کوین مایر برای هر اتفاقی که برای TikTok

می افتد ثبت نام نکرد کوین مایر کمتر از چهار ماه پس از گرفتن این شغل به عنوان مدیر عامل شرکت تیک تیک تیک بیرون

توسط PARINEWS در 7 شهریور 1399
می افتد ثبت نام نکرد

کوین مایر کمتر از چهار ماه پس از گرفتن این شغل به عنوان مدیر عامل شرکت تیک تیک تیک بیرون است. در حالی که استعفای او در میانه آشفتگی های سیاسی جاری که دولت ترامپ به وجود آورده است، صورت می گیرد، تصمیم او برای ترک به احتمال زیاد کمتر به سیاست مربوط می شود و بیشتر به خودمختاری خودش به عنوان یک کسب بافندگی مربوط می شود.

مایر در یک ایمیل به کارکنان گفت: "من بازتاب قابل توجهی در مورد آنچه که تغییرات ساختاری شرکت های بزرگ نیاز خواهد داشت، و آنچه در آن برای نقش جهانی من ثبت نام برای معنی است،" مایر در یک ایمیل به کارکنان، به طور کامل در Pandailyنوشته شده است. "در برابر این پس زمینه، و همانطور که انتظار داریم خیلی زود به قطعنامه ای برسند، با قلبی سنگین است که می خواستم به همه شما اطلاع دهم که تصمیم گرفته ام شرکت را ترک کنم."

مایر در اول ژوئن مدیر عامل شرکت تیک تیک تیک شد که وظیفه داشت به این شرکت کمک کند تا آب های سیاسی خرد شده در ایالات متحده را پیمایش کند چرا که فشار به دلیل مالکیت چینی اش شروع به سوار شدن برای بررسی این برنامه کرد. در عین حال او به عنوان مدیر عامل ارشد بایت دنس، مالک تیک تیک تیک نیز نامگذاری شد و به او رینز اجرایی یک شرکت جهانی را داد. این پیشنهاد به اندازه کافی قوی بود تا مایر را متقاعد کند که موقعیت cushy خود را به عنوان رئیس تیم DTCI دیزنی (مستقیم به مصرف کننده و بین المللی) ترک کند، جایی که او بر راه اندازی دیزنی پلاس نظارت داشت. این صدمه دیده است که فقط سه ماه قبل از آن، مایر بیش از برای مدیر عامل پس از باب ایگر کناره گیری منتقل شد - موقعیت بسیاری در صنعت فکر می کردم او یک دونده جلو برای.

یکی از کارمندان دیزنی درون بخش استریم این شرکت که خواسته بود ناشناس بماند، به ورگ گفت: «او فکر می کرد The Vergeچمن ها در طرف دیگر سبزتر هستند، بنابراین حصار را سوار کرد و در سیک وند فرود آمد.»

گزارش ها حاکی از آن است که مایر در مذاکرات اخیر با دو خواستگار برتر TikTok به نام های مایکروسافت (که اکنون توسط والمارت به هم پیوسته است) و اوراکل گنجانده نشده است. که او را از حلقه به احتمال زیاد ضعیف برای آینده مایر در آنچه که قرار بود به یک نقش گسترده و به طور فزاینده قدرتمند باقی مانده بود.

هنگامی که مایر در ماه مه برای کار مدیر عامل تیک تیک تیک ثبت نام کرد، در حال آمدن به شرکتی بود که اگرچه بحث برانگیز بود، اما در حال شکوفایی نیز بود. تیک تیک تیک شاهد رشد سریع بین اکتبر ۲۰۱۹ تا ژوئن ۲۰۲۰ بود که این شرکت تنها در آن هشت ماه ۵۲ میلیون کاربر اضافه کرد. تبلیغ کنندگان در حال گله به برنامه، سازندگان در حال ساخت مشاغل واقعی را از طریق زیر خود را، و TikTok نشان می دهد هیچ نشانه ای از کاهش سرعت. شرکت هایی مانند اینستاگرام و یوتیوب در تلاش هستند تا بفهمند چگونه برخی از موفقیت های خود را تقلید کنند چرا که این برنامه همچنان بر بازار آمریکا مسلط است.

برایان استافورد، نویسنده حکمرانی در عصر دیجیتال به ورگ گفت: «همیشه تصمیم واقعاً سختی است.» "بسیاری از CEOs که احساس مجبور به ماندن با یک کسب و کار برای کمک به آن را از طریق انتقال وجود دارد. از این رو تمام سرود 'کاپیتان با کشتی پایین می رود.'

تفاوت وجود دارد، با این حال، بین رهبری یک شرکت جهانی با بسیاری از خودمختاری و در حال اجرا یک شرکت منطقه ای که توسط یک غول فن آوری تعمیرات اساسی وجود دارد. مایر، به نظر می رسد، به احتمال زیاد برای به دست آوردن همان موقعیت عالی از خریدار TikTok است. تمام نقطه از مجبور به فروش این است که ByteDance از تصویر -- Mayer از دست می دهد در بزرگتر ، شرکت جهانی او واقعا می خواست در باشد ، نه فقط TikTok. استافورد می گوید: «مدیر the عامل تقسیمی بودن در مقابل مدیر عامل به احتمال زیاد یک حساب دی حساب بزرگ در آن تصمیم بوده است.»

در بالای در حال اجرا TikTok، مایر با "رانندگی توسعه جهانی ByteDance وظیفه بود،" و مسئول بخش به عنوان گسترده ای به عنوان "موسیقی، بازی" و "کسب و کار در حال ظهور قرار داده شد،" با توجه به آزادی مطبوعات اعلام انتصاب خود را در آن زمان. بدون بایت دنس، موقعیت مایر خیلی کوچکتر به نظر می رسد.

در یک ایمیل به کارکنان بحث در مورد خروج نیز در Pandailyنوشته شده ، مدیر عامل ByteDance ژانگ Yiming اشاره کرد که فروش خواهد بود "تاثیر قابل توجهی" در کار مایر ، "به خصوص با توجه به نقش جهانی خود را در حالی که او در ایالات متحده مستقر است."

هنگامی که TikTok به دست آورد ، Mayer می تواند در نهایت "گزارش به کسی که به احتمال زیاد می خواهد به استفاده. از TikTok برای یک استراتژی متفاوت ، گفت : Tal Chalozin ، مدیر ارشد فن آوری در تجزیه و تحلیل شرکت Innovid.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن