K. R. بیمارستان شروع می شود مجموعه ای از وسیله نقلیه هزینه پارکینگ

میسور/Mysuru: در یک پیشنهاد برای جلوگیری از سوء استفاده از آن خالی فضاهای K. R. Hopsital راه اندازی کرده است "

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

میسور/Mysuru: در یک پیشنهاد برای جلوگیری از سوء استفاده از آن خالی فضاهای K. R. Hopsital راه اندازی کرده است " پرداخت و پارک خودرو در پارکینگ مرکز در محل آن. این بیمارستان تا به حال هیچ هزینه پارکینگ.

با راه اندازی پارکینگ تسهیلات کسانی که از آمدن به K. R. بیمارستان و Cheluvamba بیمارستان باید برای پارک وسایل نقلیه خود را در پارکینگ تعیین شده و پرداخت مندرج هزینه پارکینگ.

یکی B. Mahadevu از Bhyrava پارکینگ خودرو قرارداد آژانس صعود مناقصه عامل پارکینگ در K. R. بیمارستان محل. K. R. بیمارستان مقامات ثابت هزینه پارکینگ برای نوع مختلف از وسایل نقلیه بر اساس مدت از پارکینگ با توجه به که این هزینه برای چرخه پارکینگ تومان است. 2 برای اولین بار ساعت, تومان. 4 به 1 به 5 ساعت و Rs. 8 5 تا 24 ساعت.

برای دو چرخ با هزینه پارکینگ تومان است.5 برای اولین بار ساعت, تومان. 10 به 1 به 5 ساعت و Rs. 20 5 تا 24 ساعت. به همین ترتیب هزینه برای خودرو تومان است. 10 برای اولین بار ساعت, تومان. 20 1 تا 5 ساعت و Rs. 35 5 تا 24 ساعت در حالی که برای چهار چرخ تومان است.15 برای اولین بار ساعت, تومان. 30 به صورت 1 به 5 ساعت و Rs. 50 5 تا 24 ساعت.

تصویب تسهیلات

عبور تسهیلات نیز برای بازدید کنندگان مکرر به بیمارستان در یک روز. چند مطلب تصویب هزینه برای چرخه تومان است. 5 برای دو چرخ تومان. 15 برای خودرو Rs. 30 و به مدت چهار چرخ تومان. 40. پاس دارندگان می توانند با حرکت در داخل و خارج از بیمارستان با وسایل نقلیه خود را هر تعداد بار در آن روز خاص. پارکینگ رایگان مدیره اشاره GST تعداد پارکینگ پیمانکار و همچنین حمل احتیاط در پررنگ است که می گوید که پیمانکار نمی تواند در قبال هر گونه آسیب و یا سرقت از هر گونه وسایل نقلیه صاحبان ممکن است پس از پارکینگ وسیله نقلیه خود را.

بار برای فقیر

با راه اندازی "پرداخت و پارک' مرکز بسیاری از بیماران فقیر بازدید از K. R. بیمارستان ناراضی هستند و با تصمیم مقامات. حفظ که بسیاری از بیماران در بازدید از بیمارستان فقیر هستند و نمی توانیم به پرداخت هزینه پارکینگ آنها از این نظر است که هنگامی که آنها قادر به دریافت درمان و همچنین داروهای فقط تومان.10 مجموعه ای از هزینه پارکینگ درست نیست. آنها همچنین می گویند که این بیمارستان که معروف به 'Doddaspatre' در میان روستایی عامیانه است که بیشترین بازدید شده توسط بيماران فقیر و به این ترتیب مجموعه ای از وسیله نقلیه هزینه پارکینگ یک بار برای آنها به ویژه هنگامی که آنها دریافت بستری یا باید صبر کنید برای مدت طولانی در برخی از موارد است. این ادعا که بسیاری از فقرا بیماران به بیمارستان آمده و در وسایل نقلیه از دیگران و یا خودرو آنها شکایت کرده است که خواستار هزینه های اضافی فقط برای چند دقیقه فراتر از یک ساعت ناامید کننده است.

حتی به عنوان فقیر بیماران شکایت برخی از بیماران دیگر بر این عقیده هستند که "پرداخت و پارک' طرح یک ایده درست است. حفظ که بیمارستان محل بود که rampantly سوء استفاده به عنوان بسیاری از مردم که به همسایه مکان هایی مانند اروین جاده K. T. خیابان راه آهن ایستگاه اتوبوس ایستاده و برجسته دیگر مکان های کسب و کار در قلب شهر به پارک وسایل نقلیه خود را در K. R. بیمارستان محل به عنوان پارکینگ شد تا کنون رایگان و همچنین وجود امنیت در ورود به دروازه آنها اشاره کرد که بیمارستان مقامات هر چند دیر گرفته اند و حق تصمیم گیری برای راه اندازی "پرداخت و پارک' تسهیلات به منظور جلوگیری از چنین سوء استفاده.

در ضمن مسئولين بيمارستان در دفاع از این تصمیم گفت که شایع سوء استفاده از فضاهای خالی در بیمارستان محل محروم بيماران و مسئولین خودرو فضای پارکینگ. اشاره کرد که با اتفاقی پارکینگ وسایل نقلیه چند وسایل نقلیه دزدی شد و گزارش از محل با وجود امنیت آنها گفت که هزینه پارکینگ مجموعه معرفی شد بر اساس بخشنامه دولت. این "پرداخت و پارک' امکانات موجود در تقریبا تمام بیمارستان های دیگر متصل به دولت کالج پزشکی در سراسر کشور و این اقدام همچنین با هدف قرار دادن یک توقف به غیر مجاز پارکینگ وسایل نقلیه در بیمارستان محل آنها اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن