Kodagu منشاء پزشکان خواسته به کار برای میهن خود

مدیکری: بر خلاف دیگر بزرگتر مناطق در دولت Kodagu محدود خصوصی بهداشت و درمان و منابع این بوده است که یکی از دلا

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

مدیکری: بر خلاف دیگر بزرگتر مناطق در دولت Kodagu محدود خصوصی بهداشت و درمان و منابع این بوده است که یکی از دلایل وابستگی به شهرستانها مانند Mysuru و Mangaluru برای بهداشت و درمان نیاز دارد.

اما زیر تنظیم وضعیت باعث COVID-19بیماران از یک منطقه هستند و نه درمان/مجاز در یکی دیگر از راحتی و این را بیشتر فشار بر کارکنان پزشکی و زیرساخت در این منطقه است.

این ضروری roping در بیشتر پزشکان. این واقعیت است که سه پزشکان مجبور به عجله به مدیکری COVID-19 بیمارستان از میسور کالج پزشکی و موسسه تحقیقات برای رسیدگی به این وضعیت ناشی از جهش در عفونت های برجسته این وضعیت در منطقه پر از تپه.

خسته گزینه های ممکن در میان بحران Kodagu دولت های منطقه به دنبال بازی "کار برای Kodagu" کارت با حرارت درخواست تجدید نظر به پزشکان متعلق به Kodagu و کار در جای دیگر به بازگشت به میهن خود و پیوستن به دست با دولت در بی پایان مبارزه کنند.

"من فکر می کنم این بهترین فرصت برای آنها — پزشکان Kodagu مبدا — به کار برای زمین. Kodagu نیازهای پزشکان و شما می توانید با پر کردن پوچی" گفت: Kodagu معاون کمیسر Annies Kanmani شادی.

فرآیند استخدام کاسته شده و به حدی است که هر پزشکی کارشناسی و کارشناسی ارشد می تواند راه رفتن به کالج پزشکی یا DHO در مدیکری با آموزشی مربوطه اسناد و مدارک.

"اگر انتخاب و انتصاب منظور صادر شده است روز بعد و او یا او می تواند شروع به کار" او گفت: در حالی که های Kodagu را COVID-19 مبارزه با زمانی که او زندگی می کنند در Facebook. وجود دارد بسیاری از داوطلبان برای پزشکان پست به عنوان تنها دو پاسخ داده اند.

"این انتصاب می تواند هر دو کار در کالج پزشکی بیمارستان و یا در PHCs," او گفت: یادآوری کمک های دریافت شده از مردم نقطه از منطقه که Kodagu شد ضرب و شتم توسط دو پشت به پشت سیل و رانش زمین. سی گفت که Kodagu ممکن است یک منطقه کوچک اما COVID-19 آمادگی در تاریخ همتراز با دیگر بزرگتر منطقه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن