کارناتاکا دولت اجازه می دهد تا مدارس به برگزاری کلاس های آنلاین

میسور/Mysuru: وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه صادر تازه منظور اجازه می دهد مدارس در دولت به انجام کلاس های آنل

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

میسور/Mysuru: وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه صادر تازه منظور اجازه می دهد مدارس در دولت به انجام کلاس های آنلاین.

پس از سفارش توسط دادگاه عالی دولت صادر کرده است بیانیه فوق و مدارس خصوصی در حال حاضر مجاز به ادامه کلاس های آنلاین از استاندارد اول تا دهم استاندارد دانش آموزان است. این سفارش معتبر خواهد بود تا دولت کارشناس کمیته تسلیم گزارش خود در مورد این موضوع.

در طول مستند دوره بسیاری از مدارس در سراسر کارناتاکا وابسته به دولت CBSE و ICSE تخته آغاز شده بود کلاس های آنلاین در میان قوی اعتراض از کارشناسان آموزش و پرورش و پدر و مادر از جمله اولیه و ثانویه وزیر آموزش و پرورش سورش کومار است که آموزش کودکان جوان آنلاین می تواند تاثیر جدی بر سلامت خود را.

در خط با آخرین سفارش صادر شده توسط دادگاه عالی دولت در حال حاضر اجازه می دهد تمام مدارس برای LKG به دهم استاندارد دانش آموزان وابسته به دولت CBSE و ICSE تخته برای انجام کلاس های آنلاین با توجه به دستورالعمل صادر شده توسط وزارت توسعه منابع انسانی.

با توجه به وزارت آموزش و پرورش در Shekhar متفاوت وجود دارد مجموعه ای از مقررات را به دنبال داشته باشد برای قبل از مدرسه ابتدايي مدارس متوسط و بالا. برای قبل از مدرسه دانش آموزان (LKG و UKG) هنگامی که در یک هفته مدارس می توانند با برقراری ارتباط آنلاین تنها با پدر و مادر و راهنمای آنها را در مورد فعالیت های انجام شده است.

برای اول تا پنجم استاندارد دانش آموزان مدارس می توانند انجام کلاس های آنلاین هنگامی که در دو روز همزمان شیوه از بیش از دو جلسه هر جلسه به مدت 30 تا 45 دقیقه است اما برای بیش از سه روز در هفته.

برای ششم تا هشتم استاندارد دانش آموزان پنج روز در هفته در یک همزمان شیوه بیش از دو جلسه هر جلسه به مدت 30 تا 45 دقیقه. برای نهم به دهم استاندارد دانش آموزان پنج روز در هفته در یک همزمان شیوه بیش از چهار جلسه هر جلسه به مدت 30 تا 45 دقیقه.

همه مدارس از جمله خصوصی مدارس غیر مسلح مجاز به هزینه اضافی برای برگزاری کلاس های آنلاین به عنوان هزینه برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد سالانه هزینه های مدرسه و باید دنبال همان ساختار هزینه شد که قابل استفاده در 2019-20.

دقیق اقدام خواهد شد در برابر کسانی که مدارس شارژ مقادیر اضافی برای برگزاری کلاس های آنلاین در این بخش اعلام کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن