K. R. بیمارستان به احتمال زیاد به حالت تعلیق در بعد از ظهر OPD خدمات

میسور/Mysuru: خدمات از بیمار در بخش (OPD) در K. R. بیمارستان هستند به احتمال زیاد به حالت تعلیق در بعد از ظهر

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

میسور/Mysuru: خدمات از بیمار در بخش (OPD) در K. R. بیمارستان هستند به احتمال زیاد به حالت تعلیق در بعد از ظهر به عنوان یک اقدام احتیاطی زیر افزایش در تعداد COVID-19 موارد مثبت در Mysuru و ترس از ویروس کشنده گسترش سریع است.

این OPD توابع از 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و دوباره از 2 ساعت به 4 بعد از ظهر که در آن حدود 100 تا 1500 نفر از مکان های مختلف می آیند برای سلامت خود را چک آپ روزانه و تنها کسانی که نیاز به توجه فوری پزشکی و اعمال جراحی بستری در بیماران در بیمارستان است.

اما ترس از گسترش ویروس به عنوان یک تعداد زیادی از جمعیت بیماران بیمارستان. در مورد یک دکتر و یا یک هیات تست مثبت برای COVID-19 کل K. R. بیمارستان خواهد بود مهر و موم پایین بیان K. R. مقامات بیمارستان.

دکتر Nanjaraj دین و مدیر میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) زبان به SOM صبح امروز گفت که مقامات بیمارستان آورده اند و این موضوع به اطلاع DC Abhiram G. Sankar و افزود که DC را به یک تماس در این زمینه در دو تا سه روز.

در طول DC بازدید دیروز مقامات ارشد بیمارستان مطلع او که 1,050 تخت بیمارستان دارای بخش های مختلف و بخش های مانند پزشکی عمومی جراحی ارتوپدی گوش و حلق پوست, مغز و اعصاب, نفرولوژی, میکروبیولوژی, رادیولوژی چشم پزشکی و روانپزشکی اداره و بهره برداری تئاتر اورژانس OPD-IPD بلوک فولاد بخش (سنگ ساختمانی), بانک خون, داروخانه, X-ری اسکن پلیس در خارج-پست و بخش ویژه که در آن بیش از 2000 نفر از جمله بیماران و خود را نفر حرکت در اطراف.

در ضمن سی گفت که اکثریت K. R. پزشکان بیمارستان para-پزشکی و خانه-نگه داشتن کارکنان مستقر شده اند به COVID بیمارستان که منجر به مشکلات مواجه توسط بیماران که به K. R. بیمارستان. او (DC) در ادامه گفت که تصمیم گیری به طور موقت به حالت تعلیق در بعد از ظهر OPD خدمات برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در K. R. بیمارستان خواهد بود بعد از برگزاری بحث.

DC در ادامه گفت که آن را به عنوان دشوار است برای کنترل جمعیت و همچنین حفظ اجتماعی فاصله بیمارستان مقامات آگاه بود او را به طور موقت تعلیق OPD خدمات از 2 ساعت به 4 ساعت و اضافه کرد که قبل از صدور یک فرمان عمومی باید شناخته شده ساخته شده از طریق اطلاعیه درخواست به طور کلی بیماران مبتلا به بازدید خود را به نزدیکی اصلی یا مراکز بهداشت محلی برای بررسی سلامت و تنها است و سپس بعد از ظهر OPD خدمات می تواند به حالت تعلیق درآمد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن