کونامی توربوگراف اکس-16 کوتاه راه اندازی خواهد شد و در آمریکای شمالی در آوریل 22nd,

این توربوگراف اکس-16 کوتاه راه اندازی خواهد شد و در آمریکای شمالی در آوریل 22nd. کونامی مینیاتوری کنسول در ابت

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

این توربوگراف اکس-16 کوتاه راه اندازی خواهد شد و در آمریکای شمالی در آوریل 22nd.

کونامی مینیاتوری کنسول در ابتدا مجموعه آمده در 19 مارس از طریق آمازون برای $99.99. اما Konami تاخیر کنسول چند هفته قبل از انتشار آن پس از تعلیق ساخت و حمل و نقل از این سیستم به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر. جدید و تاریخ انتشار برای این کنسول در اروپا هنوز اعلام نشده است.

این توربوگراف اکس-16 مینی در حال حاضر راه اندازی در ژاپن در مارس 19th, در زیر طراحی های مختلف و نام کامپیوتر موتور مینی. کنسول ویژگی های بیش از 50 ساخته شده در عنوان از 16 بیتی دوران بازی مانند Bomberman '93 و Ys I & II. مانند دیگر مینیاتوری کنسول های توربوگراف اکس-16 کوتاه شامل یک سیمی کنترل یک بی سیم شخص ثالث کنترل نیز در دسترس برای $24.99.

همکارم اندرو وبستر چک کردن توربوگراف اکس-16 مینی در ماه گذشته. اگر چه این کنسول دقیقا "مینی" در مقایسه به اندازه رقبای مانند NES کلاسیک, او گفت:, کنسول "دو برابر به عنوان یک درس تاریخی" اجازه می دهد به صاحبان دوباره کلاسیک در دسترس در فرمت.

رمان coronavirus ادامه داد: به اخلال در صنعت بازی است. بازی کنوانسیون لغو شده یا با جایگزین مجازی حوادث و بازی های ویدئویی به تعویق افتاده اند. این بازی ها شامل نینتندو سوئیچ پورت ابسیدین سرگرمی بیرونی جهان و سونی بسیار پیش بینی اول انحصاری The Last of Us قسمت دومدریافت کرده است که یک نسخه جدید, تاریخ در اواخر ماه آوریل پس از یک تاخیر نامعلوم در اوایل این ماه.

هر چند کنسول بیشتر باقی می ماند بی پیرایه خرید یک دستگاه سوئیچ در طول همه گیر نشان داده می شود کاملا به چالش کشیدن. هر دو مایکروسافت و سونی هنوز در حال برنامه ریزی برای راه اندازی خود را در نسل بعدی کنسول ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5 در طول سال 2020 فصل تعطیلات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن