Facebook را نمی خواهد هر گونه اقدام در مغلوب ساختن پیشی جستن پست در مورد تیراندازی در ایالت مینه سوتا

Facebook نمی خواهد حذف و یا هر عمل دیگری بر روی یک رئیس جمهور تهمت پست که توییتر برای حذف "ستایش خشونت" مدیر ع

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

Facebook نمی خواهد حذف و یا هر عمل دیگری بر روی یک رئیس جمهور تهمت پست که توییتر برای حذف "ستایش خشونت" مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ روز جمعه گفت. "من می دانم که بسیاری از مردم ناراحت هستند که ما در سمت چپ رئیس جمهور پست اما موضع ما این است که ما باید قادر به اندازه بیان که ممکن است مگر اینکه آن را به علت خطر قریب الوقوع خاص مضرات یا خطرات املای در سیاست های روشن است،"

Facebook "نگاه بسیار نزدیک در این پست که در مورد تظاهرات در مینه سوتا" زوکربرگ گفت: "برای ارزیابی اینکه آیا آن را نقض سیاست های ما." در نهایت شرکت "تصمیم به ترک آن را تا آنجا که گارد ملی منابع به معنای ما به عنوان خوانده شده آن را به عنوان یک هشدار در مورد اقدام دولت و ما فکر می کنیم مردم نیاز به می دانم که اگر دولت در حال برنامه ریزی برای اعزام نیروی. سیاست ما در اطراف تحریک خشونت اجازه می دهد بحث در اطراف دولت استفاده از نیروی, اگر چه من فکر می کنم وضعیت امروز را افزایش می دهد سوال مهم در مورد آنچه بالقوه و محدودیت های است که بحث باید باشد."

زوکربرگ اشاره کرد که در آن صدای جیر جیر تهمت نرم اظهارات "گفت که پست اصلی بود هشدار در مورد احتمال این که غارت می تواند منجر به خشونت است. ما تصمیم گرفتیم که این پست که به صراحت دلسرد خشونت نیز نقض نمی کند سیاست های ما و مهم است برای مردم را به دیدن."

زوکربرگ را به پس از یک روز از گاهی دردناک بحث در این شرکت در مورد اینکه آیا برای اقدام در برابر تهمت توییتهایی بود که صلیب-ارسال به Facebook. توییتر را انتخاب کرد این هفته برای اضافه کردن یک متنی لینک به دو مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی دربارهی تقلب در ایمیل و مخفی کردن دیگری پشت بینابینی هشدار برای "ستایش خشونت است." Facebook تصمیم به اضافه کردن یک لینک به مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی دربارهی تقلب در ایمیل و گفت: آنها تا به حال نقض سیاست های شرکت.

اما تا اواخر روز شنبه, Facebook تا به حال هیچ اظهار نظر در مورد این که آیا آن در نظر گرفته شده برای اقدام علیه مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر در مورد تظاهرات در مینیاپولیس که شامل خط "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." که منجر به بهت و حیرت در میان برخی از کارکنان خواسته شود که این شرکت به مداخله در پست در محل کار, شرکت داخلی, ابزار چت.

"من باید بگویم من پیدا کردن هر شکلی ما را از طریق رفتن فوق العاده سخت برای معده" یکی از کارکنان نوشت: در یک نظر درباره تیراندازی پست. "تمام این نقاط به یک خطر بسیار بالایی از تشدید خشونت و ناآرامی های مدنی در ماه نوامبر و اگر ما موفق آزمون مورد در اینجا تاریخ را قضاوت خواهند کرد به ما مهربانی."

زوکربرگ گفت که Facebook متفاوت از توییتر است که در آن هیچ سیاست در مورد قرار دادن برچسب های هشدار دهنده در مقابل از نوشته های که ممکن است به تحریک خشونت و به جای آن به سادگی آنها را حذف می کند. "ما اعتقاد داریم که اگر یک پست تحریک به خشونت می شود صرف نظر از اینکه آن است که ارزش خبری دارند حتی اگر آن می آید از یک سیاستمدار" او گفت:. "ما شده اند در تماس با کاخ سفید امروز برای توضیح این سیاست نیز هست."

او نتیجه گرفت: "این تصمیم گیری های دشوار و درست مثل امروز که مطالب ما را ترک کنند تا من اغلب پیدا کردن عمیقا توهین آمیز است. ما سعی کنید به فکر می کنم از طریق تمام عواقب و ما را از سیاست های ما به طور مداوم تحت بررسی از آنجا که زمینه همیشه در حال تحول است. مردم می تواند موافق یا مخالف در جایی که ما باید رسم خط, اما من امیدوارم که آنها ما را درک فلسفه کلی این است که بهتر است که این بحث را در فضای باز به خصوص زمانی که ریسک بسیار بالا است. من مخالفم به شدت با رئیس جمهور صحبت در این مورد اما من معتقدم مردم باید قادر به دیدن این کار برای خود, چرا که در نهایت پاسخگویی برای کسانی که در موقعیت قدرت تنها می تواند رخ دهد هنگامی که گفتار خود طلبه در فضای باز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب