نگه داشتن روحیه بالا در بار تلاش: KSOU علمی Bhavan یک مدل COVID مرکز مراقبت از

میسور/Mysuru: برای Covid بیماران مبارزه با اضطراب و بی قراری در طول اقامت خود در هر مرکز قرنطینه یک چالش بزرگ

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

میسور/Mysuru: برای Covid بیماران مبارزه با اضطراب و بی قراری در طول اقامت خود در هر مرکز قرنطینه یک چالش بزرگ است اما در اینجا این است که یک مرکز که در آن بیماران می توانند لذت بردن از هوای تازه و نور خورشید همراه با یک تقویم کامل از فعالیت های در طول اقامت خود در مرکز درمان.

کامل COVID مرکز مراقبت (CCC) تاسیس شده است در تحصیلی جدید Bhavan کارناتاکا دولت باز دانشگاه (KSOU) در نزدیکی میسور فرودگاه در Mandakalli. CoOVID بیماران بدون علامت یا با علائم خفیف هستند و بستری شدن و درمان در اینجا در این مرکز که دارای 600 تخت در پی افزایش تعداد مثبت افراد در این منطقه بیش از گذشته یک ماه.

روز یکشنبه بیش از 100 زندانی در اینجا احساس نشئه و پس از تکرار آزمایش آمد منفی است. آنها احساس رها و خوشحال است که آنها در حال بازگشت به خانه های خود بسیار به زودی. حتی مقامات کار در مرکز, در شنیدن این اخبار به اشتراک گذاشته شده برخی از ویدیو های از موسیقی از طریق بلوتوث و توصیه آنها را به جشن می گیرند در طول روز تا زمانی که آنها می تواند ترخیص کالا از دولت های منطقه به بازگشت به خانه.

بیماران در حال توصیه قبل از مرخص شدن از COVID مرکز مراقبت در KSOU علمی Bhavan در روز یکشنبه.

حدود یک ساعت تمام این زندانیان از مرکز که به تازگی برنده نبرد در برابر این ویروس مخوف شروع به کف زدن دست خود را رقصید و لذت خود را با زندانیان دیگر. محبوب بازدید از کانادا فیلم 'Yajamana' و 'Pogaru' blared از استریو. لبخند و افزايش چهره خود را به عنوان آنها می رقصیدند و کف زدند. توسط شب دولت های منطقه تا به حال مرتب مجهز خودرو را به آنها را به خانه های خود. و آنها دست تکان دادند دست خود را به دیگر زندانیان گفت: "خداحافظ" به آنها و رفت به سمت خودرو مشتاق به پیوستن به اعضای خانواده خود و پس از خود را تکمیل دوره قرنطینه و درمان است.

به طور منظم sanitisation از سینی غذا در KSOU CCC.

هر اتاق در این مرکز دارای یک تلویزیون برای سرگرمی و وجود امکانات تفریحی مانند شطرنج و تنیس carrom هیئت مدیره و دیگر بازی های داخلی. این امکانات راه اندازی شده اند به دم انرژی مثبت در میان بیماران و امکانات مطابقت با هر خوب بیمارستان های خصوصی. هر اتاق دارای اتصال فای و هر بیمار خواهد شد در ارائه پهنای باند به مدت سه ساعت در روز با 12 مگابیت در ثانیه سرعت.

وجود خواهد داشت منبع مداوم از آب گرم برای بیماران مبتلا به نوشیدن و استحمام تمیز, توالت 24×7 برق با 165 KVA ژنراتور. بیماران دریافت مواد غذایی مغذی هر روز هر دولت دستورالعمل ها و امکانات برای تمیز کردن و شستن راه اندازی شده اند.

گره افسر ستوان سرهنگ Dr. S. U. Ashok مشاوره بیماران.

سرهنگ سرهنگ Dr. S. U. Ashok (KAS) که منصوب شده است به عنوان گره افسر برای این CCC ساخته شده است که تمام ترتیبات برای زندانیان به صرف روز خود را در راه معنی دار و درگیر این زندانیان با شطرنج carrom بدمینتون و فعالیت های دیگر.

COVID مراقبت کارکنان در تعامل با بیماران در KSOU علمی Bhavan در Mandakalli.

این KSOU علمی Bhavan افتتاح شد در ماه دسامبر سال گذشته و بزرگ آن سالن در چهار طبقه در حال حاضر تبدیل شده به عنوان COVID امکانات مراقبت. وجود 35 اتاق و امکانات در حال حاضر 600 تخت است. برای پزشکان و پرستاران و مراقبت مرکز مدیریت کارکنان وجود دارد یک فضای جداگانه ای که مشخص شده است به عنوان منطقه سبز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن