KRRS به صحنه طبل اعتراض ضرب و شتم در Aug.14 نیمه شب در بنگلورو

*میسور/میسورو: متهم کردن دولت بی جی پی در ایالت به پرتاب هنجارهای دموکراتیک به باد، KRRS (کارناتاکا راجیا رایت

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

*میسور/میسورو: متهم کردن دولت بی جی پی در ایالت به پرتاب هنجارهای دموکراتیک به باد، KRRS (کارناتاکا راجیا رایتا سنگا) به شدت با اصلاحات اصلاحات ادمی کارناتاکا و اعمال APMC مخالفت کرده و گفته است که دولت بیرون از آن بوده است تا تنها از منافع سرمایه دارها محافظت کند، در حالی که نگرانی های جامعه کشاورزی را کاملانادیده می گرفت. Mysore/MysuruKarnataka Rajya Raitha Sangha

رئیس جمهور کره باداگالاپورا ناگندرا، رئیس جمهور کره، دولت بی جی پی را متهم کرد که در میان سازمان های دولتی و بین النهگان یکم، اعمال ضد مردم را معرفی کرده است.

از دولت خواست اصلاحات اصلاحات ادمی و اقدامات APMC را در منافع بهتر جامعه کشاورزی و مردم در سطح وسیع لغو کند، او هشدار داد که راهپیمایی اعتراضی چراغ مشعل را از سر گرفته و تظاهرات طبل زدن نیمه شب را در روز اوت 14 در بنگورو برگزار می کند، در ارتباط با سازمان هایی مانند DSS (دالیت سنگرشسا سامیت) و دیگر گروه های همفکر.

او گفت که یک سمینار در میسورو در تاریخ 29 اوت برگزار خواهد شد به منظور حساس کردن مردم در خطرات اصلاحات اعمال شده و سیاست های ضد مردم از دولت اتحادیه است که تهدید معیشت کرور مردم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن