قایق بادی دیگر راز نیست

قایق بادی حرفه ای در واقع نوعی از قایق های بادی جیمینی است با این تفاوت که تنها در نوع شش نفره تولید میگردد و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قایق بادی حرفه ای در واقع نوعی از قایق های بادی جیمینی است با این تفاوت که تنها در نوع شش نفره تولید میگردد و کف این مدل از بجای چوب از آلمینیوم ساخته شده است که توان قدرت و سرعت این قایق را بالا میبرد.از قایق های حرفه ای بیشتر در مصارف سرعتی و تفریحی و استفاده هایی همچون عملیات امداد و نجات و آتش نشانی و غیره .استفاده میگردد، دارای یک جفت پاروی آلمینیومی حرفه ای پمپ باد دستی بزرگ دسته های حمل و نقل و بسته مخصوص تعمیرات قایق طناب دور قایق و ساک حمل و نقل هستند. این تفاوت در اشکال باعث شده تا اقشار مختلف جامعه نیز بتوانند مطابق با سلیقه خود یک محصول مناسب را تهیه کنند. قایقهای بادی نیز ممکن است از نظر طراحی و آرگونومی ساخت متفاوت باشند، نمونهایی از قایقهای بادی مختص به آبهای آرام هستند که بیشتر به صورت پارویی بوده وقادرند تا 2 الی 8 نفر را برروی خود جای دهند، اینگونه قایقها قابلیت نصب موتور قایق ندارند و تعادل خوبی را در آبهای خروشان مانند دریاها و رودخانهها ندارند. برای خرید این دو محصول می توانید به وب سایت اورجینال اینتکس مراجعه کنید. این محصولات دارای ظرفیتهای متفاوتی هستند که هر خانواده میتواند بنابر نیاز خود یکی از آنها را تهیه کند.

به علاوه اشکال و طراحیهای دیگری نیز از محصولات اینتکس در بازار وجود دارد که متناسب با نیاز خود میتوانید آنها را تهیه کنید. افرادی که بیشتر از بقیه به دنبال تفریح و گشت و گذار هستند، قطعا استفاده از چادر مسافرتی را در برنامه خود قرار میدهند؛ چرا که سفرهای آنها ممکن است به گونهای باشد که نتوانند از هتل و اقامتگاه استفاده کنند. قطعا عنوان رزیدنت اویل ۴ (Resident Evil 4)، یکی از برترین و خاطرهانگیزترین بازیهای این سری برای هر فردی است. قایق بادی Gimini میتوانید در محیط هایی مانند دریاچه ، رودخانه و دریاچه استفاده شود و هنگام سواری نیز لوازم کاملی در اختیار خواهید داشت که که می توان به دو عدد پاروی آلمینیومی اشاره کرد که این پارو ها از جنس آلومینیوم بوده و مقاومت بالایی دارند که در استفاده های طولانی مدت دچار مشکل و شکستگی نخواهد شد و علاوه بر این پارو های آلومینیومی یک عدد پمپ باد به صورت در بسته بندی آن قرارداده شده است ، در قسمت کناره های این قایق بادی طناب نجات و دستگیره ها مخصوص قرار داده شده که هر کدام کاربرد های خود را دارند و از کیفیت بالایی برخوردار میباشند.این محصول میتواند برای گشت و گذار های آبی مورد مناسب و ایده عال باشد و برای تهیه این قایق بادی جیمینی میتوانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس در ایران سفارش خود را تکمیل کرده و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نشستن داخل مدل جیمینی و حرفه ای روی لبه در دو طرف قایق بادی صورت میگیرد که برای اینکار طناب های نگه دارنده ای تعبیه شده است و باید گفت نیمکت های وسط نیز بیشتر برای موارد احتمالی پارو زنی میباشند. حجم این کالا و وزن سبکی که دارد باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال خرید انواع مبل های بادی باشند و نسبت به دیزاین و محیط خود مبل مورد نظر خود را خریداری کنند . همچنین جنس آنها به قدری مرغوب است که به طور کامل در برابر رطوبت مقاوم باشد و در طی سالیان متمادی در مجاورت آب پوسیده نشود. بسیاری قایق بادی نیز همانند برخی از استخر پیش ساخته از الیاف شمعی با روکش برزنتی ساخته شده و برخی از آنها نیز از PVC های چند لایه طراحی شده اند که از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی مختلف، فشار و دمای آب بهره می برند. قایق بادی خرید و فروش انواع قایق بادی , اینتکس و بست وی از دیگر انواع قایق تولید شده تا کنون بوده که علاوه بر قایق فایبرگلاس، چوبی و فلزی بسیار پر طرفدار، پر کاربرد و پر فروش بوده اند.

به علاوه طناب نجاتی که در قایق جاسازی شده است موجب شده است تا نظر خریداران قایق را به خود جلب نماید. شامل دو لوله بزرگ هوا است و صندلی های مخصوص به خود را دارند. قایق بادی اینتکس، قایق بادی بست وی و قایق بادی اینتایم سه مورد از معروف ترین قایق های بادی را در دنیا تولید و عرضه می کنند. قایق بادی در ظرفیت های مختلف 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 نفره تولید شده اند که هر کدام از کاربرد های متفاوتی بهره مند هستند. به طور مثال: قایق بادی اکسپلورر نارنجی رنگ با متریال ضعیفی نسبت به دیگر قایق های بادی تولید شده و مناسب آبهای کم عمق و استخری میباشد که در ظرفیت های یک نفره تا سه نفره تولید شدهاست. تا جایی که شما میتوانید با مبلغ بسیار کمی نسبت به قایقهای فایبر گلاس، یک قایق بادی ارزان قیمت ولی در عین حال با کیفیت بالا تهیه نمایید. اکنون میتوانید به سمت دروازه روبهروی خانه بروید و از کلید نشان برای باز کردن قفل آن استفاده کنید و مسیری را به سمت میدان روستا (Village Square) باز کنید. از آن می توان بر روی رود ها و اب های کوچک و کم استفاده کرد و برای اهداف تفریحی طراحی شده اند. This data w as written by GSA Content G᠎en​erator  Demover᠎si on᠎!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن