Kodak است که انشعاب به داروسازی با ما سرمایه گذاری

کداک یک بار یک نیروی قدرتمند در عکاسی است که انشعاب به داروسازی و دولت آمریکا قصد دارد به شرکت a $765 میلیون و

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

کداک یک بار یک نیروی قدرتمند در عکاسی است که انشعاب به داروسازی و دولت آمریکا قصد دارد به شرکت a $765 میلیون وام برای حمایت از تلاش های خود را. کداک را ایجاد یک کسب و کار جدید arm, Kodak داروسازی به تولید مواد مورد نیاز برای تولید مواد مخدر.

کداک دارو را از مواد تشکیل دهنده است که باید "برگشته به مزمن ملی کمبود" و هنگامی که واحد است که به طور کامل و در حال اجرا, از آن خواهد شد قادر به ایجاد "تا 25 درصد از مواد فعال دارویی استفاده می شود در غیر بیولوژیک, غیر-ضد باکتری ژنریک دارویی" کداک تخمین می زند. مدیر عامل شرکت کداک جیم Continenza انتظار داروسازی در نهایت شامل 30 تا 40 درصد از کداک, کسب و کار, گزارش وال استریت ژورنال.

این $765 میلیون وام است که در دسترس ساخته شده تحت کره ای جنگ دوران دفاع تولید عمل می کنند که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قبلا استفاده می شود برای سرعت بخشیدن به تولید هواکش و ماسک و دیگر تجهیزات پزشکی برای کمک به مبارزه با COVID-19. به عنوان بخشی از آن دارویی کار کداک قصد دارد به تولید مواد لازم برای مواد مخدر مانند هیدروکسی کلروکین با توجه به وال استریت ژورنال. رئیس جمهور تهمت بارها ترویج هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان برای COVID-19 اما مواد مخدر شده است بارها و بارها ثابت شده بی اثر به عنوان یک درمان برای ویروس.

"قریب به اتفاق حاکم کارآزمایی های بالینی است که به نظر در اثر هیدروکسی کلروکین نشان داده اند که آن را موثر در coronavirus بیماری" Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در طول یک مصاحبه با ABC Good Morning Americaبا توجه به CNBC.

این اولین بار نیست کداک غوطه ور انگشتان خود را به دارو هر چند آن را تنها باقی ماند در کسب و کار برای چند سال گذشته زمان در اطراف. کداک خریداری دارو ساز استرلینگ دارو برای حدود 5.1 میلیارد دلار در سال 1988 قبل از فروش آن در قطعه در سال 1994.

اصلاح: ما در اصل نوشت که کداک برنامه ریزی برای تولید هیدروکسی کلروکین اما این تنها برنامه ای برای تولید مواد لازم برای مواد مخدر مانند هیدروکسی کلروکین با توجه به وال استریت ژورنال. ما را تغییر داده اند مقاله متن زیر تیتر و اجتماعی به شرح منعکس کننده این. ما تاسف خطا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن