طرفداران K-pop و Infinite نوجوانان می گویند آنها محفوظ بلیط برای مغلوب ساختن پیشی جستن تولسا تجمع به ترک صندلی های خالی

به عنوان بخشی از یک برنامه هماهنگ شده طرفداران K-pop و نوجوان Infinite کاربران scooped تا بلیط به رئیس جمهور ت

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

به عنوان بخشی از یک برنامه هماهنگ شده طرفداران K-pop و نوجوان Infinite کاربران scooped تا بلیط به رئیس جمهور تهمت شنبه تجمع در تولسا بالقوه ترک حداقل صدها نفر از صندلی های خالی نیویورک تایمز گزارش داد. یک صدای جیر جیر از مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی ماه ژوئن 11th خواست مردم به استفاده از تلفن های خود را به ثبت نام برای بلیط رایگان. از طرفداران K-pop مشترک اطلاعات و تشویق پیروان خود را به گرفتن بلیط و پس از آن نشان نمی دهد تا برای تجمع. این طرح به سرعت در بر Infinite که در آن مردم به دنبال طرفداران K-pop' منجر شود.

سی ان ان اعتبار, آیووا, مادر بزرگ Mary Jo Laupp با پیشرو بخشی از شارژ بر روی پلت فرم های ویدئویی. او نوشته شده Infinite تصویری هفته گذشته تشویق مردم به "رزرو بلیط در حال حاضر و او را ترک به تنهایی ایستاده وجود دارد در مرحله."

YouTuber دانیل الیاس گفت: برابر طرح گسترش بی سر و صدا از طریق نخبگان گوشه ای از Infinite که در آن شوخی و فعالیت به طور منظم انجام شده است. "K-pop توییتر و Alt Infinite خوب داد که در آن آنها گسترش اطلاعات میان هر یک از دیگر بسیار به سرعت," او گفت:. "آنها همه می دانیم الگوریتم و چگونه آنها می تواند افزایش ویدئوها به جایی که آنها می خواهند."

شنبه نخستین بار نیست که طرفداران موسیقی پاپ کره ای باید با استفاده از رسانه های اجتماعی به سوی یک هدف مشترک است. در اوایل این ماه, K-pop, جمعیت, آب گرفتگی جناح راست رسانه های اجتماعی هشتگ مانند #MAGA و #BlueLivesMatter با memes, Gif و فیلم ها از هنرمندان K-pop.

مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی در هفته گذشته گفت: این تجمع به حال بیش از یک میلیون درخواست برای بلیط به تجمع در بانک اوکلاهما مرکز که شده بود دوباره از روز جمعه برای جلوگیری از همزمان با Juneteenth تعطیلات. اما پوشش این رویداد روز شنبه نشان داد یک منطقه به معنای انتظار سرریز جمعیت بیشتر بود خالی و داخل عرصه وجود دارد هزاران نفر از صندلی های خالی. فوربس گزارش داد که تولسا آتش نشانی گفت: مشارکت مردم فقط تحت 6,200 مردم کمتر از نیمی از محل 19,000 نفر ظرفیت.

کمپین ادعا کرد اعتراضات تا به حال مانع بسیاری می شود تجمع کنندگان از قادر بودن به گرفتن در داخل عرصه و پوشش رسانه ای منفی منجر به تجمع ممکن است متقاعد کرده اند که برخی از هواداران به حضور در.

روز یکشنبه تهمت کمپین سخنگوی تیم Murtagh تقبیح "چپ و آنلاین عضو شورای نظارت مدت انجام یک پیروزی است." او در بیانیه ای گفت ایمیل به آستانه که کمپین وجین کردن ده ها هزار نفر از ساختگی شماره تلفن همراه که RSVP می خواهم برای تجمع و "ساختگی بلیط درخواست" نه عامل به کمپین محاسبات ممکن است در حضور و غیاب. "چه چیزی باعث این لنگ تلاش در نرم رویدادهای ما حتی احمقانه است این واقعیت است که هر تجمع پذیرش عمومی — ورودی اول آمده-بر اساس اولین خدمت کرده و قبل از ثبت نام مورد نیاز نمی باشد" Murtagh گفت.

گزارش های رسانه ای حاکی از وجود چند تظاهرات در این منطقه در روز شنبه و آنهایی که رخ می دهد عمدتا صلح آمیز است. واشنگتن پست گزارش داد که شش نفر دستگیر شدند اتهامات که شامل انسداد loitering و جرایم مشابه.

اوکلاهما گزارش 331 موارد جدید عفونت کروناویروس در روز شنبه و شش نفر از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین پیشبرد تیم در تولسا آزمایش مثبت برای ویروس.

به روز رسانی ژوئن 21st, 12:22ساعت ET: اضافه شدن نظر از مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن