WhatsApp کار بر روی پشتیبانی از دستگاه های مختلف با چت همگام

فیس بوک متعلق به WhatsApp به نظر می رسد کار بر روی پشتیبانی از دستگاه های جدید با سابقه چت همگام. WABetaInfo گ

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

فیس بوک متعلق به WhatsApp به نظر می رسد کار بر روی پشتیبانی از دستگاه های جدید با سابقه چت همگام. WABetaInfo گزارش می دهد که واتساپ در حال آزمایش توانایی استفاده از حساب کاربری در چندین دستگاه، از جمله یک برنامه جداگانه آی پد است. واتساپ در حال حاضر از چندین دستگاه از طریق واتساپ وب پشتیبانی می کند، که به یک حساب تلفن متصل می شود.

واتساپ وب نیاز به یک تلفن را به روشن و متصل به وب, اما این پشتیبانی از دستگاه های جدید چند نیاز به طور مداوم به اتصال به یک تلفن و اجازه خواهد داد مردم را به استفاده از واتساپ در دستگاه های مختلف به طور همزمان.

این ویژگی دستگاه های متعدد جدید که ماه ها شایعه شده است، همچنین به احتمال زیاد از همگام سازی تاریخچه چت پشتیبانی خواهد کرد، و به کاربران واتساپ اجازه می دهد پیام های خود را در سراسر دستگاه ها همگام سازی کنند. WABetaInfo همچنین گزارش می دهد که واتساپ برنامه آی پد طولانی شایعه خود را پس از آن که پشتیبانی از دستگاه های متعدد آماده است برای منتشر شد منتشر خواهد شد.

WhatsApp در حال حاضر 2 میلیارد کاربر و معرفی ویژگی های برای محدود کردن حمل و نقل پیام های ویروسی در ماه های اخیر. WhatsApp همچنین هفته گذشته یک ویژگی جستجو اضافه شده برای کمک به کاربران debunk اطلاعات غلط است که می تواند در سرویس پیام رسانی گسترش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن