جايزه علوم زيستي به تولید COVID-19 دارو; ننجنگود گیاه هنوز بسته

میسور/Mysuru: خیلی خوشحال علوم زندگی محدود مستقر در هند داروسازی و علوم زندگی شرکت دیروز اعلام کرد که شرکت تاب

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: خیلی خوشحال علوم زندگی محدود مستقر در هند داروسازی و علوم زندگی شرکت دیروز اعلام کرد که شرکت تابعه خیلی خوشحال Generics محدود وارد شده به صدور مجوز غیر انحصاری توافق با Gilead Sciences است که اعطای جايزه حق ثبت نام و ساخت و فروش جلعاد تحقیقاتی مواد مخدر 'Remdesivir' یک پتانسیل درمانی برای COVID-19 در 127 کشور جهان از جمله هند است.

"تحت مجوز توافق خیلی خوشحال خواهد شد که حق دریافت یک انتقال تکنولوژی از جلعاد فرآیند تولید به مقیاس تولید به فعال تسریع دسترسی به دارو به COVID-19 بيمار بر مصوبات توسط مقامات نظارتی در کشورهای متبوع" یک بیانیه مطبوعاتی در جايزه وب سایت شرکت گفت.

ننجنگود اتصال

خیلی خوشحال Generics محدود یک کارخانه در ننجنگود, Mysuru منطقه. آن را ممکن است به یاد می آورد که گیاه آمار عناوین به تازگی پس از یکی از کارکنان خود را (در حال حاضر شناخته شده به عنوان P52) قرارداد Coronavirus.

هر چند کارناتاکا وزارت بهداشت و رفاه خانواده است شناسایی اولین بیمار از جايزه Generics به عنوان یک "سوپر پخش' از COVID-19 در دولت آن را هنوز هم یک راز باقی مانده است که چگونه P52 کارمند تضمین کیفیت بخش قرارداد این بیماری است. بعد از گسترش بیماری به 73 نفر مجبور Mysuru منطقه دولت اعلام ننجنگود به عنوان یک خوشه مورد.

ارشد IAS افسر Harsha گوپتا که منصوب شده توسط دولت به بررسی منبع واقعی از ویروس های ارائه شده ناقص گزارش. "هنگامی که ما دقیقا نمی دانم چه بیماری به هند آمد چه در صرف ساعت در ننجنگود خوشه? هدف باید در مورد نحوه کنترل گسترش بیماری و نه انجام یک پروب در منبع واقعی," او گفت:.

تولید بسته

تولید در خیلی خوشحال Generics بسته شد با توجه به کروناویروس موارد مثبت و Mysuru دولت منطقه قرنطینه کل کارکنان در حدود 950 نفر در کارخانه و مناطق مجاور. در ننجنگود کارخانه تولید مواد فعال دارویی (APIs) که در شرایط ساده ميانگين مواد خام برای تولید مواد مخدر.

اما روشن اگر تولید رابط های برنامه کاربردی شروع خواهد شد در ننجنگود گیاه به عنوان در حال حاضر این واحد تولیدی بسته است. مقامات شرکت در Noida در دسترس نیست برای نظرات وجود دارد و تنها پرسنل امنیتی در ننجنگود گیاه که تا به حال هیچ اطلاعاتی در مورد تولید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن