کارناتاکا به دوباره باز کردن معابد از ژوئن 1

برای گرفتن تصمیم نهایی پس از مرکز دستورالعمل بنگلور: در کارناتاکا دولت روز گذشته گفت: معابد در دولت می تواند د

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

برای گرفتن تصمیم نهایی پس از مرکز دستورالعمل

بنگلور: در کارناتاکا دولت روز گذشته گفت: معابد در دولت می تواند دوباره باز از 1 ژوئن. تصمیم نهایی این خواهد بود بعد از این مرکز منتشر شده و دستورالعمل آن پس از مرحله چهارم از مستند است که در مه 31.

معابد در کارناتاکا بسته شده اند و برای بیش از دو ماه در حال حاضر. اگر آنها باز در ژوئن 1, معابد باید به دنبال یک عامل استاندارد پروتکل (SOP) در سراسر کشور.

دیروز, Karnataka وزیر B. S. Yediyurappa جلسه با Muzrai (هندو مذهبی و موسسات خیریه اوقاف) مقامات و وزرای مختلف در دفتر خانه خود را در بنگلور.

پس از جلسه با CM وزیر Muzrai و شیلات کوتا Srinivas Poojary به خبرنگاران گفت که SOP صادر خواهد شد به زودی. "قطار و پرواز در حال حاضر راه اندازی مجدد. بسیاری از مردم به درخواست ما برای باز کردن به معابد. از این رو تصمیم بر آن شد که معابد می تواند بازگشایی از ژوئن 1" Srinivas Poojary گفت. "ما اجازه خواهد داد که تنها روز به روز آداب و نه اجازه هر معبد نمایشگاه ها و رویدادها. SOP در مورد بازگشایی صادر خواهد شد به زودی پس از بحث و گفتگو با مقامات" Poojary اضافه شده است.

پس از جلسه Yediyurappa راه اندازی یک برنامه مبتنی بر رزرو آنلاین از sevas و puja خدمات و e-کمک مالی به معابد. از طریق نرم افزار جانبازان می توانید کتاب sevas از 52 معابد تحت Muzrai بخش.

این معابد عبارتند از شناخته شده روپیه Chamundeshwari معبد در Mysuru, Sri Mookambika معبد در Kollur, Kukke روپیه Subramanya معبد در Dakshina کانادا Renuka Yellamma معبد در سوندتی و Gavi Gangadhareshwara معبد و Banashankari معبد در بنگلور. دولت است و در عین حال به ایجاد یک بیانیه در باز کردن دیگر اماکن مذهبی مانند مساجد و کلیساها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن