Kalyan Mantaps حاضر به پا دولت. خط

Choultry انجمن صاحبان نگه می دارد جلسه ای در شهرستانتصمیم می گیرد به منتظر دستور کتبی به بازپرداخت میزان پیشرف

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399
  • Choultry انجمن صاحبان نگه می دارد جلسه ای در شهرستان
  • تصمیم می گیرد به منتظر دستور کتبی به بازپرداخت میزان پیشرفت

میسور/Mysuru: پس از دریافت چندین شکایت از سالن عروسی صاحبان نمی استرداد پول حتی پس از لغو برنامه ریزی عروسی خرما با توجه به مستند دولت به کارگردانی همه از جمله صاحبان سالن بلافاصله به بازپرداخت پول به کسانی که به دنبال آن است.

"بسیاری از مردم شروع به شکایت که صاحبان سالن در حال اصرار بر تغییر زمان و تاریخ در حال حاضر به بازپرداخت پول. صاحبان ملزم به بازپرداخت پول" درآمد وزیر R. Ashok تا به حال به خبرنگاران گفت: یک زن و شوهر از روز بازگشت.

پس از وزیر, بخشنامه Choultry صاحبان Mysuru برگزار شد یک جلسه در Sindhoora کنوانسیون سالن این صبح و گفت که آن را دشوار خواهد بود به بازپرداخت پیشبرد پول گرفته از طرفین ازدواج را زمانی که آنها (Choultry صاحبان) خود را به رنج و زیان های بزرگ.

"درآمد وزیر Ashok است گفت: ما به صورت شفاهی به بازپرداخت میزان پیشرفت. اما ما تصمیم گرفته اند منتظر دستور کتبی از سوی دولت و بررسی جزئیات آن را به تصمیم گیری. ما باید ببینیم در چه پارامترهای دولت را از ما بخواهید برای بازپرداخت پول زمانی که ما در حال درد و رنج و زیان و خیره در آینده نامشخص," K. R. Sathyanarayana رئیس جمهور Mysuru Kalyan Mantap صاحبان ارتباط گفت: 'ستاره میسور.'

خانواده ها و زوج هایی که رزرو کرده بود Choultries شکایت کرده اند به دولت است که بسیاری از Choultry صاحبان و مدیریت امتناع بازپرداخت پیشبرد پول است که محدوده از Rs. 30,000 تومان به. 1.50 لاخ بسته به Choultry محبوبیت است.

برخی از آزرده احزاب نزدیک وزیر Ashok به اقدام در برابر چنین سالن عروسی صاحبان. آنها گفتند که تنها تعداد کمی به فکر تغییر زمان تاریخ در حالی که بسیاری از آنها مشخص نیست از هر تاریخ و درخواست بازپرداخت را انجام دهید.

"سالن صاحبان حق ندارد به نگه داشتن پول زمانی که آنها نمی ارائه هر گونه خدمات است. نگه داشتن پول بدون هر گونه خدمات غیر قانونی است" گفت: Ashok دارند. او حتی هشدار داده Choultry صاحبان آن عمل تحت مدیریت بحران عمل خواهد بود گرفته شده در برابر سیار صاحبان عروسی سالن ها و مراکز کنوانسیون اگر آنها نمی بازپرداخت مبلغ کامل و یا حداقل کسر مقدار مالیات و پس از آن بازپرداخت," او اضافه شده است.

وجود دارد بیش از 85 Choultries در Mysuru با 60 تا از آنها واقع در محدوده شهر. با توجه به مستند 60 درصد از افرادی که در حال برنامه ریزی مراسم عروسی در ماه مارس آوریل و مه را لغو توابع و انجام مراسم کوچک در خانه های خود. "به جای خودسرانه سفارش ما را به بازپرداخت پیشبرد پول دولت باید برای نجات ما. سه ماه گذشته بوده است وحشتناک برای ما با هیچ کسب و کار و دولت با محدودیت های زیر COVID-19 گیر ما خواهد شد از کسب و کار برای یک بعدی سال است. چگونه ممکن است برای ما برای زنده ماندن" Sathyanarayana پرسید.

به عنوان حقوق برای کارمندان و کارگران, ماموران امنیتی, آب, مالیات, تعمیر و نگهداری, برق, GST مالیات بر درآمد و وام بانکی اقساط همه می آیند تا به هزینه دولت باید اعلام کند یک بسته مالی او خواستار است.

وزیر Mysuru Kalyana Mantapa انجمن صاحبان Venkatesh, خزانه دار Manoj Kumar, Choultry صاحبان Shivanna, Shashidhar, Chandrashekar, Mallinath و دیگران در جلسه حضور داشتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن