کاربردهای جامپینگ بادی به چه صورت است؟

سبک و قابل حمل برای استفاده درمنزل یا ویلا، تشکی نرم و راحت برای بالا و پایین پریدن کودکان، دارای سطحی باد شو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

سبک و قابل حمل برای استفاده درمنزل یا ویلا، تشکی نرم و راحت برای بالا و پایین پریدن کودکان، دارای سطحی باد شونده، ساخته شده از PVC مستحکم و آزمایش شده، دریچه با ویژگی دمیدن و تخلیه باد سریع. امکان استفاده از جامپینگ بادی در فضای باز و بسته از دیگر ویژگی های این سری از محصولات بادی تفریحی محسوب می شوند. در بسته بندی آن نیز یک توپ کوچک با طرح توپ بسکتبال برای بازی کودکان با سبد بسکتبال قرار داده شده است. دارای دو جفت دستکش بوکس برای مسابقه دادن دو کودک در بسته بندی موجود می باشد. این مجموعه زیر نظر موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور اداره می شود که وسعت آن در حدود 145 هکتار می باشد. این شهربازی درگذشته با بهرهمندی از دستگاههای متعدد در فضایی به مساحت ۱۸ هکتار دایر بود و محیطی باصفا و شاد برای گردش و تفریح خانوادگی محسوب میگردید. ​Po᠎st was g ener​ated wi᠎th G​SA  C on​tent Gen᠎er᠎at or Dem​ov​ersi on!

دیدن مناظر زیبای شهر تهران و تجربه تفریح و گردش در این مکان خوش آب و هوا، پایتخت نشینان و مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. منبع عکس: ilna.newsبانجی جامپینگ در بین بانوان طرفداران زیادی دارد و بانوان زیادی هستند که دوست دارند خطر کنند. بعدتر، در بانجی جامپینگ بوستان ولایت از زمان افتتاح، پرش برای بانوان آزاد بود و به همین دلیل پس از پیگیریهای مدوام مدیران مجموعه توچال و طی گذشت مراحل مختلف، استفاده از بانجی جامپینگ توچال نیز برای بانوان آزاد شد. به عنوان مثال پسران علاقه بسیار زیادی به جامپینگ بادی دارند که حالتی خبیثانه داشته باشد، پس شما میتوانید جامپینگ بادی را که به صورت تیره و خشن طراحی شده اند را خریداری کنید، اما در نقطه مقابل آن شما میتوانیدجامپینگ بادی کودک رنگی و شاد را خریداری کنید، مدلهایی نیز وجود دارد که در داخل جامپینگهای بادی تونلها و سرسرههایی نیز قرار گرفته است که میتواند برای کودکان سرگرم کننده باشد. جنس بدنه جامپینگ ساختهشده از وینیل بسیار ضخیم است و دارای کیفیت بسیار بالایی نسبت به نمونههای مشابه است. از مزیت های جامپینگ پرش میتوان به حجم کم ، قیمت ارزان ، جا به جایی آسان ، نصب سریع و راحت در زمان کم ، استفاده به عنوان خانه بازی و استخر توپ ، میتوان اشاره کرد .

با قدم زدن در این باغ زیبا به عنوان یکی از مکان های دیدنی تهران، دنیایی از رنگ و عطر و بوی خاص به مشامتان می خورد. جامپینگ بادی اینتکس مدل ۴۸۲۶۰ دارای بدنه ای مربعی می باشد که از سه رنگ آبی، زرد و قرمز در طراحی آن استفاده شده است. این جامپینگ اینتکس بادی از نوع پرشی و ضربه ای است که کودکان با بالا و پایین پریدن در داخل آن و ضربه ای که به کف این قلعه بادی وارد می کنند به بالا پرتاب شده و موجب خالی کردن انرژی و هیجان آن ها می شود . بازی با این وسیله به این شکل است که کودک وارد سازه میشود و با بالا و پایین پریدن در کنار موانع خود را به چالش میکشد. پریدن روی ترامپلین برای تناسب اندام و سوزاندن کالری اضافه نیز تاثیرگذار است. و اما هر محصول بادی مانند جامپینگهای بادی کودک، با وجود مزایای متعدد معایبی را نیز دارد که شاید دوست داشته باشید آنها را بدانید. این محصول از الیاف با کیفیت کره ای ساخته شده؛ با این حال اجسام تیز و برنده و یا تغییرات شدید دمایی می تواند به آن آسیب بزند. بانجی جامپینگ اولین بار در سال ۱۹۷۹ توسط چهار نفر از اعضای کلوپ ورزشهای خطرناک دانشگاه آکسفورد، بهصورت غیرقانونی و از پل کلیفتون شهر بریستول انگلستان با ارتفاع ۷۶ متر انجام شد؛ اما در سال ۱۹۸۶ شخصی نیوزلندی به نام ای جی هکت (AJ Hackett)، پرشهای زیادی را در دنیا انجام داد که از جمله مهمترین آنها پرش از برج ایفل بود.

موزه جواهرات ملی با گنجینه ای ارزشمند از نفیس ترین و گران بهاترین جواهرات جهان، تماشایی ترین جای گردشگری تهران محسوب می شود. باغ گیاه شناسی ملی ایران به عنوان بزرگ ترین باغ گیاه شناسی خاورمیانه شناخته شده و کلکسیونی از گل ها و گیاهان بومی کشور و جهان را در خود جای داده است. برج میلاد از بلندترین برجهای خاورمیانه است و امکانات تفریحی متعددی در طبقات آن در نظر گرفته شده که از مهیجترین این تفریحات میتوان به بانجی جامپینگ اشاره کرد. تشک جامپینگ بادی اینتکس از جمله تولیداتی هستند که در زندگی روزمره والدین و کودکان تاثیر بسزایی دارند و به وسیله این محصول بادی کارآمد میتوان ساعتها کودکان را سرگرم بازی کرد و از طرفی یک نوع ورزش سالم جهت تخلیه انرژی کودک و برای بالا بردن روحیه و شادابی هر چه بیشتر کودکان میباشد. از آنجا که این محصولات دارای بدنهای ضعیف در برابر اجسام تیز و برنده و نیز وسایل داغ و پر حرارت هستند ممکن است که آسیبهای جدی ببینند، از آنجا هم که بیشتر جامپینگهای بادی نیز به صورت یکپارچه و متصل به هم ساخته شدهاند، آسیب در یک نقطه از بدنه محصول باعث میشود تا کل جامپینگ بادی شما قابل راهاندازی و استفاده نباشد، اما با رعایت کردن نکات ایمنی و توصیههای انجام شده میتواند از بروز حوادث و آسیب دیدگیها جلوگیری کنید.

​This da​ta was writt​en wi​th GSA Con​te nt G​enerator ​DE MO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن