارت با شکوه ساختمان با اتاق 123 و بیش از 360 ornamentally چوبی حک شده درب و پنجره و پذیرفته شده بخشی از Mysuru میراث. به ویژه در طبقه همکف یک سالن رقص با شیشه ای رنگی گنبد, کاملأ پیچیده تزئین ستون بزرگ چوبی دکوراسیون و گردد به خصوص كاشي كف" این کمیته اعلام کرده است.

Sudha Murty را حرکت

Infosys رئیس بنیاد Sudha Murty بود اهدا تومان.1.17 کرور برای مرمت این عمارت در سال 2001. "برخی از کار مرمت انجام شد و این عمارت تبدیل شد به یک باستان شناسی و فرهنگ عامه موزه با بیش از 6,500 فرهنگ عامه آثار باستانی و 3000 آثار همه informatively و به خوبی مرتب شده اند. اما کار مرمت شد" این کمیته نوشت.

میراث کارشناس کمیته تا به حال در بسیاری از مواقع با اشاره به حضور کوچک درختان و گیاهان در حال رشد در ترک و مفاصل از سقف. "حذف چنین رشد بر روی پشت بام یک ماده از تعمیر و نگهداری روزمره بود که به وضوح انجام شده برای سال. مسئولين دانشگاه شده اند غیررسمی خاطر نشان کرد بیش از یک بار در مورد این موضوع" کمیته اعلام کرد.

کمیته نظارت

"دانشگاه توصیه شد که اگر این حذف شدند و ضد آب ترمیم ریشه خواهد باز تقسیم سقف افزایش نشت آب باران به موزه و نابود چوبی بام پشتیبانی می کند و منجر به سقوط از سقف خود را. مدارک و شواهد از نشت آب باران آسیب و فروپاشی در داخل ساختمان در مکان های مختلف اشاره کرد و عکس. رقص سالن نیز در یک خطرناک ساختاری در وضعیت" در این نامه اعلام کرد.

"عمارت است که در یک انتقادی وضعیت ویران و در معرض خطر قریب الوقوع از سقوط بیش از حد از آن در منطقه غیر قابل استرداد از دست دادن ارزش ساختمان میراث فرهنگی و آثار باستانی و آثار باستانی در آن است. سرمایه گذاری از Rs.10 لاخ در سال 1959 توسط Kuvempu و کمک مالی سخاوتمندانه توسط Sudha Murty است در آستانه از دست دادن" کمیته مشاهده شده است.

عمارت بازسازی خواهد شد: VC

در واکنش به نامه UoM معاونت پروفسور G. Hemantha کومار گفت که او هنوز رتبهدهی نشده است دریافت نامه. "من ممکن است آن را در هر زمان به زودی. اما صرف نظر از کمیته نوشتن یا نه نوشتن نامه ای در مورد نگهداری از Jayalakshmi Vilas عمارت, ما در حال انجام بهترین های ما برای بازگرداندن ساختار," او گفت:.

این VC گفت که آنها در حال حاضر صحبت به بخش گردشگری مورد مرمت و جذب بودجه بیشتر. "بودجه نه به عنوان یک مشکل با توجه به بخش گردشگری مقامات آنها بودجه اختصاص داده شده. ما tie-up با گروه و عمارت را مجاز به نادیده گرفته شده," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن