KFC در حال کار با 3D bioprinting شرکت را امتحان کنید تا آزمایشگاه-تولید قطعات مرغ

KFC در تلاش است برای ایجاد اولین آزمایشگاه-تولید قطعات مرغ بخشی از آن "رستوران آینده" مفهوم این شرکت اعلام کرد

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

KFC در تلاش است برای ایجاد اولین آزمایشگاه-تولید قطعات مرغ بخشی از آن "رستوران آینده" مفهوم این شرکت اعلام کرد. مرغ رستوران های زنجیره ای کار خواهد کرد با شرکت روسی 3D Bioprinting راه حل برای توسعه bioprinting تکنولوژی است که "نسخه قابل چاپ" مرغ و گوشت مرغ با استفاده از سلول های گیاهی و مواد.

KFC قصد دارد به ارائه bioprinting شرکت با مواد تشکیل دهنده مانند خرده نان و ادویه جات ترشی جات "برای رسیدن به امضا KFC طعم" و به دنبال تکرار طعم و مزه و بافت واقعی مرغ.

شایان ذکر است که این bioprinting روند KFC توصیف با استفاده از مواد حیوانی بنابراین هر گونه قطعات آن تولید نمی شود گیاهی است. KFC می کند ارائه گیاهی گزینه در برخی از رستوران ها; آخرین سال آن را تبدیل به اولین زنجیره مواد غذایی سریع برای تست کردن فراتر از گوشت گیاهی مرغ محصول است که این برنامه به رول از به بیشتر از مکان های خود را در این تابستان.

Bioprinted قطعات خواهد بود بیشتر سازگار با محیط زیست برای تولید از استاندارد گوشت مرغ KFC می گوید: با استناد به (اما نه لینک دادن به) یک مطالعه توسط آمریکا محیط زیست, علم و تکنولوژی, مجله آن را می گوید نشان می دهد مزایای رو به رشد گوشت از سلول ها از جمله کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و مصرف انرژی در مقایسه با کشاورزی سنتی روش.

"3D bioprinting فن آوری در ابتدا به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده در پزشکی امروزه به دست آوردن محبوبیت در تولید مواد غذایی مانند گوشت" یوسف Khesuani از بنیانگذاران 3D Bioprinting راه حل گفت: در بیانیه ای اعلام KFC مشارکت. "در آینده توسعه سریع فن آوری های مانند اجازه خواهد داد که ما را به 3D-چاپ محصولات گوشت در دسترس تر و ما امیدواریم که این فن آوری ایجاد شده به عنوان یک نتیجه از همکاری های ما با KFC کمک خواهد کرد که سرعت بخشیدن به راه اندازی تلفن های مبتنی بر محصولات گوشت در بازار است."

3D bioprinting است که آهسته روند پر زحمت. اگر چه وجود داشته است برخی از تحولات امیدوار کننده نسبت به استفاده از آن در پزشکی. محققان در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی مشغول به کار در یک فرایند به bioprint بدن انسان برای پیوند در سال گذشته اشاره کرد که مواد بیولوژیکی تمایل به خراب شدن قبل از فرایند تکمیل شد. روش خود را به نام انجماد مواد زیستی به عنوان آن چاپ شده است. کارشناسان معتقدند هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن قبل از 3D bioprinting قادر خواهد بود برای ایجاد عملکرد اندام برای بیماران پیوند با این حال.

KFC می گوید آن bioprinted قطعات در دسترس خواهد بود برای تست نهایی در مسکو در این پاییز. اعلام نمی جزئیات چگونگی روند آن را تست در روسیه متفاوت از سایر 3D bioprinting تلاش اما گفت: "هیچ روش دیگر موجود در بازار است که می تواند اجازه می دهد تا ایجاد چنین مجتمع محصولات از سلول های حیوانی." هیچ کلمه ای در زمانی که و یا اگر چاپ قطعات ممکن است در دسترس برای KFC مشتریان به نمونه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن