جو بایدن دیجیتال کمپین نه بسیار آمده به تمرکز

بزرگترین داستان امروز خزنده معنا که مه بود و در بسیاری از دیگر از دست داد ماه در COVID-19 پاسخ با میانگین تعدا

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

بزرگترین داستان امروز خزنده معنا که مه بود و در بسیاری از دیگر از دست داد ماه در COVID-19 پاسخ با میانگین تعداد موارد جدید اندکی افزایش طول ماه به حدود 29,500 در هر روز. بزرگ swathes از کشور در حال آماده شدن برای دوباره باز برای کسب و کار حتی به عنوان تمام علائم اشاره به این احتمال که برای همه ما تلاش جمعی برای ارسال رمان coronavirus به کاهش آن صرفا plateaued. چارلی buzzfeed quiz مطرح ترسناک و در عین حال کاملا قابل قبول چشم انداز است که آمریکایی ها را به سادگی عادی COVID-19 مرگ در راه آنها نرمال و میر ناشی از خشونت اسلحه. چند ساعت بعد رئیس جمهور همه اما تایید آن است.

در اینجا ما به طور کلی بیشتر علاقه مند در فشار و کشش بین سیستم عامل و دولت. اما همه چیز این سیستم عامل در حال کار بر روی در حال حاضر از قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی به علامت ردیابی و گسترش آزمایش است پایین دست فدرال انفعال. و بسیاری از سوالات اساسی در مورد COVID-19 — چگونه کار می کند, چگونه آن را گسترش — به طور کامل و یا حتی بیشتر قابل درک باشد.

و بنابراین ... آیا کسی می شی به من تغییر کند ؟ در اینجا سه داستان های دیگر من پس از آنها به عنوان کار و راه خود را از طریق فناوری بزرگ سیستم عامل و دموکراسی ما.

چگونه جو بایدن انجام می دهند ؟ این presumptive دموکرات نامزد شده بود و کبودی هفته به شدت انکار تارا Reade را به اتهام آزار و اذیت جنسی. و در جای دیگر خبرنگاران در حال حفر به این سوال که چگونه یک نامزد باید در مبارزات انتخاباتی در سال 2020 است. پاسخ به نظر می رسد: دیجیتالی. اما به چه معنا است ؟

در سیاسی, الکس تامپسون پروفیل 77 ساله با نامزد 25 نفر دیجیتال تیم است که با تجربه Upworthy-سبک نوشته های الهام بخش در تلاش برای پرورش "Facebook همدلی بچه" و ساخت "استن فرهنگ است."

"همدلی است فقط به عنوان خوب در تعامل" بایدن دیجیتال مدیر راب فلاهرتی در مصاحبه ای گفت:. "حومه Facebook همدلی مادران که ما فکر می کنم در مورد بسیاری آن مردمی هستند فقط گرسنه برای تضاد بین تاریکی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خوبی از جو بایدن."

فلاهرتی اضافه شده است که "اگر ما آنچه را که الگوریتم به ما گفت آنچه به انجام آن خواهد بود مشت زدن مغلوب ساختن پیشی جستن در صورت." در حالی که "که همیشه بخشی از ابزار" منفی-روش اول نمی ایجاد استن فرهنگ — و یا مشتاق زیر را — که مبارزات نیاز به توسعه. "راه شما برنده آنلاین در سال 2020 است [توسط] ساختمان شور و شوق و مشتاق جوامع آنلاین است که به صحبت و مردم را در." کمپین استدلال رویکرد آغاز به کار می کنند. نمایش ها در سراسر سیستم عامل حدود دو برابر از ماه فوریه افزایش از 27.4 میلیون دلار به 61.7 میلیون دلار در ماه مارس و 51.1 میلیون در ماه آوریل است.

در نیویورک تایمزدیوید اکسلراد و دیوید Plouffe سابق استراتژیست ارشد و مدیر کمپین برای باراک اوباما, پخش کردن یک طرح برای بایدن که شامل جذب بیشتر پلت فرم ادراک دموکراتیک ستاره به عنوان جایگزین ایجاد یک "مجازی تولید محتوا استودیو" با برنامه نویسی برای هر پلت فرم اجتماعی و برنامه ریزی برای آنلاین کنوانسیون.

در ضمن تهمت دیجیتال تلاش ها در حال حاضر بسیار پیچیده به عنوان استفان اسمیت اشاره کرد در توییتر. اسمیت مدیر سابق آنلاین نامزدی برای پیت Buttigieg با برشمرد اجزای تهمت انتخاباتی است که فراتر از Facebook ads: یک برنامه با اطلاعیه های فشار اصلی برنامه نویسی و gamification عناصر; شبانه زنده نشان می دهد با شخصیت های آشنا از مغلوب ساختن پیشی جستن جهان; و یک خانواده سرمایه گذاری در تازه بدوران رسیده محافظه کار شبکه خبر OANN. این واقعیت نشان می دهد رئیس جمهور در حال اجرا است یک واقعیت نشان می دهد, کمپین و با این کشور در بحران رأی بسیار خوب است.

اخبار همه بد نیست برای بایدن که منجر مغلوب ساختن پیشی جستن در اکثر نظر سنجی های ملی. اما پس از آن, بنابراین آیا هیلاری کلینتون ،

دو, باید, Facebook و Google صندوق اخبار کسب و کار ؟ روزنامه نگاری شده است در بحران برای برخی از زمان در حال حاضر و همه گیر ساخته شده است آن را بدتر. این درست است به خصوص برای روزنامه های محلی که دیده می شود درآمد حاصل از تبلیغات شاقول. و با بسیاری از تبلیغات کسب و کار مهاجرت از روزنامه ها به گوگل/Facebook duopoly تعداد فزاینده ای از کشورها به دنبال مالیاتی دومی برای حمایت از سابق است.

سارا فیشر دور تا طرح های پیشنهادی از دولت های غربی برای سرپا نگه داشتن روزنامه نگاری در Axios. استرالیا به عنوان مثال ممکن است نیروی Google و Facebook به پرداخت ناشران برای حق نشان می دهد قطعه ای از مقالات خود را در تغذیه. در یک طرف آن دلگرم کننده برای دیدن دولت رسمیت شناختن نقش سالم و مطبوعات می تواند در حفظ حکومت داری خوب و دموکراسی است. از سوی دیگر به دلایل خواهد Oremus میسازد در OneZeroپیشنهاد به تاریخ ترک مقدار زیادی به دلخواه می شود. برای مثال تمام این درست است:

Facebook ممکن است حتی قوی تر از استدلال در برابر یک طرح است که می خواهند به زور آن را به پرداخت هزینه برای لینک دادن به ناشران محتوا. چرا که خود مقالات ارسال شده به این اخبار توسط کاربران — از جمله ناشران خود را — به جای اینکه ظاهر به طور خودکار توسط Facebook نرم افزار. زمانی که فرانسه سعی کردم به آن نیاز به پرداخت ناشران برای نشان دادن پیش نمایش از مقالات خود را در News Feed, آن را به سادگی متوقف شد و با نشان دادن آنها را مگر اینکه ناشر به توافق صرف هزینه. در غیر این صورت زمانی که یک کاربر ارسال شده یک لینک به آن, انتشار, Facebook تنها نشان دادن آدرس بدون همراه با تیتر و یا تصویر. دوباره که ممکن است صدمه دیده است, اخبار سازمان ها بیش از آن لطمه می زند, Facebook, که اولیه تجدید نظر است خبری نیست اما ارتباطات اجتماعی بین کاربران آن است.

Oremus نشان می دهد که دولت ها کشف مدل های که خواهد مالیاتی بزرگ با تکنولوژی سیستم عامل به صندوق های دولتی و غیر رسانه ای که ما به شدت نیاز به بیش از. و در توییتر ثروت's جف جان رابرتز ارائه می دهد یکی دیگر از پیشنهاد دارم: "گوگل می تواند با ارائه یک افزایش بسیار زیاد به اخبار رسانه ها اگر آنها ساخته شده تنها با یک کلیک پرداخت/دکمه اشتراک به کروم که از بین بردن مقدار زیادی از اصطکاک برای خوانندگان."

Google و Facebook دریافت أفرسزد از مزایای بیشتر رایگان به آنها مشارکت از روزنامه نگاران و برخی از فرم مالیات به خاطر روزنامه نگاری در زندگی من اعتصاب به عنوان در هر کس ، و با یک کلیک به اشتراک می تواند یک راه طولانی برای کمک به بیش از حد.

در نهایت: می توانید توییتر ما را تشویق به بهتر آنلاین? بیش از دو سال پیش در توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی اعلام کرد که از رفتن به محل کار به ایجاد خدمات بهتر است. "ما در حال ارتکاب توییتر برای کمک به افزایش جمعی از سلامت و باز بودن و مدنیت از مکالمه عمومی و به خودمان نگه عموم پاسخگو به سوی پیشرفت" او هنوز توییتی.

تاریخچه احتمالا به یاد داشته باشید زمانی که به دنبال به عنوان یک نقطه عطف برای گفتگو. توییتر را چند گام برای کاهش آزار و اذیت و آن را آسان تر برای گزارش بد بازیگران, اما روشن نیست که ميانه تعامل بین کاربران توییتر است که به میزان قابل مثبت تر از قبل از آن بود.

در روز سه شنبه توییتر اعلام کرد یک آزمایش طراحی شده برای کمک به: اگر شما تلاش برای پاسخ به یک صدای جیر جیر با استفاده از "مضر" زبان شرکت شما بپرسید اگر شما مطمئن هستید که می خواهید به انجام این کار است. نیک Statt در مورد آن نوشت در آستانه:

توییتر توصیف آن به عنوان یک محدود و این آزمایش تنها رفتن به نشان می دهد تا برای کاربران iOS. موقع است که در حال حاضر قرار است به پاپ تا در شرایط خاصی خواهد داد "شما گزینه ای برای تجدید نظر و پاسخ خود را قبل از آن منتشر شده اگر آن را با استفاده از زبان های است که می تواند مضر" می خواند در یک پیام توییتر رسمی کانال پشتیبانی.

رویکرد نیست, یک رمان یکی. آن استفاده شده است کاملا چند از دیگر سیستم عامل های اجتماعی قبل از برجسته ترین Instagram. از Facebook متعلق به برنامه در حال حاضر کاربران هشدار می دهد قبل از اینکه آنها تنها یک عنوان با یک پیام که می گوید عنوان "به نظر می رسد شبیه به دیگران است که گزارش شده است." قبل از آن تغییر Instagram نورد از یک سیستم هشدار دهنده برای نظرات در تابستان گذشته.

من اغلب در نوشتن واقعا توییتهایی در این آهنگساز فقط به ببینید که چگونه آنها نگاه کنید و سپس حذف آنها بدون tweeting و پیدا کردن این روند بسیار مسهل. ساختمان این ویژگی به سیستم احساس می کند مانند یک برنده حتی اگر ما را در این موقعیت با تکیه بر الگوریتم قضاوت یک بار دیگر. اما به نظر می رسد به کار خوب به اندازه کافی برای Instagram — شرکت دیدم "نتایج مثبت" از آن خود ضد قلدری الگوریتم برای نظرات سال گذشته این شرکت گفت: من امروز که منجر به آن نورد از ویژگی های مشابه به معنی نوشتن شرح تصاویر و در ماه دسامبر.

مقاومت مواجه

من دیروز به نقل از یک CNBC قطعه که گزارش پذیرش از کار ارائه می دهد از Facebook تا به حال کاهش یافته و به 50 درصد پس از کمبریج Analytica اطلاعات حریم خصوصی رسوایی. کسی که می دانید به من بگویید که واقعی درصد کاهش در تک رقمی. بنابراین: به اندازه کافی به علت نگرانی اما نه کاملا بحران است که 50 درصد کاهش ممکن است پیشنهاد کرده اند.

ویروس ردیاب

مجموع موارد در ایالات متحده: 1,199,700

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: 70,300

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 56,732

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 779,902

موارد گزارش شده در نیویورک: 326,606

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 1,028,899

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 130,593

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 287,623

موارد گزارش شده در ماساچوست: 69,087

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ماساچوست: 333,349

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

حاکم

⭐ انگلستان یکی از معدود کشورهای ساختمان تماس با ما-ردیابی برنامه خواهد شد که ناسازگار با تماس با ما-ردیابی API در حال حاضر در حال طراحی و توسعه توسط گوگل و اپل. و محققان هشدار می دهند که برنامه به احتمال زیاد نمی خواهد کار به عنوان آگهی. در اینجا جیمز وینسنت در آستانه:

به عنوان ثبت نام , گزارش برنامه های iOS می توانید تنها با ارسال سیگنال های بلوتوث هنگامی که برنامه در حال اجرا در پیش زمینه. اگر آی فون خود را قفل شده است و یا شما به دنبال در این برنامه پس از آن وجود دارد هیچ سیگنال. آخرین نسخه از اندروید را شبیه محدودیت تنها اجازه می دهد سیگنال های بلوتوث ارسال می شود چند دقیقه پس از برنامه بسته شده است. چنین محدودیتی را به بلوک دستگاه از pinging یک دیگر در محله های نزدیک به شدت کاهش اثربخشی هر گونه تماس-ردیابی نرم افزار.

گوگل و اپل می تواند بازنویسی این قوانین برای خود تماس-ردیابی API چرا که آنها کنترل سیستم های عامل. اما برای کشورهای در تلاش برای آن را به تنهایی مانند انگلستان محدودیت می تواند به معنای واقعی کلمه تواند کشنده باشد. کاربران آیفون با نرم افزار نصب شده می تواند ارتباط برقرار کردن با کسی است که زود تشخیص داده شود با COVID-19 و هرگز آن را می دانم اگر تلفن خود را نمی حفظ ورود به سیستم از تعامل خود را.

منتقدان نگران هستند که هند تماس با ردیابی نرم افزار می تواند تبدیل به یک دولت ابزار نظارت به عنوان کشور فاقد فدرال قانون حفظ حریم خصوصی. برخی می پرسند اگر میلیون ها نفر از سرخپوستان را مجبور خواهد کرد برای دانلود این نرم افزار به عنوان هزینه بازگشت به زندگی خود را. (Pranav Dixit / BuzzFeed)

هماناکه الفبای شرکت است که رئیس جمهور تهمت و گفت: به زودی رول در سراسر کشور تست سیستم در تلاش است به زندگی می کنند تا اعتیاد به مواد مخدره. حتی شرکت گسترده منابع نمی تواند حل بسیاری از مشکلات از جمله پیدا کردن تست سایت و گرفتن تجهیزات کافی. (کریستن V قهوه ای و Gerrit د Vynck / بلومبرگ)

دیوان عالی کشور شنیده خود را برای اولین بار از راه دور دهان و استدلال و جریان صورت زنده و آنلاین برای اولین بار دیروز. اگر چه وجود دارد چند اشکال جزئی در این جلسه رفت و نسبتا هموار. (Adi رابرتسون / آستانه)

این ماشین آنلاین, خرده فروش Carvana به کارکنان اولتیماتوم بین بازگشت به کار به عنوان COVID-19 مرگ و میر در ادامه به کوه و یا از دست دادن شغل خود. این یک انتخاب بیشتر کارگران خواهد شد به احتمال زیاد در صورت و کسب و کار شروع به بازگشایی شده است. (دیو Jamieson / HuffPost)

گوگل حذف شده نزدیک به 1000 برنامه های مخرب از فروشگاه بازی. محققان گفتند که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نظارت, نظارت بر, و آزار و اذیت کاربران است. در حال حاضر برخی از این برنامه های در حال آمدن به عقب و در حال حاضر هزاران نفر از محبوبیت. (تاد پر / OneZero)

وبلاگ Tumblr اعلام کرد که آن را در حال حاضر حذف repostings هر وبلاگ ها که به حالت تعلیق برای نقض سیاست های خود در سراسر گفتار نفرت. این شرکت در بر داشت که بسیاری از repostings نیست ارائه "لازم ضد استدلال" برای بیان نفرت. (سارا پرز / TechCrunch)

Facebook حذف یک خوشه کوچک از گروه های ترویج QAnon, توطئه خواستار آن بخشی از یک "هماهنگ اصیل رفتار" کمپین اطراف 2020 انتخابات. این یکی از اولین بار Facebook اعلام کرده است سرکوب QAnon محتوا و نشان می دهد این شرکت views برخی از کمپین های عمدی دستکاری — نه فقط اطلاعات غلط است. (Adi رابرتسون / آستانه)

عبور از حیوانات طرفداران می گویند که آنها در حال گرفتن به مشکل بر روی Facebook برای صحبت کردن در مورد علف های هرز و مزاحم گیاهان نه ماری جوانا. Facebook جامعه استانداردهای منع فروش و یا خرید غیر پزشکی مواد مخدر بر روی پلت فرم. (پاتریشیا هرناندز / چند ضلعی)

صنعت

⭐یک کارگر در آمازون استاتن آیلند مرکز پاسخگویی درگذشت COVID-19. کارگران را خواستار شده است برای ایمنی بیشتر احتیاطی در این مرکز از اوایل ماه مارس. و در حالی که این شرکت ساخته شده است که تغییرات تعداد COVID-19 موارد همچنان به صعود. جاش Dzieza گزارش در آستانه:

مدیران اطلاع چند نفر از کارگران در JFK8 از مرگ دیروز. آمازون می گوید کارمند گذشته در سایت در مارس 5 و قرار داده شد, در قرنطینه و پس از او تایید کرد که COVID-19 آوریل 11th. "ما عمیقا غمگین از دست دادن یک همکار در سایت ما در استاتن آیلند نیویورک" آمازون سخنگو گفت. "خانواده و عزیزان در افکار ما و ما در حال حمایت از همکار خود همکاران."

JFK8 برای اولین بار بود از چندین آمازون امکانات به کارگران راه رفتن در اعتراض به این شرکت دست زدن به COVID-19 در اواخر ماه مارس است. پس از آن اعتصاب آمازون ساخته شده یک سری از تغییرات به فرآیندهای انبار از جمله الزامی اجتماعی فاصله و غربالگری کارگران برای تب. در آن درآمد سه ماهه آزادی در هفته گذشته این شرکت گفت: این برنامه ریزی به صرف 4 میلیارد دلار — معادل آن انتظار می رود سود عملیاتی در آن COVID-19 پاسخ. اما کارگران می گویند احتیاطی هنوز کافی و شغل خود اغلب نیاز به آنها را در نزدیکی.

آمازون برنده بیش از فروشندگان که قبلا با احتیاط از این غول خرده فروشی آنلاین. در حال حاضر که بسیاری از آجر و ملات مکان در حال بسته شدن مارک چاره ای اما برای فروش در آمازون است. حتی مارک های که تا به حال شده است اجتناب از این شرکت است. (اسپنسر Soper / بلومبرگ)

آمازون , رایگان-به-بازی بازی های چند نفره, بازی, بوته, است راه اندازی در مه 20. آن Amazon Game Studios' بزرگ-بودجه اصلی بازی. (نیک Statt / آستانه)

Facebook در حال آزمایش یک اپلیکیشن جدید در پرو به نام کشف است که اجازه می دهد تا مردم به مرور متن بر روی هر وب سایت تلفن همراه به صورت رایگان — است که بدون استفاده از داده — برای یک مقدار مشخصی از زمان است. حرکت برجسته رسانه های اجتماعی غول جاه طلبی به گسترش دسترسی به اینترنت در سطح جهان است. (Queenie ونگ / CNET)

مجازی مدل های میزبان در Instagram زندگی می کنند به بیش از 500 سالمندان دبیرستان فرصتی برای جشن کلاس 2020 و شرکت در مهم مناسک گذر. این رویداد برجسته موسیقی و رقص همراه با دیجیتال فرش قرمز و مشهور ظاهر از ستاره مانند لوگان آلن و حداکثر جنکینز. (Caitlin Fichtel / NBC)

Oculus در حال ساخت یک نسخه جدید از آن تلاش مستقل هدست واقعیت مجازی. دستگاه رو به تاخیر بالقوه با توجه به تاثیر COVID-19 در توسعه محصول و زنجیره تامین جهانی. (Mark Gurman / بلومبرگ)

اپل اعلام کرد یک آنلاین رایگان-تنها نسخه از آن در سراسر جهان توسعه دهندگان کنفرانس برگزار خواهد شد با شروع در ماه ژوئن 22nd. WWDC را به یک رویداد آنلاین به دلیل "زمان وضعیت سلامت." (جی پیترز / آستانه)

آتش زنه در حال رفتن به راه اندازی خود را در نرم افزار one-on-one تصویری چت بعد از این سال. این یکی از بزرگترین ویژگی های این برند اعلام کرده است و به خصوص قابل انجام با توجه به Tinder میلیون ها نفر از کاربران و تماس های ویدئویی را می توان رسیده برای سوء استفاده. (اشلی Carman / آستانه)

سهام Pinterest کاهش یافت تا آنجا که 19 درصد پس از شرکت در گزارش ناامید کننده کاربر رشد آن در سه ماهه اول نتایج. (سالوادور رودریگز / CNBC)

زوم مدیر عامل اریک یوان نوشت: یک پست وبلاگ پرداختن به شایعات در مورد این شرکت در رابطه با چین است. بن تامپسون است که هنوز هم شک و تردید است.

آمریکایی ها بدون دسترسی به اینترنت در حال نشستن در خارج بسته کافه ها و کتابخانه ها برای دریافت رایگان اتصالات. این نشان می دهد که طول های مردم در حال رفتن به مبارزه با این کشور شکاف دیجیتال — یک مشکل coronavirus را تشدید کرده است. (سیسیلیا Kang / نیویورک تایمز)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

YouTube و Facebook در حال حاضر رقابت برای دیدن که می تواند میزبان ترین ستاره نکردم مجازی شروع مراسم. شما می توانید ببینید اپرا وینفری Awkwafina و Lil Nas X در Facebook فارغ التحصیلی در مه 15; باراک اوباما بانوی اول سابق میشل اوباما, ستاره های K-pop BTS و مدیر عامل گوگل Sundar Pichai را تیتر یوتیوب فارغ التحصیلی در ژوئن 6th. رئیس جمهور اوباما در حال انجام است یکی دیگر از شروع آدرس مارس 16th اینجا.

یک کلاس از یکی از این هشت آموزش و پرورش, شرکت های ارائه رایگان کلاس در طول بیماری همه گیر.

خواندن این 25 coronavirus طول می کشد که در سن بسیار بسیار بد.

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و مضر پاسخ: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب