از دست دادن شغل و در مقابل روحیه کارآفرینی: بیکار جوانان را به خیابان تلوان

میسور/Mysuru: چهار از 10 جوانانی را که دریافت آموزش فنی و حرفه ای در های مختلف فنی و غیر فنی موسسات خارج از نی

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

میسور/Mysuru: چهار از 10 جوانانی را که دریافت آموزش فنی و حرفه ای در های مختلف فنی و غیر فنی موسسات خارج از نیروی کار و بخش قابل توجهی از کسانی که در نیروی کار بیکار باقی مانده. این COVID همه گیر بود و ویرانگر و مخربی بر اشتغال جوانان با بیش از چهار در 10 جوان مردم مجبور به توقف کار پس از وقوع.

علاوه بر این بیش از شش در 10 کارگر جوان که مشغول به کار در محل اقامت, خدمات مواد غذایی و عمده فروشی و خرده فروشی خود را از دست دادهاند شغل و درآمد به طور منظم — در چهار بخش شده اند که اکثر مختل بحران است.

گزارش ها می گویند که زنان که بیش از نیمی از نیروی کار در محل اقامت و غذا و خدمات و بیش از 40 درصد از کارکنان در خدمات دیگر از جمله فعالیت های خرده فروشی و املاک و مستغلات شده است ضربه سخت تر و سریع تر از هر گروه دیگر.

تبدیل شدن به متکی

در مستند آنها را نه به صورت یک بحران برای مواد غذایی به کمک آمد و در قالب مواد غذایی و مواد غذایی کیت های مختلف از سازمان های غیر دولتی و خیریه انجمن. اما این بیش از حد را متوقف پست-مستند و همه بازگشت به حالت عادی. بنابراین در حال حاضر آنها چگونه مقابله کردن با جدید پیدا بحران ؟ چگونه آنها حمایت از خانواده خود را?

بسیاری از بیکاری جوانان در بر داشت پاسخ در پیاده رو تلوان. از وضعیت بیکاری آنها تبدیل شده اند خود اشتغالی بهره برداری روحیه کارآفرینی خود. فروش آنها همه چیز را در کنار جاده ها از مواد غذایی به چراغ قوه, لباس و کت و نارگیل و ماسک های تلفن همراه را پوشش می دهد و سیم کارت میوه ها و سبزیجات, کیف و کلاه خفاش کریکت به کلاه و کفش به اوتی بیسکویت.

چند خیابان از Mysuru که گسترده پياده مانند نزدیکی Bannimantap (هزاره دایره) LIC ساختمان در مقابل سنت فیلومنا کالج JSS کالج پزشکی تا Siddiquinagar تبدیل شده اند به را تغییر بازار است. چنین بازار آمده اند که حتی تا نزدیکی Surya نانوایی جاده در Hebbal, Kuvempunagar, Ramakrishnanagar مهاتما گاندی جاده Kalidasa جاده Vijayanagar جاده اصلی و بخش هایی از جاده حلقه بیرونی.

موازی اقتصاد

این یک موازی اقتصاد که در آن هر خیابان کارآفرین/گر پشتیبانی به طور متوسط دو نفر دیگر به عنوان کارمندان و یا همکاران و یا کارگران در کمیسیون. همه آنها کسب درآمد و امرار معاش سر اما کافی است. کارآفرین در خیابان مالک خاص که فضای اجاره یک کارمند و یا کار برای یک کمیسیون — همه آنها افراد مستقل و مستقل است.

وجود دارد صدها نفر از فروشندگان ارزان-طراحی لباس —هر چیز و همه چیز — شلوار جین به لباس نوزاد به لباس و شلوار جین را تنظیم می کند. تعداد زیادی از خریداران به اینجا می آیند برای خرید چنین مقرون به صرفه ، رفتن توسط COVID روند بسیاری از فروشندگان در حال فروش مقرون به صرفه ماسک. به طوری که حتی یک دکه میوه دارای یک بخش که در آن صورت ماسک به فروش می رسد. این ماسک می تواند هزینه در هر نقطه بین تومان. 25 و Rs. 60 در حالی که هر پزشکی فروشگاه به فروش می رساند ماسک برای Rs. 150 و بالاتر.

خیابان مفاصل مواد غذایی

جدا از فروش آماده موارد برخی از جوانان بیکار تجاری هستند و در مهارت های آشپزی خود را با باز کردن خیابان جدید مفاصل مواد غذایی. زنان در خانواده نیز کمک های خود را در آماده سازی و اضافه کردن طعم به غذا.

در راه خیابان دستفروشان در حال ارتش از شهری فقیر که عرضه به حتی بزرگتر از شهری فقیر و نسبتا فقیر از طبقه متوسط است. مستند تا به حال تحویل داده مرگبار پانچ به این بخش غیررسمی. در حال حاضر با تنوع زندگی در حال بازگشت به حالت عادی و بنابراین درآمد فریب در لطف خود گذشتگی و روحیه کارآفرینی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن