KSOU آکادمیک بهاوان COVID مرکز مراقبت ابتکار رمان

گودال کمپوست بزرگ برای بازیافت زباله های مواد غذاییافسر نودال مرکز، سرهنگ دکتر اس یو اشوک راه را نشان می دهد م

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399
  • گودال کمپوست بزرگ برای بازیافت زباله های مواد غذایی
  • افسر نودال مرکز، سرهنگ دکتر اس یو اشوک راه را نشان می دهد

مرکز Mysore/Mysuruمراقبت COVID (CCC) که در بهاوان دانشگاه آزاد دولتی کارناتاکا (KSOU) در مانداکلی تأسیس شده است، که تا امروز 526 بیمار در این مرکز دارد، اکنون گودال کمپوست عظیمی برای تبدیل مواد غذایی و دیگر زباله های مرطوب به داخل منهدم شده است که به زودی به بخش باغبانی عرضه می شود. به لطف ابتکاری که سرهنگ دکتر اس یو اشوک، افسر KAS Probationary، که افسر Nodal CCC KSOU نیز هست، گرفته شده است.

دکتر آسوک، امروز صبح با SOM صحبت می کرد، گفت که مشکلی در دفع غذا و سایر زباله های مرطوب تولید شده در CCC وجود دارد چرا که گرام پانچایات و MCC حاضر به حمل زباله با استناد به دلایل مختلف نشدند. با شروع انباشتن زباله ها، نیاز مبرم به دفع آن از نظر علمی وجود داشت و ایده تبدیل زباله به کمپوست به ذهن مدنظر قرار گرفت. گودالی به اندازه ۵۰ فوت X ۴۰ فوت و ۸ فوت عمق در فاصله ۸۰۰ فوتی از ساختمان اصلی حفر شده است.

دکتر آسوک با اشاره به این که فرایند تبدیل مواد غذایی و دیگر زباله های مرطوب از دیروز (17 آگوست) آغاز شد، گفت که گام هایی برای جلوگیری از بو رفتن از گودال کمپوست برداشته شده است. پس از اینکه زباله های پلاستیکی برداشته می شوند، مواد غذایی و سایر زباله های مرطوب به داخل گودال ریخته می شوند، پودر سفید کننده پاشیده می شود و پیت کوکو (که از پوست نارگیل درست می شود) همراه با سنگ آهک و برگ های تولید شده از اداره جنگل اضافه می شود.

دکتر آسوک گفت که همان طور که هیچ وسیله نقلیه (کامیون زباله) برای حمل زباله وجود دارد، درخواستی برای همین به اداره منطقه داده شده است که اطمینان از ارائه یک کامیون زباله برای حمل زباله به گودال کمپوست داده شده است.

ستوان کول دکتر اس یو اشوک

در همین حال، اداره ولسوالی با توجه به به خوبی نگه داشته CCC در بهاوان دانشگاه آزاد دولتی کارناتاکا در مانداکلی در حال حاضر به دکتر Ashok مسئولیت اضافی برای حل مشکلات مختلف در بیمارستان COVID در جاده KRS در شهرستان داده است.

ممکن است به خاطر داشته باشید که مرکز مراقبت COVID در Bhavan آکادمیک KSOU در مانداکلی از ۱۵ ژوئیه شروع به کار کرد و ۱۱۰۰ بیمار تا کنون مرخص شده اند. این مرکز دارای ۶۰۷ تخت است که ۵۲۶ بیمار در حال حاضر تحت درمان هستند.

در این مکان ۵۱ اتاق وجود دارد و طبقه همکف به فضای پارکینگ و همچنین فضایی برای پزشکان، پرستاران و کارکنان اداره تسهیلات مراقبتی تبدیل شده است.

هر اتاق دارای اتصال WiFi، تلویزیون برای سرگرمی و امکانات تفریحی مانند شطرنج، تنیس و دیگر بازی های سربسته برای دم کردن انرژی مثبت در میان بیماران وجود دارد.

Yoga is also taught at the CCC by Dr. Madhusudhan, a Medical Officer at a Primary Health Centre (PHC), who has over eight years experience in teaching Yoga. همچنین موسیقی درمانی انجام شده و نزدیک به ۱۷۵۰ بیمار تحت درمان قرار گرفته اند.

دکتر آشوک که دانش ذاتی و تجربه عملی راه اندازی چنین مرکز مراقبت های پزشکی در مناطق جنگی و دیگر مناطق درگیری که در آن سربازان مجروح تحت درمان قرار می گیرد، با مدیر Manjunath Nirmithi Kendra هماهنگ شده تا بهاوان آکادمیک KSOU را به یک مرکز مراقبت COVID تغییر دهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن