خیلی خوشحال Generics دوباره باز به زودی با ICMR دستورالعمل

میسور/Mysuru: صفحه اصلی وزیر Basavaraj Bommai نشان داده است که خیلی خوشحال Genericsشرکت در ننجنگود که بسته شد

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

میسور/Mysuru: صفحه اصلی وزیر Basavaraj Bommai نشان داده است که خیلی خوشحال Genericsشرکت در ننجنگود که بسته شد با توجه به COVID-19 خواهد سرگیری عملیات به زودی با دستورالعمل توسط شورای تحقیقات پزشکی (ICMR). دولت به جای ترخیص کالا از گمرک برای عملیات خود را.

یک فرد (P52) شاغل در خیلی خوشحال Generics شناسایی شد به عنوان منبع عفونت ننجنگود خوشه پخش كردن, رمان Coronavirus به 76 نفر است. به این ترتیب شرکت بسته شده و عملیات خود را تا کنون. صحبت با خبرنگاران در Mysuru دیروز Bommai گفت: وزارت بهداشت نوشته بود به ICMR که تا به حال در ارسال پاسخ به دستورالعمل.

او گفت: Mysuru دولت های منطقه را به تمام اقدامات لازم قبل از محل دوباره باز با قید محدودیت. این شرکت تا به حال به دنبال کسب اجازه از کارناتاکا دولت برای راه اندازی مجدد عملیات پس از آن شرکت مادر خیلی خوشحال علوم زندگی گره خورده است تا با ما مبارزه با مواد مخدر شرکت Gilead به تولید و فروش Remdesivir در نظر گرفته است که به خط مقدم دارو برای درمان COVID-19.

"کار بر روی اصلاح این گیاه برای عرضه این محصول را فورا شروع به تولید Remdesivir. با در نظر گرفتن این ضرورت حیاتی برای از سرگیری و عادی سازی عملیات در خیلی خوشحال جنریک ها ننجنگود گیاه بلافاصله" نامه ای به دولت توسط این شرکت به عنوان خوانده شده.

شرکت تولید داروهای حیاتی مانند آزیترومایسین, لوزارتان, والزارتان, ایربسارتان کاربامازپین و اکس کاربازپین. خیلی خوشحال نیز تولید آزیترومایسین Dihydrate و آزیترومایسین مونوهیدرات استفاده می شود که به عنوان خط اول درمان برای COVID-19" آن گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن