Joe Biden recommits to ending fossil fuel subsidies after platform confusion

جو بایدن به دنبال واکنش های محیط زیست گرایان، دوباره متعهد به پایان دادن به یارانه های سوخت فسیلی شد. در ۱۷ او

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

جو بایدن به دنبال واکنش های محیط زیست گرایان، دوباره متعهد به پایان دادن به یارانه های سوخت فسیلی شد. در ۱۷ اوت، کمیته ملی دموکرات بی سر و صدا زبان را حذف HuffPost کرد که خواستار پایان دادن به یارانه ها از یک سند پیش نویس شده است. که باعث سردرگمی بر موضع دموکرات ها در مورد یارانه سوخت فسیلی، از DNC، بایدن، و سناتور کمالا هریس (دی-CA) همه مخالف یارانه سوخت فسیلی در گذشته است.

اما به واگر رسید،کمپین بایدن تأکید کرد که هنوز متعهد به پایان دادن به یارانه های نفت و گاز، چه در بودجه فدرال آمریکا و چه در سراسر جهان است. استف فلدمن، مدیر سیاست گذاری کمپین بایدن در بیانیه ای به واگرا گفت: «تعهد معاون رئیس جمهور بایدن برای پایان دادن به یارانه های سوخت فسیلی همچنان به همان اندازه که بود، همچنان پایاپای است که او این موضع را در طرح آب و هوایی جسورانه ای که سال گذشته گذاشته بود، برشمرد» "او خواستار ممنوعیت جهانی برای یارانه های سوخت فسیلی و رهبری جهان را به عنوان مثال، حذف یارانه سوخت فسیلی در ایالات متحده در طول سال اول ریاست جمهوری خود را، گفت: "فلدمن گفت.

یارانه سوخت فسیلی هزینه آمریکا بین 20 تا 649 میلیارد دلار در هر سال، با توجه به برآوردهای مختلف است. پایان دادن به آن یارانه ها تبدیل به یک پیشنهاد کلیدی در میان مترقی و استقرار دموکرات ها به عنوان بحران آب و هوا بادمی، به عنوان یک روش صرفه جویی در بودجه مبارزه با تغییرات آب و هوایی است. دولت ترامپ همچنان بر حمایت مالی از صنایع نفت و گاز متمرکز بوده است.

وب سایت رسمی حزب دموکرات هنوز شامل زبان خواستار پایان دادن به یارانه ها است و می گویند، "دموکرات ها معتقدند که قانون مالیات باید تعهد ما را نسبت به آینده انرژی پاک با حذف معافیت های مالیاتی ویژه و یارانه برای شرکت های سوخت فسیلی منعکس کند." اما این موقعیت از سکویی که نمایندگان در این هفته در کنوانسیون حزب به آن رأی دادند، مفقود شده است.

گیجی و واکنش شدید علیه DNC آغاز شد زمانی که زبان مخالف یارانه های سوخت فسیلی از یک "علامت مدیر" حذف شد. سند، که با هاف پوست و Eartherبه اشتراک گذاشته شده بود ، شامل لیستی از اصلاحات در پلت فرم پیش نویس حزب و تا 27 ژوئیه گفت ، "دموکرات ها از حذف معافیت های مالیاتی و یارانه برای سوخت های فسیلی حمایت می کنند ، و مبارزه خواهد کرد برای دفاع و گسترش مشوق های مالیاتی برای بهره وری انرژی و انرژی پاک است." HuffPost به گزارش هاف پُست، این زبان در ۱۷ آگوست تبر شد.

بسیاری از فعالان آب و هوا، آن برگشت را به عنوان یک چاقو در پشت می دید. آتش سوزی و هوای شدید باعث مرگ مردم و ویرانگر شدن اقتصاد و @DNC نمی تواند حتی پایان دادن به یارانه های عمومی را برای بدتر کردن آن بپذیرد؟" مدیر اجرایی صلح سبز آنی لئونارد دیشب توییت کرد. اين غير اخلاقيه، جنايتکار، غير قابل بخشش

صلح سبز اعلام کرد که امروز آن را به DNC درجه بندی رنگ پریشی C + در پلت فرم های زیست محیطی خود را. بایدن و هریس هر دو از گروه B+ گرفتند. ترامپ یک ف دریافت کرد.

DNC به The Verge و HuffPost گفت که زبان حمایت کننده از یارانه های سوخت فسیلی در سند ۲۷ ژوئیه "نادرست" در علامت مدیر گنجانده شده است. در نهایت، این زبان بخشی از پلت فرم پیش نویس نهایی رای داده شده توسط نمایندگان، یک مقام DNC در ایمیل به واگر گفت.

Varshini Prakash, who heads the environmental group Sunrise Movement, said in an interview with Democracy Now morning this morning that she's hopeful Biden won't flip flop on fossil fuel subsidies.

پراکاش که در یک نیروی وظیفه تغییر اقلیم ی که سکوی جو بایدن را تجدید نظر کرد، گفت: «حذف یارانه سوخت فسیلی به شدت توسط بایدن و هریس در طرح های آب و هوایی شان حمایت می شود» بنابراین من فکر می کنم تا زمانی که همچنان در اولویت جنبش های [محیط زیست] قرار دارد، این اولویت برای دولت بایدن خواهد بود که باید آنها در ماه نوامبر برنده شوند."

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن