KSOU علمی Bhavan در Mandakalli آماده به عنوان COVID مرکز مراقبت از

منطقه وزیر بازرسی 530-تخت تسهیلات همراه با DC میسور/Mysuru: کامل COVID مرکز مراقبت (CCC) تاسیس شده است در دانش

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

منطقه وزیر بازرسی 530-تخت تسهیلات همراه با DC

میسور/Mysuru: کامل COVID مرکز مراقبت (CCC) تاسیس شده است در دانشگاهی Bhavan کارناتاکا دولت باز دانشگاه (KSOU) در نزدیکی میسور فرودگاه در Mandakalli. این مرکز دارای 530 تخت و Coronavirus مثبت بیماران با علائم خفیف خواهد بود بستری در اینجا.

Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar بازدید از این مرکز صبح امروز همراه با یک باتری از خبرنگاران. این دیدار مهم را به عنوان تجمعی تعداد موارد مثبت رفته تا 690 و 20 نفر فوت کرده اند تا کنون. مجموع موارد فعال در تعیین COVID-19 بیمارستان ایستاده در 307. 363 بیماران درمان شده است و در حال ترخيص است.

دیروز Mysuru گزارش 57 مورد و لیست شامل دو شخصی دبیران از یک MLA کارآموز Dy.SP و چهار زندانی. به عنوان موارد در حال افزایش است روز به روز ضرورت مراقبت از امکانات بیش از حد افزایش یافته است و KSOU علمی Bhavan شده است تبدیل به یک مرکز که در آن بیماران با علائم خفیف خواهد کرد.

51 اتاق با 10 تخت هر

علمی Bhavan افتتاح شد در ماه دسامبر سال گذشته و بزرگ آن سالن در چهار طبقه تبدیل شده اند که امکانات مراقبت. وجود دارد 51 اتاق و هر اتاق دارای 10 تخت. طبقه همکف تبدیل شده است به یک فضای پارکینگ و همچنین فضا برای پزشکان و پرستاران و مراقبت مرکز مدیریت کارکنان.

هر اتاق دارای اتصال فای و هر بیمار خواهد شد در ارائه پهنای باند به مدت سه ساعت در روز با 12 مگابیت در ثانیه سرعت.

هر اتاق دارای تلویزیون برای سرگرمی و وجود امکانات تفریحی مانند شطرنج و تنیس و دیگر بازی های داخلی. این امکانات راه اندازی شده اند به دم انرژی مثبت در میان بیماران و امکانات بازی خوب هر بیمارستان خصوصی.

سبز و قرمز منطقه

وجود خواهد داشت منبع مداوم از آب گرم برای بیماران مبتلا به نوشیدن و استحمام, توالت تمیز 24/7 برق با 165 KVA ژنراتور. بیماران ارائه خواهد شد مواد غذایی روزانه طبق دستورالعمل دولت و امکانات برای تمیز کردن و شستن راه اندازی شده اند.

در حالی که جایی که در آن پزشکان و پرستاران را به کار گیرند مشخص شده است به عنوان یک منطقه سبز مناطق که در آن بیماران جدا شده اند مشخص شده به عنوان منطقه قرمز. وجود خواهد داشت یک پزشک برای هر 100 بيمار و پرستار را به مراقبت از 50 بيمار.

دکتر آشوک مغز در پشت مرکز مراقبت

صندلی یادگیری تبدیل شده است به یک COVID مرکز مراقبت توسط Nirmiti با مادرش مشورت با سرهنگ Col دکتر آشوک که وارد کارناتاکا خدمات اداری. او منصوب شده است به عنوان گره افسر برای مراقبت از مرکز.

دکتر آشوک ذاتی دانش و تجربه عملی راه اندازی چنین مراقبت های پزشکی مرکز در مناطق جنگی و دیگر مناطق درگیری که در آن سربازان مجروح تحت درمان هستند. او هماهنگ با Nirmithi Kendra مدیر Manjunath به تغییر ساختار است.

هر دو Manjunath و دکتر آشوک شد کارگردان این Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar به منظور هماهنگی و ایجاد تسهیلات مراقبت و پول منتشر شده از منطقه فاجعه مدیریت صندوق است. DC Abhiram Sankar MLA استناد L. Nagendra, سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth, MUDA کمیسر Dr. D. B. Natesh و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن